Hier verder Aubquote:AMSTERDAM - Voor de zesde achtereenvolgende avond zijn zaterdag in Amsterdam-West auto's in brand gestoken. Dit keer sloegen de vandalen voor de eerste keer toe rond 20.20 uur in de Wessel Gansfortstraat in stadsdeel Osdorp, liet de politie weten.
Kort daarna ging er in de Ottho Heldringstraat in stadsdeel Slotervaart een tweede auto in vlammen op. Een derde voertuig brandde af in de Sieg Vaz Diasstraat en een vierde in de Jaap Nunes Vazstraat, beiden in stadsdeel Geuzenveld/Slotermeer.
In Amsterdam-West is het onrustig nadat vorige week zondag in een politiebureau in het stadsdeel Slotervaart een brigadier de 22-jarige Bilal B. doodschoot toen hij haar en een collega ernstig had verwond met een mes. Sinds maandag is het elke avond raak.
De politie heeft ook zaterdag nog geen daders gesnapt. Tot nu toe wisten de brandstichters elke keer te ontkomen.
Je zou het eerder een 'twp' kunnen noemen.quote:
I know.. maarja, dan klopte hij niet he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zou het eerder een 'twp' kunnen noemen.
We??? Meki verdeeld de rollen op het politiebureau!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:14 schreef Meki het volgende:
Bericht BR 2 BUITENBRAND CONTAINER BOUTENBURG 85 ASD [ 513 ]
Datum 20-10-2007 23:55:34
Regio Amsterdam-Amstelland
Er was gister al een auto in Notweg in de fik gestoken
Boutenburg ligt dichtbij Notweg
We hebben met een enkeling te maken die in de gebied van Notweg de boel in fik zit te steken.
Politiebureau ligt tegenover. Begin een diepgaand onderzoek hier in Notweg.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
We??? Meki verdeeld de rollen op het politiebureau!![]()
de wc rollen wel te verstaan
Oh mijn god het zijn Marokkanen die al die branden stichten.. Marokkanen.. Marokkanen, ik zeg het je!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Moet ik het niet vermelden dan ??
moet ik het verzwijgen
Je bent hypocriet. De 'prestaties' van de jeugde Bastaardmarokkanen probeer je weg te moffelen en te marginaliseren terwijl je de zwaargewonde agent in caps-lock en bold zet. Als je zelf niet inziet wat je aan het doen bent, vraag ik me eerlijk waar af of we jou misschien permanent de toegang tot zuurstof moeten ontzeggen.quote:
Je kunt ook normaal reageren zonder die verkapte flauwekul. Dit is VBL niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je bent hypocriet. De 'prestaties' van de jeugde Bastaardmarokkanen probeer je weg te moffelen en te marginaliseren terwijl je de zwaargewonde agent in caps-lock en bold zet. Als je zelf niet inziet wat je aan het doen bent, vraag ik me eerlijk waar af of we jou misschien permanent de toegang tot zuurstof moeten ontzeggen.
En Meki mag natuurlijk wel zijn onzin in dramatisch Nederlands blijven spuien?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Je kunt ook normaal reageren zonder die verkapte flauwekul. Dit is VBL niet.
iemand doodwensen vanwege zijn meningquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je bent hypocriet. De 'prestaties' van de jeugde Bastaardmarokkanen probeer je weg te moffelen en te marginaliseren terwijl je de zwaargewonde agent in caps-lock en bold zet. Als je zelf niet inziet wat je aan het doen bent, vraag ik me eerlijk waar af of we jou misschien permanent de toegang tot zuurstof moeten ontzeggen.
Dat is geniale comedy, dat je dat nog niet door hebt. Djeezquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En Meki mag natuurlijk wel zijn onzin in dramatisch Nederlands blijven spuien?Lekker dubbel weer.
als dit een post is van, kijk die blanken (?) doen ook stoute dingen ben je echt lame.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:20 schreef Meki het volgende:
TUSSENDOOR
AGENT ZWAARGEWOND TIJDENS RELLEN AMSTERDAM ARENA DOOR AJAX HOOLIGANS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |