abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54071912
Die swalbes van Suarez waren ook weer ernstig. Op de grond

Daar moet serieus iets aan gedaan worden
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54071976
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
ranglijstjournalistiek.

4 x graafschap
1 x venlo
1 x heracles
1 x sparta.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:17:00 #103
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_54072008
Luque was een ramp gister. Wel een paar leuke schotjes, maar verder te lui om iets anders te doen dan sjokken, ruzie te maken met KJH, en verveeld om zich heen kijken.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_54072159
Arme AZ, het kan altijd nog erger

Laatste seconde letterlijk, buitenspelgoal
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54072199
Hehehehehe, toch nog iets om te lachen vandaag
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:31:31 #106
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54072253
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
Beter zoals VdV elke keer 1 keer scoren, maar dan wel de winnende. De 7-1 of 8-1scoren is leuk, maar gister had ie er moeten staan.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:36:51 #107
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54072329
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
Arme AZ, het kan altijd nog erger

Laatste seconde letterlijk, buitenspelgoal
Tja, ze moeten zich toch over degradatie zorgen gaan maken. (Het systeem van binnenuit kapot maken, hulde Louis! )

Ondertussen kunnen wij maar net de Graafschap voor blijven.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:37:51 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54072343
Jammer dat het bij ons zo slecht gaat, anders hadden de media zich toch meer gericht op AZ. Met wat extra gezeur en gezanik over de prestaties in Alkmaar breekt vroeg of laat de paniek daar wel uit. Maargoed, de grote broer houdt het kleine mongolide broertje voorlopig uit de wind.
pi_54072370
Huntelaar kun je niks verwijten. Ajax heeft bijna alleen nog maar gespeeld tegen kleine clubs en daar heeft hij allemaal tegen gescoord. Heerenveen niet, maar die werd wel gewonnen en verder een belangrijk punt gered tegen Groningen (en Sparta). Echt oordelen of hij er staat is tegen PSV en Feyenoord, de concurrenten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54072410
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar kun je niks verwijten. Ajax heeft bijna alleen nog maar gespeeld tegen kleine clubs en daar heeft hij allemaal tegen gescoord. Heerenveen niet, maar die werd wel gewonnen en verder een belangrijk punt gered tegen Groningen (en Sparta). Echt oordelen of hij er staat is tegen PSV en Feyenoord, de concurrenten.
En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijk
pi_54072446
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijk
En de belangrijke tegen Heracles. Met Huntelaar zit het wel okay, hem iets verwijten omdat Ajax als geheel team blundert tegen NEC is niet op z'n plaats. Hij moet wel goed worden aangespeeld door Rommedahl, Luque enzovoort en dat was gister dramatisch.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:54:03 #112
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_54072580
Huntelaar verwijten dat hij te weinig scoort is hetzelfde als van Nistelrooij verwijten dat hij te weinig scoort in het NL elftal: als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het scoren een kwestie van geluk en fouten van de tegenstander. We hebben gewoon betere/anderesoortige middenvelders nodig.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54072581
Huntelaar staat vaak los en wordt dan over het hoofd gezien. Verder moet je denk ik meer een slimmer middenveld neerzetten om hem te bedienen.
pi_54072673
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:54 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar verwijten dat hij te weinig scoort is hetzelfde als van Nistelrooij verwijten dat hij te weinig scoort in het NL elftal: als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het scoren een kwestie van geluk en fouten van de tegenstander. We hebben gewoon betere/anderesoortige middenvelders nodig.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:04:30 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54072725
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
Noem eens één spits die alle goede kansen wel scoort?
-
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:05:45 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54072750
quote:

[..]

Inderdaad, soms kun je Huntelaar best wat verwijten. Gisteren kreeg hij een goede kans, mistte hij en stond Gabri er beter voor. Toen ging Huntelaar alsnog voor de bal. En die andere bal had er in gemogen (en telde ik eigenlijk ook al). Maargoed, spitsen missen kansen en Huntelaar heeft er tegen Feyenoord, AZ, PSV, Heerenveen en Twente ook al de nodige gemaakt. Dus hij scoort echt niet alleen tegen de kleintjes. Alves heeft van zijn 8 goals er ook 7 tegen Heracles gemaakt
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:05:50 #117
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_54072751
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
pi_54072763
quote:

[..]

Tjah je kunt ze niet altijd raken, zelfs werelds top spitsen die zullen wedstrijden hebben waar ze elke goede kans somehow verprutsen, betekent niet dat ze meteen slecht zijn ofwel? Misschien ietsje uit vorm ofsow dat kan maar Huntelaar heeft zich vaker laten zien dat hij het zeker kan.

KJH
pi_54072771
quote:
Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt hier net gedaan alsof Huntelaar helemaal geen goede ballen krijgt en daardoor ook niet in scoringspositie komt. Iets wat gisteren meerdere malen wel het geval was. En ja een scherpe Huntelaar had er wel minstens 1 daarvan gemaakt.
pi_54072793
quote:

[..]

Ari

pi_54072800
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!
pi_54072814
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat klopt, de scherpte zat er gister ook niet. Maar ook het overspelen is gewoon lelijk. Staat het op de vleugel vrij word er door het midden gespeeld en andersom. Is er eindelijk ruimte dan verzuimt het middenveld de bal goed door te spelen, en is de ruimte weg
pi_54072823
Ik zat gisteren voor de verandering eens op de eretribune, wel relaxt daar. Kutwedstrijd verder, maar kan me er niet druk meer om maken. Een paar rijen voor me zat trouwens een gast die verdacht veel op Mourinho leek Wilde nog een foto maken maar tweede helft was ie weg, zal natuurlijk wel gewoon iemand geweest zijn die er veel op leek voordat ik wilde geruchten de wereld in breng

Wel achterlijk dat ze die bar daar om half 9 (midden in de rust ) dichtgooien.

[ Bericht 8% gewijzigd door devv05 op 21-10-2007 17:21:29 ]
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:10:03 #124
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_54072826
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:08 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!
Wanneer deze kans was benut had dit de 1-0 betekent, dat is dus het verschil tussen 3 punten of 1 punt, dus ik vind het vrij erg dat de bal er niet inging. Maar goed als je kritiek hebt op KJH word je hier meteen verketterd.
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:10:35 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54072831
Huntelaar is niet heilig. Helaas doet dat er voor buitenlandse clubs niet echt toe. Huntelaar zoals hij nu is mag van mij nog 10 jaar bij Ajax blijven zonder veel beter te worden, maar hij heeft volgens mij inmiddels de naam van talent opgestempeld gekregen en dus zullen grote clubs (relatief) ongeacht zijn prestaties wel achter hem aan gaan zitten. Zo werkt de voetbalwereld tegenwoordig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')