oude topic: FOT SC #74 - Met mooi weer maken we foto's!quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog steeds eens afkijken..ik haat alleen duits![]()
Morguh luitjes![]()
Als je van dergelijke 'feel-bad' movies houdt, wat vind je van Requiem for a dream?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, geeft je een mooi beeld van de mens... Geen doekjes eromheen, gewoon rauwe werkelijkheid...
Page bij de hand?quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:45 schreef freud het volgende:
Snipverkouden een SC in rollen...
Met stip binnen in de Meest-Overrated-Top-20.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je van dergelijke 'feel-bad' movies houdt, wat vind je van Requiem for a dream?
Over smaak valt niet te twisten zeg maar. Ik vind het een prachtfilm. De sfeer wordt in beeld en geluid goed neergezet. Die soundtrack...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:51 schreef ableton het volgende:
[..]
Met stip binnen in de Meest-Overrated-Top-20.
Of eigenlijk staat die daar al heel lang![]()
Ga dan Pi kijken van dezelfde regisseur (Aranofsky uit het hoofd?)
jjaaaah in zwartboek was datquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:36 schreef Chanty het volgende:
Wat me trouwens nog te binnenschoot:
Die vieze naakte Duitsers met zwarte piemel zat niet in Der Untergang maar in Zwartboek. Vandaar dat jij m je niet kon herinneren Marcb1974
Ellen ten Damme =quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef prupke het volgende:
Ellen ten Damme op de plaat gezet gister...
is niet echt makkelijk ...en zonder flits en mevr is heel druk op het podium
Die straalt inderdaad aan alle kantenquote:Op maandag 22 oktober 2007 07:10 schreef freud het volgende:
[..]
Ellen ten Damme =kwadraat. Zou ik best eens een dag of decennia meer opgesloten willen worden op een mooi eiland
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:44 schreef freud het volgende:
Eentje voor ons dan om de maandagmorgen te verzachten:
[ afbeelding ]
Nee, aan een Ellen heb ik genoeg eigenlijk, laat die koffie dan maar zitten. Gaat van de zuivere speel-met-Ellen tijd af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |