ranglijstjournalistiek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
Beter zoals VdV elke keer 1 keer scoren, maar dan wel de winnende. De 7-1 of 8-1scoren is leuk, maar gister had ie er moeten staan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.
Tja, ze moeten zich toch over degradatie zorgen gaan maken. (Het systeem van binnenuit kapot maken, hulde Louis!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef MaxC het volgende:
Arme AZ, het kan altijd nog erger
Laatste seconde letterlijk, buitenspelgoal
En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar kun je niks verwijten. Ajax heeft bijna alleen nog maar gespeeld tegen kleine clubs en daar heeft hij allemaal tegen gescoord. Heerenveen niet, maar die werd wel gewonnen en verder een belangrijk punt gered tegen Groningen (en Sparta). Echt oordelen of hij er staat is tegen PSV en Feyenoord, de concurrenten.
En de belangrijke tegen Heracles. Met Huntelaar zit het wel okay, hem iets verwijten omdat Ajax als geheel team blundert tegen NEC is niet op z'n plaats. Hij moet wel goed worden aangespeeld door Rommedahl, Luque enzovoort en dat was gister dramatisch.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En hij scoorde tegen AZ, ook niet onverdienstelijk
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:54 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar verwijten dat hij te weinig scoort is hetzelfde als van Nistelrooij verwijten dat hij te weinig scoort in het NL elftal: als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het scoren een kwestie van geluk en fouten van de tegenstander. We hebben gewoon betere/anderesoortige middenvelders nodig.
Noem eens één spits die alle goede kansen wel scoort?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
Inderdaad, soms kun je Huntelaar best wat verwijten. Gisteren kreeg hij een goede kans, mistte hij en stond Gabri er beter voor. Toen ging Huntelaar alsnog voor de bal. En die andere bal had er in gemogen (en telde ik eigenlijk ook al). Maargoed, spitsen missen kansen en Huntelaar heeft er tegen Feyenoord, AZ, PSV, Heerenveen en Twente ook al de nodige gemaakt. Dus hij scoort echt niet alleen tegen de kleintjes. Alves heeft van zijn 8 goals er ook 7 tegen Heracles gemaaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Gisteren heeft Huntelaar gewoon goede kansen gehad. Die hij niet maakte.
Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem eens één spits die alle goede kansen wel scoort?
Tjah je kunt ze niet altijd raken, zelfs werelds top spitsen die zullen wedstrijden hebben waar ze elke goede kans somehow verprutsen, betekent niet dat ze meteen slecht zijn ofwel? Misschien ietsje uit vorm ofsow dat kan maar Huntelaar heeft zich vaker laten zien dat hij het zeker kan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Er wordt hier net gedaan alsof Huntelaar helemaal geen goede ballen krijgt en daardoor ook niet in scoringspositie komt. Iets wat gisteren meerdere malen wel het geval was. En ja een scherpe Huntelaar had er wel minstens 1 daarvan gemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ariquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
Dat klopt, de scherpte zat er gister ook niet. Maar ook het overspelen is gewoon lelijk. Staat het op de vleugel vrij word er door het midden gespeeld en andersom. Is er eindelijk ruimte dan verzuimt het middenveld de bal goed door te spelen, en is de ruimte wegquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een enorme kans van vijf meter voor de doellijn alleen voor de keeper mag je er als topspits best inschieten.
Wanneer deze kans was benut had dit de 1-0 betekent, dat is dus het verschil tussen 3 punten of 1 punt, dus ik vind het vrij erg dat de bal er niet inging. Maar goed als je kritiek hebt op KJH word je hier meteen verketterd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Komop zeg, er zijn wel veel ergere kansen die je kunt missen, deze vond ik nog niet zoo erg! hij trapte hem gewoon verkeerd en tjah dan gaan ze er niet in hé slimmert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |