Dus je wilt het leger inzetten omdat de Burgemeester de aanpak tegenhoudt ??quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die kans hebben ze gehad, maar helaas hebben ze hen weer laten lopen.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Tevens weten we ook niet dat het Marokkanen zijn . Dus hou de vooroordeel voor je
Het kan ook zijn
* Eigenaar van de auto steekt zelf de auto in de fik voor de verzekering. [vaak zijn het oudere auto's 10+ en die zijn waarschijnlijk niet allrisk verzekerd]
* Pyronaam is actief [Stel berbers ja]
* Slechte onderhoudende auto´s die automatisch in de fik gaan [erg kleine kans]
* Mischien een vloek ofzo [Juist! de marrokaanse vloek die in Nederland heerst;)]
Een fiets is heilig. Zeker in Nederland.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
hahaa, nee joh, Den Haag... en ik heb geen auto, wel een fiets, en als ze daar aan komen, maak ik ze echt af, ik sweeeer het je!
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Tevens weten we ook niet dat of het Marokkanen zijn . Dus hou de je vooroordeel len voor je.
quote:Het kan ook zijn
* Eigenaar van de auto steekt zelf de auto in de fik voor de verzekering.
Ja, die Marokkanen.quote:* Pyronaammaan is actief
En ze vliegen nu opeens in de fik, want de 'r' zit weer in de maand. De 'r' van 'spontane zelfontbranding'.quote:* Slechte onderhoudende auto´s die automatisch in de fik gaan
Klopt. De vloek heeft een naam: "Marokkanen in Nederland".quote:* Mischien een vloek ofzo
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef rgras het volgende:
[..]
Denk je echt dat de ME daar dan is om elke willekeurige voorbijganger in elkaar te slaan? Door gebruik te maken van de ME krijg je al een veel beter beeld van wat er in de wijk gebeurd en wordt het voor de Marokkaanse daders lastiger om auto's in de fik te steken.
..Meki: "Ooh mij got, zei jij Marokkanen? Discriminatie, discriminatie!!!"
Ja, inderdaad Meki, Marokkanen! Gezien de afgelopen dagen is het wel duidelijk dat er (voornamelijk) Marokkanen achter de branden zitten.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals we weten niet wie achter de autobranden zitten.
Ik kan je vraag niet beantwoorden omdat onderzoek nog loopt
Het kan pyronaam zijn. we houden nog alle opties open
Je doet je avatar eer aan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik boycot racistische mensen
en daar val jij eronder
Jawel. We leven in een dictatuur. En de dictators zijn Marokkanen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus je wilt het leger inzetten omdat de Burgemeester de aanpak tegenhoudt ??
ONMOGELIJK
we leven niet in een dictatuur
Je hebt helemaal gelijk collega. We hebben geen flauw benul wie er achter de branden in Slotervaart zit. Vooralsnog zien wij ook geen connectie tussen de verschillende branden. Het is statistisch gezien mogelijk dat er spontaan een flink aantal auto's in de fik vliegt. Wij hebben al contact gelegd met de fabrikanten van niet nader te noemen automerken, waarna wij een onderzoek zullen starten. Ook met betrekking tot de identiteit van de daders tasten wij volledig in het duister. We hopen dat er nog een auto in de hens wordt gezet, want dan is het in ieder geval wat beter zichtbaar allemaal.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals we weten niet wie achter de autobranden zitten.
Ik kan je vraag niet beantwoorden omdat onderzoek nog loopt
Het kan pyronaam zijn. we houden nog alle opties open
Als ze mijn fiets in de hens zetten, dan, dan...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
hahaa, nee joh, Den Haag... en ik heb geen auto, wel een fiets, en als ze daar aan komen, maak ik ze echt af, ik sweeeer het je!
Oh, je hebt de naam van een van hen. Pyronaam. Nou, oppakken die vent!quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die een mogelijke daders zoals Pyronaam etc. zitten te verdedigen
waar haal jij dat nou vandaan
Meki, iedereen weet wie achter die branden zit. Nu moeten ze nop opgepakt worden..quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die een mogelijke daders zoals Pyronaam etc. zitten te verdedigen
waar haal jij dat nou vandaan
Dan gooi je 'm gewoon in de plomp. Liggen zat fietsen, niemand die het opmerkt of er wat van zegt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Als ze mijn fiets in de hens zetten, dan, dan...
nou, dat weet ik even niet, maar het zal vast *vreselijk* zijn,![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Meki, iedereen weet wie achter die branden zit. Nu moeten ze nop opgepakt worden..
Inderdaad, het enige wat ze tot nu toe weten is dat ze Marokkaans zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ze het wisten hadden ze hun allang opgepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |