abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54081996
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hij moet zich verantwoorden bij Jaakke en Fontijn lijkt me.
Die Fontein maakt het allemaal niet uit als hij maar mooie cijfertjes kan overleggen. En Jaakke tsjah die blijft maar lachen.
lollig
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:42:13 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54082156
Piet Keizer moet je wegsturen of desnoods aanstellen als hoofd scouting, Fontein moet je geld laten oprapen als commercieel directeur en Molenaar moet je aanstellen als Algemeen Directeur waaraan Van Geel, Slop en Fontein verantwoording dienen af te leggen. Jaakke kan als trekpop met een schaar winkels openen tot zijn termijn erop zit en Molenaar is het gezicht naar buiten toe.
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:44:16 #203
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_54082179
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:21 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hij moet zich verantwoorden bij Jaakke en Fontijn lijkt me.
Hij staat in rangorde grlijk aan Fontein. Jaakke controleert hem, en de andere directieleden, weliswaar maar heeft over zoiets echt niks te zeggen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:45:30 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54082191
Nee, Fontein is Algemeen Directeur en staat in de rangorde dus boven Van Geel en Slop. Probleem is dus blijkbaar dat hij zo niet functioneert of kan functioneren, simpelweg omdat hij geen enkele visie heeft hoe de club technisch geleid moet worden. En datzelfde geldt voor Jaakke.
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:47:35 #205
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54082213
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:42 schreef twi het volgende:
Piet Keizer moet je wegsturen of desnoods aanstellen als hoofd scouting, Fontein moet je geld laten oprapen als commercieel directeur en Molenaar moet je aanstellen als Algemeen Directeur waaraan Van Geel, Slop en Fontein verantwoording dienen af te leggen.
Zoiets als bij een bepaalde club uit Rotterdam bedoel je?
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:48:53 #206
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_54082221
De Algemeen Directeur staat gelijk aan de Technisch Directeur en de Financiële Directeur.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:49:43 #207
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54082232
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Zoiets als bij een bepaalde club uit Rotterdam?
Geen idee of jullie zo werken, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er nu teveel mensen willen bepalen welke spelers er komen en de afdelingen afzonderlijk best goed zouden kunnen functioneren wanneer er iemand is de daar de leiding over heeft.

Feyenoord heeft een voor mij nog steeds zeer onduidelijke structuur met nog zo'n zweverige rol voor Wim Jansen. Dat is zeg maar de Piet Keizer van Feyenoord. Dus nee, niet zoals in Rotterdam.
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:56:07 #208
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54082275
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:49 schreef twi het volgende:

[..]

Geen idee of jullie zo werken, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er nu teveel mensen willen bepalen welke spelers er komen en de afdelingen afzonderlijk best goed zouden kunnen functioneren wanneer er iemand is de daar de leiding over heeft.
De structuur die jij noemde is ongeveer zoals wij die sinds enkele maanden hebben
quote:
Feyenoord heeft een voor mij nog steeds zeer onduidelijke structuur met nog zo'n zweverige rol voor Wim Jansen. Dat is zeg maar de Piet Keizer van Feyenoord. Dus nee, niet zoals in Rotterdam.
Dat is idd het enige wat een beetje onduidelijk is...
pi_54082290
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:56 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

De structuur die jij noemde is ongeveer zoals wij die sinds enkele maanden hebben
[..]

Dat is idd het enige wat een beetje onduidelijk is...
Zoveel is er volgens mij bij jullie niet veranderd alleen omdat het team een beetje presteert horen we jullie niet. Anders was er alweer om het volgende hoofd gevraagd.
lollig
  maandag 22 oktober 2007 @ 02:05:10 #210
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54082356
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Zoveel is er volgens mij bij jullie niet veranderd alleen omdat het team een beetje presteert horen we jullie niet. Anders was er alweer om het volgende hoofd gevraagd.
Verdiep je er maar eens in, bij ons is ontzettend veel veranderd ondanks dat het misschien niet zo lijkt.

Ik heb geen zin om alles neer te zetten hier, maar even heel simpel en kort bekeken was het eerst : Onaantastbare voorzitter die altijd afwezig was - RvC - Directie - Technische staff.

Een trainer hoefde eigenlijk nauwelijks verantwoordelijkheid af te leggen bij iemand, de taken waren onduidelijk en de mensen onbekwaam.

Nu is het Algemeen Directeur - CD en TD - Technische staff. En dan zijn natuurlijk de poppetjes ook vervangen en de taken verduidelijkt.

Zo'n structuur zou er bij jullie ook moeten zijn. Nu weet niemand eigenlijk wie 'de baas' bij Ajax is. Niemand greep nu in toen ten Cate en van Geel langs elkaar aan het werken waren, iedereen ontloopt z'n verantwoordelijkheid en is met z'n eigen dingen bezig.

Daar zou een krachtig persoon met inzicht in de club en ook belangrijk : mensenkennis moeten zitten die dan ook echt eindverantwoordelijk is. Vogelzang niets voor jullie als interim?

[ Bericht 12% gewijzigd door Malibu-06 op 22-10-2007 02:12:38 ]
  maandag 22 oktober 2007 @ 04:28:18 #211
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54082990
Niet eens een heel topic vol gekregen vandaag jongens? Valt me tegen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 07:41:23 #212
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54083205
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
Oh god daar hebben we de Fok-kneus weer , was jij vorig jaar niet het hardst aan het schreeuwen dat Bosz op moest rotten
Ik ben inmiddels overleden
pi_54083258
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
Zucht. Het ligt toch ook niet aan Jorien dat jullie geen UEFA spelen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:31:05 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54083415
quote:
Ajax-voorzitter Jaakke aangeslagen

Door RENZE LOLKEMA

AMSTERDAM - Hij was de meest bezongen en tegelijkertijd meest bespotte man tijdens Ajax-NEC. Het Amsterdamse thuispubliek greep menig dood spelmoment aan John Jaakke, voorzitter van Ajax, weg te honen.

De aanhang ging zelfs zover in de slotfase in koor de moeder van Jaakke als hoer neer te zetten. Een dag later kan Jaakke er amper geloven wat hij zaterdagavond heeft gehoord. ,,Dat mijn moeder een hoer is, dat gaat te ver,’’ aldus de voorzitter. ,,Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten.’’

Vrijdag al werd rondom de Arena er een protestmars georganiseerd tegen Jaakke en algemeen directeur Maarten Fontein. De fans stellen de Ajax-leiding verantwoordelijk voor het twee jaar achtereen mislopen van Champions League-voetbal en dat Ajax er niet in geslaagd waardige vervangers voor Wesley Sneijder en Ryan Babel aan te trekken. Jaakke: ,,Ik heb me nog nooit over technische zaken uitgelaten en ga dat nu ook niet doen, maar ik geloof niet dat wanneer Jaakke nu opstapt het zeker is dat Ajax zondag van FC Utrecht wint.’’

Jaakke heeft afgelopen week geprobeerd in contact te komen met de opruiers. ,,Ze hebben mijn voice-mail ingesproken en daarin werd gemeld dat ze het vertrouwen in mij opzegden. Daarna heb ik geprobeerd ze te bereiken, maar dat is me niet gelukt. Het is nu beter een kleine rustpauze in te lassen. Natuurlijk doet me dit wat. Een van de beleidspunten is dat Ajax de fans inspireert. Dat doen we dus niet. We luisteren goed naar onze supporters.

,,Of dit tijd nodig heeft? We hebben overwinningen nodig. Alleen winnen helpt. Dat doen we nu te weinig waardoor je onrust krijgt. Zo’n megadeal die we dan sluiten met Aegon als nieuwe hoofdsponsor compenseert op dit moment niets. Ik ben voorzitter en samen met de supporters hebben we een doel. Wij streven hetzelfde doel na als de fans. Daarom blijft voorlopig alles zoals het is.’’

Wellicht dat de supporters in de winterstop versterkingen mogen verwachten? Jaakke: ,,Zo ver is het nog niet en daar wil ik ook niets over zeggen. Dat doen we nooit. Ik kan alleen maar zeggen dat we niet stil zitten. Ik hoop in elk geval wel dat het tij voor de winterstop is gekeerd.’’
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:34:10 #215
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54083435
Altijd lachen in die ArenA.
Terwijl je eigen club geen deuk in een pakje boter trapt het bestuur gaan lopen weghonen en zingen dat z'n moeder een hoer is. Lekker niveautje... .
Je kan je club ook steunen, op zich..
En dan vragen mensen zich af waarom ik niet meer naar wedstrijden ga........
-
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:39:04 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54083476
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Altijd lachen in die ArenA.
Terwijl je eigen club geen deuk in een pakje boter trapt het bestuur gaan lopen weghonen en zingen dat z'n moeder een hoer is. Lekker niveautje... .
Je kan je club ook steunen, op zich..
En dan vragen mensen zich af waarom ik niet meer naar wedstrijden ga........
Omdat je een successuporter bent?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54083516
Tja, ik heb gewoon te weinig inzicht om te zien waar Jaakke en Fontein verantwoordelijk voor zijn, dus ga ik ook niet zingen dat z'n moeder een hoer is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:43:55 #218
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54083518
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Omdat je een successuporter bent?
Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Maar de zin om te gaan, als je het gevoel hebt omringd te worden door 40.000 man die zo uit de studio van knoop in je zakdoek zijn komen lopen, is bij mij iig niet meer aanwezig.
Overigens heb ik zat slechte tijden gekend in het stadion hoor. .
-
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:48:57 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54083564
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, dat heeft er vrij weinig mee te maken. Maar de zin om te gaan, als je het gevoel hebt omringd te worden door 40.000 man die zo uit de studio van knoop in je zakdoek zijn komen lopen, is bij mij iig niet meer aanwezig.
Overigens heb ik zat slechte tijden gekend in het stadion hoor. .
Persoonlijk vind ik het te kansloos voor woorden dat personen zónder SCC denken supporters te moeten veroordelen, die wél wekelijks in het stadion zitten. Als je écht een supporter bent van Ajax, bezoek je toch op zijn minst de wedstrijden? Ook al heb je dat in het verleden wél gedaan, als je het nu niet meer doet, kan je moeilijk een echt Ajacied genoemd worden. Hou die kritiek dan ook voor je, is allemaal heel makkelijk achter je pc.
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:55:58 #220
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54083627
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het te kansloos voor woorden dat personen zónder SCC denken supporters te moeten veroordelen, die wél wekelijks in het stadion zitten. Als je écht een supporter bent van Ajax, bezoek je toch op zijn minst de wedstrijden? Ook al heb je dat in het verleden wél gedaan, als je het nu niet meer doet, kan je moeilijk een echt Ajacied genoemd worden. Hou die kritiek dan ook voor je, is allemaal heel makkelijk achter je pc.
Afgezien van het feit dat ik op zondag vaak niet eens kon de afgelopen jaren, heb ik lang genoeg wel een SCC gehad om te mogen veroordelen. Overigens zit niet iedereen elke week in de ArenA, dus die vlieger gaat niet op, hoe graag je het ook zou willen.
Je redenatie dat ik geen echte Ajacied ben is wel erg aandoenlijk. Dus omdat jij vroeger niet ging, was je ook geen Ajacied. Dat je nu wel gaat, staat daar dan los van. Lekker he, zo kortzichtig redeneren. .
Maar goed, ik weet tegen wie ik het heb. .
-
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:56:55 #221
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54083632
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De lol is er voor mij ook snel af als die supporters zich weer eens tot t Josti niveau verlagen. Dus ik kan me voorstellen dat Daggla daar geen zin in heeft. Verder kan t me ook aan mn reet roesten of ik een echt Ajacied genoemd word.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:57:49 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54083647
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:56 schreef JoeyT het volgende:

Verder zou t me ook aan mn reet kunnen roesten of ik een echt Ajacied genoemd word.
En zeker niet als zo'n triangeljosti het zegt.
-
pi_54083701
quote:
Spandoeken Ajax-fans mochten niet mee naar binnen 22 oktober 2007

Voor aanvang van de wedstrijd Ajax - NEC zijn er weer eens enkele spandoeken van supporters in beslag genomen. Dat meldt de AFCA Supportersclub. Het ging onder meer om doeken met teksten als 'Jaakke en Fontein eruit!' en 'Jaakke rot op!' Het materiaal mocht niet mee De Arena in. De AFCA Supportersclub is hier furieus over en betreurt de wijze waarop Ajax omgaat met vrijheid van meningsuiting.

"Een beetje triest, want deze teksten zijn duidelijk maar niet over het randje", reageren de fans. "Maar goed, misschien denken de hoge heren zo hun eigen positie minder in gevaar te brengen? Het interesseerde je toch niet, Maarten?"
quote:
22/10/2007 - Van Geel in Brazilië voor versterking
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat Martin van Geel gisteren in de Amsterdam Arena ontbrak. Hij is momenteel in Brazilië op zoek naar versterking voor in de winterstop. „We weten om welke posities het gaat”, aldus Adrie Koster in De Telegraaf.
pi_54083712
Kunnen Dagla en Montana hun "ik ben een betere ajacied dan jij" vete ff ergens anders uitvechten?

Laten we het hier gewoon over ajax zelf hebben.. valt al genoeg over te bepraten..

-al gepost door nasje-
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:02:58 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54083716
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik op zondag vaak niet eens kon de afgelopen jaren, heb ik lang genoeg wel een SCC gehad om te mogen veroordelen. Overigens zit niet iedereen elke week in de ArenA, dus die vlieger gaat niet op, hoe graag je het ook zou willen.
Je redenatie dat ik geen echte Ajacied ben is wel erg aandoenlijk. Dus omdat jij vroeger niet ging, was je ook geen Ajacied. Dat je nu wel gaat, staat daar dan los van. Lekker he, zo kortzichtig redeneren. .
Maar goed, ik weet tegen wie ik het heb. .
Kan me er echt verschrikkelijk aan irriteren dat bepaalde personen trots zijn om Ajacied te zijn, als het goed met de club. Maar als er wat negatieve punten zijn, zijn zij de eerste die het veroordelen. Echt clubliefde kennen zij niet, het begrip supporter is ook niet op hen van toepassing. Een beetje clubvoorkeur hebben ze, verder niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')