Kan wel een borrel gebruikenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
Kwartetten ipv Slim Slam Sletten?
ik lust ook wel een borrel, maar zit aan dequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan wel een borrel gebruiken![]()
Kwartetten? Wat is het thema??
Ik heb het koud, ik zet ook maar evenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik lust ook wel een borrel, maar zit aan de![]()
thema drank?
Ja koud he, mijn oren vroren bijna van mijn hoofd..quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het koud, ik zet ook maar even![]()
Mag ik van jou 'de koffie'?![]()
Fout en foutquote:
Op je beurt wachten!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
En heeft er dan helemaal niemand een kopje thee voor mij?
Lekker he, voorverwarmde pantoffels, ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Fout en fout![]()
Beetje rondlopen, al vast tanden poetsen en dan zijn ze vanzelf weer warm.
Als het echt kouder wordt stop ik mijn schattige pantoffels tussen de verwarming.
En ik heb meerdere paren dus dan kan ik afwisselen.
Dankequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniale TT.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
*loopt*
Cappucinoquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja koud he, mijn oren vroren bijna van mijn hoofd..
Welke smaak?![]()
Ik wil wel electrisch verwarmde pantoffels, op een accutjequote:Op zondag 21 oktober 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker he, voorverwarmde pantoffels, ik zie een gat in de markt.![]()
Haha..heb ik niet!quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha..heb ik niet!![]()
Ik ben..Saantje mag k van jou van de Thee..de earl grey?
Ja, als je die in de winter draagt, functioneren ze gelijk als sneeuwschuivers, altijd handig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik wil wel electrisch verwarmde pantoffels, op een accutje![]()
Ook lekker als mutsquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, als je die in de winter draagt, functioneren ze gelijk als sneeuwschuivers, altijd handig.![]()
Jij mag zo iets kiezenquote:
Die heb ik niet. Maar volgens mij heb jij de Espresso. Geef die maar even aan mij.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haha..heb ik niet!![]()
Ik ben..Saantje mag k van jou van de Thee..de earl grey?
Irishe Coffiequote:
quote:
Heb ik ook niet!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Maar volgens mij heb jij de Espresso. Geef die maar even aan mij.
NEE !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik ook niet!![]()
Mag ik van Soury van de wijnen, de rode wijn?
Ik heb mijn tanden al netjes gepoetst, ga morgen aan slag met balken van de Praxis.quote:
Mag eerst es uitleg ?quote:
Truste ppiquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden al netjes gepoetst, ga morgen aan slag met balken van de Praxis.
Heb ik voor het einde van dit jaar mijn huis op orde, ruim anderhalf jaar na mijn verhuizing.
Kon slechter![]()
Proost dan - en trusten
![]()
Wel het kofschip maar niet weten dat je pantoffels binnenshuis MOET dragen !?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, als je die in de winter draagt, functioneren ze gelijk als sneeuwschuivers, altijd handig.![]()
Valt (soms)best meequote:
Slaap fijn en leg maar een extra dekentje op je voetjes!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb mijn tanden al netjes gepoetst, ga morgen aan slag met balken van de Praxis.
Heb ik voor het einde van dit jaar mijn huis op orde, ruim anderhalf jaar na mijn verhuizing.
Kon slechter![]()
Proost dan - en trusten
![]()
Godslastering, uit mijn hoofd!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Wel het kofschip maar niet weten dat je pantoffels binnenshuis MOET dragen !?
Blasfemie !
Ik dacht al dat jij niet kon kwartettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |