Inderdaad ja. Achter de rug om van Van Geel door Ten Cate en Keizerquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:21 schreef Pritt het volgende:
Vreemd toch die gang van zaken rondom Martin van Geel en Piet Keizer.
Dat verklaart al een hoop meer waarom er van die topaankopen zijn gekomen.
Ik heb niet gekeken, wat werd er gezegd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Achter de rug om van Van Geel door Ten Cate en Keizer. Wie verzint zoiets? Niemand zegt er iets van binnen de club?
Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
JAAKKE ROT OP
Het schijnt dat Ten Cate en Piet Keizer een speler hebben aangetrokken zonder Van Geel (technisch directeur nota bene) daarvan op de hoogte te stellen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, wat werd er gezegd?
Van Geel bedoel jequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ten Cate en Piet Keizer een speler hebben aangetrokken zonder Van Geel (technisch directeur nota bene) daarvan op de hoogte te stellen.
Of het klopt weet ik niet, zou best kunnen.
Zeg ik dat dan oelewapper? Blijf jij nou eens in je eigen holletje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan die man dat jullie bijna verliezen van de Kozakken Boys en niet scoren tegen NEC.
Hij wordt helemaal niet altijd genoemd als er iets mis is met Ajax. Hij lijkt eerder altijd zelf de media op te zoeken als er iets mis is. Binnekort zal hij wel weer eens gaan meespelen met Lucky Ajax, net zoals hij opeens deed toen hij AD/voorzitter wilde worden, om goodwill te kweken. Aan gladde advocaatjes die op hun status als "voetbalman" parasiteren en alleen maar dom opportunistisch en standaard supportersgelul uitkramen heeft Ajax niks aan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Klets niet, hij wordt sowieso altijd genoemd als er iets is bij Ajax.
Dat hij gewoon bij Studio Voetbal zijn zegje doet en zich niet druk maakt om zeikballen zoals jij die hem lijkenpikker noemen, vind ik prima.
Jullie lullen zo dom en simpel. Als ik kijk hoeveel trainers jullie verjaagd hebben in de laatste 10 jaar, hoe snel jullie van mening veranderen als er 3 wedstrijdjes gewonnen of verloren worden, hoe snel talenten meteen tot nieuw toptalent worden gebombardeerd, de vreemde doelstellingen (Europees meedoen terwijl je al jaren geen Nederlands kampioen bent geworden) en de samenwerking tussen de TD's en trainers dan zit er wel wat meer fout dan 2 mensen in het bestuur.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan oelewapper? Blijf jij nou eens in je eigen holletje.
Als vervanger van Gabri kan het zeker geen kwaad hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Colin heeft Ten Cate doorgedrukt en volgens mij hoorde ik van de week ergens waarom Delorge gehaald was.
hij kon veel lopen en hij hij was gratis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Colin heeft Ten Cate doorgedrukt en volgens mij hoorde ik van de week ergens waarom Delorge gehaald was.
Wat denk je zelf? Die wordt door de directie mooi bij die praatprogramma's weggehouden even, voordat ze hem uitspraken kunnen ontlokken waaruit blijkt dat hij die spelers helemaal niet wou.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat Van Geel in de media niet word aangesproken op aankopen als Collin en Delorge. Je ziet Brands ook uitleg geven waarom hij Pelle en Ari heeft gehaald.
Zoiets was het ja.. Een voor de breedte is het natuurlijk ook helemaal geen verkeerde aankoop. Maar hij voegt verder ook niks extra's toe.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
hij kon veel lopen en hij hij was gratis.
Ajax had toen ook geen geld voor aankopen zei ten cate
Hij is zelf onderdeel van de directie. Als hij in een praatprogramma wil gaan zitten doet hij dat gewoon.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die wordt door de directie mooi bij die praatprogramma's weggehouden even, voordat ze hem uitspraken kunnen ontlokken waaruit blijkt dat hij die spelers helemaal niet wou.
Tja, hij is eigenlijk een smerige meeloper die niet met de vuist op tafel durft te slaan. Hebben ze hem gehersenspoeld of zo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef Radegast het volgende:
weg met Van Geel.
Hij moet zich verantwoorden bij Jaakke en Fontijn lijkt me.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij is zelf onderdeel van de directie. Als hij in een praatprogramma wil gaan zitten doet hij dat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |