Valt gelukkig mee!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
BRON: Ajax.nl
Ajax meldt dat onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat Maarten Stekelenburg niet twee vingers, zoals Koster vreesde, maar een vinger heeft gebroken. Omdat het om een ‘goede’, relatief gunstig te behandelen breuk betreft de revalidatietijd beperkt tot een a twee weken. [reageer]
Buiten het feit dat het misschien een beetje zielig is opgeschreven, heeft ie natuurlijk wel een punt.quote:
Dus 11 november is hij gewoon van de partijquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax meldt dat onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat Maarten Stekelenburg niet twee vingers, zoals Koster vreesde, maar een vinger heeft gebroken. Omdat het om een ‘goede’, relatief gunstig te behandelen breuk betreft de revalidatietijd beperkt tot een a twee weken. [reageer]
Neen, hij heeft geel voor die overtreding gehad, dan kan je er niet meer voor vervolgd worden, klaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het misschien een beetje zielig is opgeschreven, heeft ie natuurlijk wel een punt.
Denk niet dat davids fit is voor 11 nov, zou wel handig zijn voor Ajax!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus 11 november is hij gewoon van de partij![]()
En hoe zit het nou met Davids?![]()
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze hem helemaal niet hoeven te laten zien. Ik hoorde dat het een vuile overtreding was, dat wil ik dan wel eens zien.. Of hij daarna nog een schorsing ofzo krijgt boeit me niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:49 schreef F1Bas het volgende:
Neen, hij heeft geel voor die overtreding gehad, dan kan je er niet meer voor vervolgd worden, klaar.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Denk niet dat davids fit is voor 11 nov, zou wel handig zijn voor Ajax!
Het ging erom dat het niet werd uitgezonden omdat hij anders vervolgd zou worden, dat is niet aan de orde en kan de reden niet zijn. Waarom is niet belangrijk, ze willen denk ik liever voetbal laten zijn dan overtredingen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ze hem helemaal niet hoeven te laten zien. Ik hoorde dat het een vuile overtreding was, dat wil ik dan wel eens zien.. Of hij daarna nog een schorsing ofzo krijgt boeit me niet.
Dit is zeker goed nieuws.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
Hoop het, maar zal even duren voordat we de oude davids terug hebben neem ik aan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat ie eind deze maand zijn rentree weer zou kunnen maken![]()
Ik vind het wel raar dat ze die niet uit hebben gezonden, was echt een smerige overtreding. Rood was niet misplaatst geweest denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het ging erom dat het niet werd uitgezonden omdat hij anders vervolgd zou worden, dat is niet aan de orde en kan de reden niet zijn. Waarom is niet belangrijk, ze willen denk ik liever voetbal laten zijn dan overtredingen.
Maar het was geel en ze laten ook niet alle gele kaarten zien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat ze die niet uit hebben gezonden, was echt een smerige overtreding. Rood was niet misplaatst geweest denk ik.
En natuurlijk het grootste talent Nuri Sahin!quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze speelden allebei bij Excelsior en waren nog niet (inter)nationaal doorgebroken zoals Defour die zich in de Belgische top en Belgisch nationaal efltal al bewezen heeft. Bovendien is Slory al 25, niet echt jong meer.
71e minuut.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Oke, goed om te weten. In welke minuut wordt er gescoord? Dan houd ik er alvast rekening mee.
Huntelaar miste ook zijn scherpte tijdens de wedstrijd tegen Bulgarijequote:Op zondag 21 oktober 2007 15:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
71e minuut.
Gisteren was het niet om aan te zien vond ik. Maar Luque vond ik eindelijk eens redelijk spelen, zelfde als Urby, jammer genoeg miste Huntelaar scherpte.
Inderdaad, dat is een goedequote:Op zondag 21 oktober 2007 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja, zoals ik al vaker het gepropageerd:
[..]
(terug)Halen die gozer, misschien wel de oplossing van onze probleempositie (aanvallende middenvelder).
Gehuurd. Dus ook niet te vergelijken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
En natuurlijk het grootste talent Nuri Sahin!
Ach, het blijft gewoon een topspits. 9 goals naar 8 wedstrijden is erg goed.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Huntelaar miste ook zijn scherpte tijdens de wedstrijd tegen Bulgarije
Waarvan 4 tegen nr. 4 De Graafschap. En FC Groningen is ook een degradatieclub idd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarvan 7 tegen degradatieclubjes, om het maar eens te relativeren.
Elke goal is er een.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarvan 7 tegen degradatieclubjes, om het maar eens te relativeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |