Kan wel een borrel gebruikenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
Kwartetten ipv Slim Slam Sletten?
ik lust ook wel een borrel, maar zit aan dequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan wel een borrel gebruiken![]()
Kwartetten? Wat is het thema??
Ik heb het koud, ik zet ook maar evenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik lust ook wel een borrel, maar zit aan de![]()
thema drank?
Ja koud he, mijn oren vroren bijna van mijn hoofd..quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het koud, ik zet ook maar even![]()
Mag ik van jou 'de koffie'?![]()
Fout en foutquote:
Op je beurt wachten!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
En heeft er dan helemaal niemand een kopje thee voor mij?
Lekker he, voorverwarmde pantoffels, ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Fout en fout![]()
Beetje rondlopen, al vast tanden poetsen en dan zijn ze vanzelf weer warm.
Als het echt kouder wordt stop ik mijn schattige pantoffels tussen de verwarming.
En ik heb meerdere paren dus dan kan ik afwisselen.
Dankequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniale TT.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
*loopt*
Cappucinoquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja koud he, mijn oren vroren bijna van mijn hoofd..
Welke smaak?![]()
Ik wil wel electrisch verwarmde pantoffels, op een accutjequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker he, voorverwarmde pantoffels, ik zie een gat in de markt.![]()
Haha..heb ik niet!quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha..heb ik niet!![]()
Ik ben..Saantje mag k van jou van de Thee..de earl grey?
Ja, als je die in de winter draagt, functioneren ze gelijk als sneeuwschuivers, altijd handig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik wil wel electrisch verwarmde pantoffels, op een accutje![]()
Ook lekker als mutsquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, als je die in de winter draagt, functioneren ze gelijk als sneeuwschuivers, altijd handig.![]()
Jij mag zo iets kiezenquote:
Die heb ik niet. Maar volgens mij heb jij de Espresso. Geef die maar even aan mij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha..heb ik niet!![]()
Ik ben..Saantje mag k van jou van de Thee..de earl grey?
Irishe Coffiequote:
quote:
Heb ik ook niet!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Maar volgens mij heb jij de Espresso. Geef die maar even aan mij.
NEE !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik ook niet!![]()
Mag ik van Soury van de wijnen, de rode wijn?
Ik heb mijn tanden al netjes gepoetst, ga morgen aan slag met balken van de Praxis.quote:
Mag eerst es uitleg ?quote:
Truste ppiquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden al netjes gepoetst, ga morgen aan slag met balken van de Praxis.
Heb ik voor het einde van dit jaar mijn huis op orde, ruim anderhalf jaar na mijn verhuizing.
Kon slechter![]()
Proost dan - en trusten
![]()
Wel het kofschip maar niet weten dat je pantoffels binnenshuis MOET dragen !?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, als je die in de winter draagt, functioneren ze gelijk als sneeuwschuivers, altijd handig.![]()
Valt (soms)best meequote:
Slaap fijn en leg maar een extra dekentje op je voetjes!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden al netjes gepoetst, ga morgen aan slag met balken van de Praxis.
Heb ik voor het einde van dit jaar mijn huis op orde, ruim anderhalf jaar na mijn verhuizing.
Kon slechter![]()
Proost dan - en trusten
![]()
Godslastering, uit mijn hoofd!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Wel het kofschip maar niet weten dat je pantoffels binnenshuis MOET dragen !?
Blasfemie !
Ik dacht al dat jij niet kon kwartettenquote:
Gewoon Kwartet, vragen naar een drank aan iemand, als die gene ze in huis hebt, mag je nog wat vragen, heb je er 4 uit dezelfde catogorie heb je een kwartet.quote:
Kun je dat drinkenquote:
Ohh maar dan ben ik al de loserquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gewoon Kwartet, vragen naar een drank aan iemand, als die gene ze in huis hebt, mag je nog wat vragen, heb je er 4 uit dezelfde catogorie heb je een kwartet.
Kersenbrandewijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gewoon Kwartet, vragen naar een drank aan iemand, als die gene ze in huis hebt, mag je nog wat vragen, heb je er 4 uit dezelfde catogorie heb je een kwartet.
Waterquote:
Aan wie vraag je die?quote:
Van welke categorie?quote:
Zie je toch !!!quote:
ajbquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel tot tien en dan krijg ik hier gewoon van iemand thee....
HiDi heeft butlerdienst..quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel tot tien en dan krijg ik hier gewoon van iemand thee....
Aan jou was toch duidelijkquote:
Oh, ik dacht dat je antwoord gafquote:
Mooooi... Ik wíst wel dat het zou werken!quote:
één rondje dan, daarna is het zelfservicequote:
Mwhhhh haat spelletjesquote:
Het werktquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooooi... Ik wíst wel dat het zou werken!
En nu val je in een diepe slaap. En je bent een megastud. En dan tel ik tot tien. En dan ga je posten als een megastud.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10: go!
Ja, ik neuk ook lieverquote:
Okeeeee.... Je trekt je beste pak aan, je steekt een roos in je knoopsgat, en gaan met die banaan!quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Okeeeee.... Je trekt je beste pak aan, je steekt een roos in je knoopsgat, en gaan met die banaan!
Deze goed?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Okeeeee.... Je trekt je beste pak aan, je steekt een roos in je knoopsgat, en gaan met die banaan!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze goed?![]()
[ afbeelding ]
+ bijbehorend muziekje
En waar is de banaanquote:
Ja, ik ben ook benieuwd waar zijn nieuwe looks hem zullen voeren deze nacht. Je vertelt toch wel hoe het was he?quote:
Waarom denk je dat het zo'n groot pak is, lijkt me snikkel tenminste nog 'iets'quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En waar is de banaanEn de grote vraag is waar proppen we de banaan in ?
Zucht... overnieuw dan maar weer. Ik tel tot drie, en dan ben je een gorgeous tall clooney lookalike. Dan trek je een SMOKING aan en dan ga je de bloemetjes buiten zetten. 1,2,3: go!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze goed?![]()
[ afbeelding ]
+ bijbehorend muziekje
Sorry ben een vrouw van weinig woordenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd waar zijn nieuwe looks hem zullen voeren deze nacht. Je vertelt toch wel hoe het was he?
Daar moet je weer muis voor zijn he, om dat letterlijk te nemen. Vieze muis!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En waar is de banaanEn de grote vraag is waar proppen we de banaan in ?
Die mafkees van Idolsquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het zo'n groot pak is, lijkt me snikkel tenminste nog 'iets'![]()
Zuchtquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht... overnieuw dan maar weer. Ik tel tot drie, en dan ben je een gorgeous tall clooney lookalike. Dan trek je een SMOKING aan en dan ga je de bloemetjes buiten zetten. 1,2,3: go!
Dat muziekje ken ik niet hoor. Ik bedoel, het is niet zo dat ik ook net die link heb gepost![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ben een vrouw van weinig woorden![]()
HIKquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik tel tot tien en dan ben je een roddeltante a la Chantal. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10: go!
Tja... ik begin de hoop ook een beetje op te geven... Weet je wat? Ik tel tot drie en dan word je wakker. En dan ben je gewoon weer de aardige servernerd zoals we hem allemaal kennen. 1,2,3: welkom terug hidiho.quote:
Lach niet kreng ...quote:
Heb je echt geen pc probleem?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... ik begin de hoop ook een beetje op te geven... Weet je wat? Ik tel tot drie en dan word je wakker. En dan ben je gewoon weer de aardige servernerd zoals we hem allemaal kennen. 1,2,3: welkom terug hidiho.
Oh, je wilt het toch nog even proberen? Okee... De vijfde van links, en daarna nog even hiernaar kijken voor je de deur uitgaat:quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Welke moet ik aan, heb er zoveel hangen?
[ afbeelding ]
Die groene is wel o.kquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Welke moet ik aan, heb er zoveel hangen?
[ afbeelding ]
Die houden we erinquote:
Ah modern, goede keuzequote:Op zondag 21 oktober 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je wilt het toch nog even proberen? Okee... De vijfde van links, en daarna nog even hiernaar kijken voor je de deur uitgaat:
http://www.youtube.com/watch?v=1IK7dr2nk5o
Wel beter dan die bruinequote:
Niet als ik er zo uit moet zienquote:
Zou niet durfenquote:
Door wie laat je ze bezorgen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ja. De pakketjes worden niet heelhuids verzonden![]()
Ze zei dat ze sneller dan Surveillance_Fiets was?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door wie laat je ze bezorgen?![]()
lobasca![]()
Oh .. betrapt als allochtoonquote:
Ben geen drugskoerier...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door wie laat je ze bezorgen?![]()
lobasca![]()
Als ik voor op de tandem zit wel...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zei dat ze sneller dan Surveillance_Fiets was?
Wilde je net pm-enquote:
Dat weet jij nietquote:
Maak altijd alle pakketjes open..quote:
Had nix anders verwachtquote:
Oh vandaar, ik durf namelijk nooit te bellen dat me 'spul' er niet inzitquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak altijd alle pakketjes open..haal drugs eruit...en lever ze dan pas af..
![]()
Ja daaaaaaaaaaagg je pm zit al volquote:
Das super triestquote:
Nu alquote:
Flikker op naar de COS dANquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Jeempie..nada loopt nu met die hondenketting van Luc om haar nek..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je niet verraadt dat het allemaal fanmail van mij is.
waarom zet ik ook eigenlijk die streams aanquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Jeempie..nada loopt nu met die hondenketting van Luc om haar nek..
Pizza broodje !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
uit je kut oven?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Pizza broodje !!!!!!!!!!!!!!!!
Veel belangrijker![]()
Yep lekker heetquote:
Daar wil ik me vingers niet aan brandenquote:
Hema worstquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Stoor ik ?
Gister was er nog worst over
Je stoort niet, maar worst? Nu? Ik heb meer zin in pizza of patat. Maar wel líef hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Stoor ik ?
Ik denk dat ik maar even een jtosti ga makenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je stoort niet, maar worst? Nu? Ik heb meer zin in pizza of patat. Maar wel líef hoor![]()
Pizza broodje zit in de maakquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Je stoort niet, maar worst? Nu? Ik heb meer zin in pizza of patat. Maar wel líef hoor![]()
Een lekker worssie gaat er altijd wel inquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Stoor ik ?
Bevlek je mooie pak niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar even een tosti ga maken![]()
Gedraag je of trek wat anders aanquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een lekker worssie gaat er altijd wel in![]()
Als het kon at ik jou ook opquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Jullie altijd met dat eten...moet ik uit frustratie mijn tanden weer in een appeltje zetten..
Kut mijn horloge is wegquote:
Ben je op dieetquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Jullie altijd met dat eten...moet ik uit frustratie mijn tanden weer in een appeltje zetten..
Iig geen bruidsjurkquote:
Ach laat die snoeperdquote:
Als het maar niet iets is met lastige sluitingkjesquote:
haakjes, die je niet los krijgt , bedoel jequote:Op zondag 21 oktober 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het maar niet iets is met lastige sluitingkjes![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
haakjes, die je niet los krijgt , bedoel je
Sjesus ... Moet je ook maar bij de hand hebbenquote:
Ligt toch bij iedereen in het nachtkastjequote:Op zondag 21 oktober 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus ... Moet je ook maar bij de hand hebben![]()
Slaap zacht ! trusten!quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
Ga me nest in en ruk mijn eigen ondergoed wel uit .. Truste![]()
Weltruste Souryquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
Ga me nest in en ruk mijn eigen ondergoed wel uit .. Truste![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat er weinigen overgebleven zijn inmiddelsquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
Me schatjes al naar bed?![]()
Of iets te eten aan het maken?![]()
Story of my lifequote:Op zondag 21 oktober 2007 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er weinigen overgebleven zijn inmiddels
Ik haakte af omdat jullie ineens allemaal van het toneel verdwenen. Ik schreef nog 'gezellig'. Dat ik hier toch nog rondhang komt door Nadia en Luc en Dennis.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
Me schatjes al naar bed?![]()
Of iets te eten aan het maken?![]()
Geen idee. Het komt en gaatquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
Wat heb je met lobasca gedaan, disana?
Ik moest even een tosti eten![]()
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Neemmijnietserieus lurkt af en toe een beetje
* HiDiHo wenst neemmijnietserieus een goede nachtrust toequote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Neemmijnietserieus gaat om 03:00 uur de luiken sluiten en wenst iedereen alvast een fijne nacht
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Neemmijnietserieus gaat om 03:00 uur de luiken sluiten en wenst iedereen alvast een fijne nacht
quote:
Met wiequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah..je bent er nog...moest even een appeltje schillen...![]()
Ik denk dat ik maar even een kiwi neemquote:
Ja, ben ik allemaal misgelopen, lees net wat er allemaal gebeurd is..... zielig voor úm..quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar even een kiwi neem![]()
(wordt misselijk van dennix)
Ik zeg één ding.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, ben ik allemaal misgelopen, lees net wat er allemaal gebeurd is..... zielig voor úm..
Kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En Leandra is onmogelijk![]()
En bezopen, gok ik![]()
Lquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt
Klopt....
And frankly dear, I don't give a damn...
Lquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
LSlinger nog ff snel je streams aan, dit kan je alleen hebben als je straal bezopen bent..
![]()
Netjesquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt
Klopt....
And frankly dear, I don't give a damn...
Neuh, ben niet zo actief geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De rest heb ik niet bijgelezen, is er nog meer over me gezegd?
Dat scheelt, je bent immers een van de weinigen die nog een reactie waard is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo actief geweest.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat scheelt, je bent immers een van de weinigen die nog een reactie waard is.
No offence to the rest enzo...
sorry, maar ik heb serious shit at the moment.quote:
Duik lekker je bed in dan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
sorry, maar ik heb serious shit at the moment.
En aan iedereen die daar om gaat zitten lachen, ongezien: Val dood![]()
Heerlijk nummerquote:Op zondag 21 oktober 2007 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zeg één ding.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=-xALiBgzPzE
Ik ben ook weg zo.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook nog in tha house?quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk nummerHoe was je night in town met maatpak? Je zult wel afgepeigerd zijn
![]()
Gaat vast lukken... trustequote:Op zondag 21 oktober 2007 03:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben ook weg zo.
Als ik mijn bed in weet te rollen.
Ja, ik wou kijken hoe het volgende Updates topic eruit zou zien, en toen drukte ik op Invoeren i.p.v. Previewquote:
Welruste lobascaquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al haast avond gekkie...quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
Hoi,
Hebben jullie ook problemen met het mp3-tje van Huub via dgk_fan? Die van Brian is okay.
Zo steun je je favoriet toch niet... Koop dat krengquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
Hoi,
Hebben jullie ook problemen met het mp3-tje van Huub via dgk_fan? Die van Brian is okay.
Als Dennis zijn album af is ben ik de EERSTE die voor de deur ligtquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo steun je je favoriet toch niet... Koop dat kreng![]()
Kijk daar word de glaszetter dan ook weer blij van.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:33 schreef dgk_fan het volgende:
Als Dennis zijn album af is ben ik de EERSTE die voor de deur ligt
bij de Free !!!!!
(Of werk ik 2 dagen over om het hele album betaald te kunnen
downloaden !!)
Waarom heb je niet allang een compilatie verspreid van alle keren dat Dennis in de villa loopt te zingen... had je hem nog mee kunnen helpen ook met het op de rails zetten van zijn 'zangcarriere'.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als Dennis zijn album af is ben ik de EERSTE die voor de deur ligt
bij de Free !!!!!
(Of werk ik 2 dagen over om het hele album betaald te kunnen
downloaden !!)
Ik wilde Dennis manager worden, maar toen ik Talpa belde werd me verteldquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom heb je niet allang een compilatie verspreid van alle keren dat Dennis in de villa loopt te zingen... had je hem nog mee kunnen helpen ook met het op de rails zetten van zijn 'zangcarriere'.
Dat moet toch een zwarte dag geweest zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wilde Dennis manager worden, maar toen ik Talpa belde werd me verteld
dat ALLES wat Dennis doet (zelfs 1 jaar NA de Gouden Kooi) door Talpa Productions
wordt geregeld....
Ik had bij mijn Baas ook al gevraagd hoelang mijn opzegtermijn was alsquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat moet toch een zwarte dag geweest zijn.
Wehehequote:Op zondag 21 oktober 2007 19:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had bij mijn Baas ook al gevraagd hoelang mijn opzegtermijn was als
ik ontslag wilde nemen![]()
Ook niet zo slim achteraf........................
En nu ben je dus ontslagen..quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had bij mijn Baas ook al gevraagd hoelang mijn opzegtermijn was als
ik ontslag wilde nemen![]()
Ook niet zo slim achteraf........................
'n avond Neo, al een zaal gehuurd voor de meetquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Oi ppi.
Nee, maar bij wijze van gigantische onderneming ga ik wél even wat drinken halen nuquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:44 schreef ppi het volgende:
[..]
'n avond Neo, al een zaal gehuurd voor de meet![]()
Klinkt goed, voorbereiding is het halve werk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee, maar bij wijze van gigantische onderneming ga ik wél even wat drinken halen nu![]()
Nou dat niet, maar het maakt het er allemaal niet rooskleuriger op...(heb alquote:
Internetten in de pauze mag gewoon, confronteer hem maar met deze wijsheid, ik heb d'r voor doorgeleerd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar het maakt het er allemaal niet rooskleuriger op...(heb al
gezeik met mijn Baas over internetten in de pauze)
Ik eet eerst even kalkoenschnitzelquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:01 schreef Veulen het volgende:
Ian nog steeds zere rug?
Tijd voor de kraker![]()
![]()
Hij ging wat drinken halen, sinds die tijd is er geen spoor meer van hem vernomen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:01 schreef Veulen het volgende:
Ian nog steeds zere rug?
Tijd voor de kraker![]()
![]()
Mooi, eet smakelijk, ga ik fris douchen, ben ik wel aan toe.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik eet eerst even kalkoenschnitzel![]()
Ik heb super goeie ervaringen met een kraker. Dankzij dat ben ik nu grotendeels pijnvrij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef ppi het volgende:
Hij ging wat drinken halen, sinds die tijd is er geen spoor meer van hem vernomen.
Volgens mij had die binnenkort een meet met een arts.., dat schreef hij geloof ik gister.
Ik heb overigens tegen mijn verwachting in een goede ervaring met de Kraker.
Tis geen definitieve oplossing maar het kan de klachten wel voor een deel wegnemen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb super goeie ervaringen met een kraker. Dankzij dat ben ik nu grotendeels pijnvrij.
Wel is het zo dat me rug nu af en toe spontaan zelf kraakt...![]()
Het is pijnloos hoorquote:
Dat heb ik hem ooit al verteld, maar hij zegt dat IK dan maar aan het internetabonnement vanquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Internetten in de pauze mag gewoon, confronteer hem maar met deze wijsheid, ik heb d'r voor doorgeleerd.
Als ik zou weten wat die man morgen gaat zeggen zou ik er niet heen hoeven, hè?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is pijnloos hoor
Wat zegt de dokter van je rugpijn?
Waar werk je zogenaamd?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ooit al verteld, maar hij zegt dat IK dan maar aan het internetabonnement van
de zaak moet meebetalen !
Ga je morgen pasquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Als ik zou weten wat die man morgen gaat zeggen zou ik er niet heen hoeven, hè?
Tjonge, betaald die per kilobyte of zo ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ooit al verteld, maar hij zegt dat IK dan maar aan het internetabonnement van
de zaak moet meebetalen !
Bij een groot warenhuis. Ik zit niet op kantoor, dus ik heb IN PRINCIPE nietsquote:
Ik weet niet in welke tijdszone jij woont maar hier is het zondag vandaag.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bij een groot warenhuis. Ik zit niet op kantoor, dus ik heb IN PRINCIPE niets
met de bedrijfscomputers te doen..(Maar iedereen ook de chauffeurs en
buitendienst zitten te internetten op die dingen !)
Kan die gast iets dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige kant, wellicht is Dennis binnenkort weer vrij en kun je hem ontmoeten op de afterparty's van zijn magistrale concerten.
Chill, ik dacht serieus dat dat probleem al opgelost was.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
Deze is ook weer mooi, verneukte layout![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik weet niet in welke tijdszone jij woont maar hier is het zondag vandaag.
quote:
Je moet meer vleesch eten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.
Ik zou toch zweren dat het maandag was vandaag![]()
Volgens mijn psycholoog moet ik eerst gaan schrijven met hemquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige kant, wellicht is Dennis binnenkort weer vrij en kun je hem ontmoeten op de afterparty's van zijn magistrale concerten.
Hij ziet er niet uit als iemand met veel talent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Als ik op de heersende mening af moet gaan: NEE
Maar het is een miskend talent volgens de fans.
Ik heb hem nog nooit horen zingen..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mijn psycholoog moet ik eerst gaan schrijven met hemHij is bang dat bij een
directe confrontatie ik dingen doe waar ik spijt van krijg......)
Ik zou toch zweren dat iemand gister schreef dattie vandaag naar de arts ging - wat doen ze in het water tegenwoordigquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.
Ik zou toch zweren dat het maandag was vandaag![]()
iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je moet meer vleesch eten.
Isch goed voor je hersenen.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mijn psycholoog moet ik eerst gaan schrijven met hemHij is bang dat bij een
directe confrontatie ik dingen doe waar ik spijt van krijg......)
Ik heb meer iets nodig voor me geheugen denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Je moet meer vleesch eten.
Isch goed voor je hersenen.![]()
Ach, talent is mooi meegenomen maar helemaal niet noodzakelijk moet je maar denken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hij ziet er niet uit als iemand met veel talent.![]()
Dildo's.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach, talent is mooi meegenomen maar helemaal niet noodzakelijk moet je maar denken.
En hij heeft al fans, dus er is een markt.
Het wachten is op het juiste concept en de juiste marketingstrategie.
Het heet niet voor niets bagger.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:50 schreef TherAngelina het volgende:
Chiropractors FTW!
En waarom staat alle tekst naar rechts.
quote:
dat zag ik ook!quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat iemand gister schreef dattie vandaag naar de arts ging - wat doen ze in het water tegenwoordig![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat zag ik ook!![]()
en ik ben de othomanueel arts nog steeds dankbaar! ook wel die knakker genoemd..![]()
ho-ooi!
![]()
![]()
ik ben je externe geheugenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:17 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Jaahaaa, ik wist wel dat ik niet gek was.
Ik was sowieso al niet gek genoeg om het op te gaan zoeken.
Hoi-Hoi
Danny & Dennisquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets bagger.
naja wat weet ik er van, ik gebruik nog steeds die ouwe... Zelfs al heeft danny FQR gemolt.
me layout is weer goedquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
je moet wel echtechtecht willen Fok!ken vandaag hè![]()
my god, niet alleen de layout is bagger!![]()
![]()
![]()
Ik heb momenteel nergens last vanquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
je moet wel echtechtecht willen Fok!ken vandaag hè![]()
my god, niet alleen de layout is bagger!![]()
![]()
![]()
heb nu ook weer de baggerlayout, en dat werkt. De snelheid is soms hoopgevend, maar vaker traaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
me layout is weer goed![]()
maar tjee wat is fok traag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |