abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54067713
quote:
Het was weer een geweldige wedstrijd, 93 min kijken naar amateurvoetbal. na de wedstrijd begaven ruim 800 Supporters zich naar de Hoofdingang. Met luid gezang galmde Jaakke rot op !!! Niet veel later braken er ongeregeldheden uit, en de M.E greep in. Met veel moeite hielden ze de Supporters op afstand ondertussen werden ze bekogeld met stenen. Ook flikkerde er een M.E van zijn knol af, en verloor zijn wapenstok zo voor de voeten van een ajacied. Die zag zijn kans en dacht wat jullie kunnen kan ik ook, en ging de M.E te lijf met zijn eigen wapenstok.

We zijn bezig om van de ongeregeldheden een kleine film te maken. Wanneer? zo snel mogelijk.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54067717
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:21 schreef Luco het volgende:
Maar goed, Stekelenburg dus geblesseerd? Stam?
Stam was ziek.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54067729
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Stam was ziek.
Fruitmandje sturen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:36:04 #44
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54067776
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kansloos zijn die "supporters".
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:53:08 #45
164283 Luco
Buongiorno!
pi_54067938
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:28 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Fruitmandje sturen
Fruitschaal
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_54067987
Het was dat nec ook slecht was

Utrecht uit wordt de eerste nederlaag.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54068213
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Utrecht uit wordt de eerste nederlaag.
Oke, goed om te weten. In welke minuut wordt er gescoord? Dan houd ik er alvast rekening mee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54068301
Mja, look on the bright sight, je had ook aanhanger van AZ kunnen zijn. Dan ben je helemaal mooi in de aap gelogeerd.

zondag 21 oktober 2007 @ 11:49:43 #49
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54068456
Kop op Ajacieden, vorig jaar hadden ze in Rotterdam dit gevoel het hele seizoen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:34:17 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54069067
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
Kop op Ajacieden, vorig jaar hadden ze in Rotterdam dit gevoel het hele seizoen
En die stonden op dat moment 14e of zo. Kun je nagaan hoe die dit soort dingen gewend zijn.

Overigens is het kampioenschap nog steeds niet buiten bereik natuurlijk. Echter blijkt uit gisteren dat 4-3-3 niet met 3 verdedigende middenvelders gespeeld kan worden.
pi_54069279
Het seizoen valt vrij erg tegen tot nu toe.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54069419
Oh ja, zoals ik al vaker het gepropageerd:
quote:
Nordin Amrabat is koopje
EINDHOVEN - VVV-Venlo dreigt Nordin Amrabat na één seizoen al weer kwijt te raken. De club uit Venlo nam de inwoner van Huizen afgelopen zomer over van FC Omniworld en legde hem tot 2010 vast. Amrabat (20) bedong echter een optie dat hij bij degradatie van hekkensluiter VVV voor 175 duizend euro mag vertrekken. En dus is hij een koopje.

De aanvaller – gisteren tegen PSV (3-1) als handenbindertje van Carlos Salcido en Dirk Marcellis de beste VVV’er – debuteerde in augustus 2006 in het betaalde voetbal, maar schopte het inmiddels al tot Jong Oranje.
(terug)Halen die gozer, misschien wel de oplossing van onze probleempositie (aanvallende middenvelder).
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54069595
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:32 schreef xFriendx het volgende:
Mja, look on the bright sight, je had ook aanhanger van AZ kunnen zijn. Dan ben je helemaal mooi in de aap gelogeerd.

En zo is het!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54069658
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:29 schreef F1Bas het volgende:
Waarom komen er opeens zoveel Feyenoorders hier? Oh wacht...
je hebt gelijk
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54069720
quote:
Defour: "Ik zie Ajax nog als een stap vooruit"

Standard Luik-middenvelder Steven Defour heeft zaterdag laten weten dat hij Ajax nog altijd ziet als een stap vooruit. De international schat de Eredivisie tevens hoger in dan de Belgische Jupiler League.
De jeugdige Steven Defour werd door bondscoach René Vandereycken als onmisbaar bestempeld voor de nationale ploeg van België. Tegenover Het Laatste Nieuws ging het talent verder in op de verwachtingen die men in zijn land heeft ten aanzien van zijn prestaties.

"Ik schrok een beetje van de reacties. Het leek wel of Steven Defour de nieuwe messias was van het Belgische voetbal. Ik ben niet het type voetballer dat in zijn eentje de tegenstander kan oprollen. Dat heb je kunnen merken tegen Armenië", aldus Defour die hiermee inging op de uitspraken van de Belgische bondscoach.

"Of ik Ajax nog als een stap vooruit zie? Toch wel. De competitie lijkt me daar sterker, terwijl in een club als Ajax ook de eisen qua snelheid van uitvoering en balcirculatie nog ietsje hoger liggen dan bij Standard", vertelt Defour, die gezien deze uitspraken nog altijd interesse heeft in een overstap naar de Amsterdamse club.
pi_54069795
Die jongen moet volgend jaar gewoon op 10 spelen hier zo. Al vind ik zijn doelpuntgemiddelde wat laag.
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:33:40 #57
97934 ASroma
Flamboyant
pi_54069806
zou mooi zijn als die gozer naar hier kan komen
pi_54069822
Defour goede speler ja
pi_54069876
YES!
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:57:57 #60
82589 S-Two
barba macacu
pi_54070076
Sodeju zeg, heb zelden zo'n slechte wedstrijd gezien, buiten Stekelenburg niemand die een voldoende haalde. Gewoon een dramatische collectieve wanprestatie. Het was dat er niet een beetje een team tegenover ons speelde, anders hadden we gewoon kansloos verloren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')