abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54084958
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:06 schreef Wooldoor het volgende:
Hm die Amrahbat zou 175.000 moeten kosten, ik zou zeggen die jongen moet in de winterstop gehaald worden
Dan is hij dus geen 175.000....
pi_54084999
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]
Gaan ze misschien luisteren naar vd Zee?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54085593
zelfs Sjaak zei, dat we 4-4-2 moesten gaan spelen..... En die Piet Keizer zijn rol is ook een beetje vaag.....
Ajax!!
pi_54085594

[ Bericht 100% gewijzigd door Cordoba32 op 22-10-2007 11:03:55 ]
Ajax!!
pi_54085710
Ben erg benieuwd wat de komende tijd nou gaat gebeuren binnen Ajax..

Blijven we een politiek correcte NV zoals het nu is.. of zijn we binnenkort gewoon weer AFC AJAX..
pi_54085784
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ben erg benieuwd wat de komende tijd nou gaat gebeuren binnen Ajax..

Blijven we een politiek correcte NV zoals het nu is.. of zijn we binnenkort gewoon weer AFC AJAX..
Waarom zouden we ineens van de beurs afgaan ? Voor sprookjes moet je een paar subfora verder zijn hoor .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54085828
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Waarom zouden we ineens van de beurs afgaan ? Voor sprookjes moet je een paar subfora verder zijn hoor .
Dat zeg ik helemaal niet chef

De achterliggende gedachte was dat we weer terug moeten naar een VOETBALCLUB in plaats van een politiek correcte vereniging van bobo's met een onduidelijke bedrijfsstructuur..

Met de beursgang heb ik persoonlijk geen problemen.. voordeel is zelfs dat de club transparant is en we dus nooit voor financiele verassingen zullen staan a la de kakkerlakken
pi_54086086
Dit topic gaat trouwens langzaam, laatst waren het er een keer 3 op een dag
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54086105
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:30 schreef Triptamine het volgende:
Dit topic gaat trouwens langzaam, laatst waren het er een keer 3 op een dag
Toen hoopte iedereen dat Jaakke weg zou gaan. We zijn allemaal weer terug op aarde .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54086158
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Toen hoopte iedereen dat Jaakke weg zou gaan. We zijn allemaal weer terug op aarde .
nou, qua bezorgdheid stijgt mijn niveau tot de atmosfeer.
pi_54086497
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:35 schreef Triptamine het volgende:

[..]

nou, qua bezorgdheid stijgt mijn niveau tot de atmosfeer.
Nou daar zijn we bij mij al.. Ik ben er echt bang voor dat dit seizoen wederom weggegooid is..

Wanneer worden de mensen bij Ajax nou eens wakker en zien ze dat zij de club kapot maken..
pi_54086609
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nou daar zijn we bij mij al.. Ik ben er echt bang voor dat dit seizoen wederom weggegooid is..

Wanneer worden de mensen bij Ajax nou eens wakker en zien ze dat zij de club kapot maken..
Inderdaad, er moeten daar mensen komen zoals Sjaak Swart, die rood-wit bloeden. Die hart hebben voor de club. Realistisch moet er gehandeld worden, de negatieve sfeer is niet goed. Maar wat moeten we dan? Vrolijk toezien hoe onze geweldige club kapot gaat?
pi_54086813
Jammer dat Swart zo Cruijff gezind is.
pi_54086856
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:13 schreef Nashje het volgende:
Jammer dat Swart zo Cruijff gezind is.
Nou, dat valt volgens mij best mee qua advies en zo. Gisteren zei die nadrukkelijk dat Cruijff er bijna nooit is en(indirect) dus fouten maakt.
pi_54086894
Zoals Jaakke zei in dat interview. Als we nu alles winnen houd iedereen zijn bek weer.
pi_54086946
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:02 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Inderdaad, er moeten daar mensen komen zoals Sjaak Swart, die rood-wit bloeden. Die hart hebben voor de club. Realistisch moet er gehandeld worden, de negatieve sfeer is niet goed. Maar wat moeten we dan? Vrolijk toezien hoe onze geweldige club kapot gaat?
Nja.. Ik zie eerder gewoon algemene mensen uit de voetballerij.. Kijk op de commerciele post is iemand als Fontein helemaal niet verkeerd.. bekend persoon.. goed netwerk.. mooi voor de financien..

Maar op een posities als TD, V en AD daar moeten gewoon mensen zitten die verstand van voetbal hebben met hoe verder naar boven hoe meer verstand van bedrijfsvoering..

Wat hebben we aan een advocaat die NIETS met voetbal te maken heeft gehad en dan denkt even voorzitter van Ajax te kunnen worden.. flikker toch een eind op..

Ondanks hij het gister nog niet ambieerde lijkt een type Keje Molenaar mijn inziens een perfecte voorzitter van Ajax.. verstand van zaken, maar ook bedrijfsvoerig verstandig,.
pi_54086974
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
Zoals Jaakke zei in dat interview. Als we nu alles winnen houd iedereen zijn bek weer.
Nou, dit is een voortdurend terugkomend probleem. Er moet iets veranderen. Ook als we nou een paar wedstrijden winnen. Utrecht is in pocket als je maar op Grandel blijft schieten. Daarna Roda thuis, wat je zou moeten winnen. Win je de komende twee wedstrijden niet zit je al weer met een grotere afstand, en krijg je weer zoiets als vorig seizoen.
pi_54087007
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ondanks hij het gister nog niet ambieerde lijkt een type Keje Molenaar mijn inziens een perfecte voorzitter van Ajax.. verstand van zaken, maar ook bedrijfsvoerig verstandig,.
Klopt, leek me ook een man die zegt waar het op staat, dat heb je ook nodig
pi_54087021
Weet niet of dit al ooit voorbij is gekomen hier. Vond 't toen ik aan het Googlen was op Renato Augusto. Waarom ik Google naar Renato Augusto? Van Geel is in Brazilie op zoek naar versterking en Koster weet om welke posities het gaat. Aanvallende middenvelder dus sowieso.
quote:
Volgens verschillende Spaanse media wilde Ajax in eerste instantie niet Luque maar Mikel Arteta overnemen van Everton FC. Arteta zelf had wel oren voor een overgang naar Amsterdam. Everton onving een bod van acht miljoen van Ajax maar Everton wilde elf miljoen voor Arteta en dus ging de transfer niet door.

Nadat Ajax Arteta geprobeerd had te halen werd Albert Luque overgenomen van Newcastle United voor een bedrag van acht miljoen euro. Luque was voor Ajax dus zeker geen eerste keus.
pi_54087104
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Klopt, leek me ook een man die zegt waar het op staat, dat heb je ook nodig
Meest duidelijke voorbeeld vond ik dat verhaal over die "O ZO GEWELDIGE COMMISSIE"..

Die krijgt 4 maanden.. JA 4 FREAKING MAANDEN! de tijd om te onderzoeken wat er aan de hand is.. Maar over 4 maanden is het seizoen al weer zo goed als voorbij.. what the neuk heb je er dan nog aan?

Precies zoals Molenaar ook zei.. je moet NU! actie ondernemen en het seizoen zien te redden..
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:51:26 #271
52871 Blight
Supersized.
pi_54087471
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Weet niet of dit al ooit voorbij is gekomen hier. Vond 't toen ik aan het Googlen was op Renato Augusto. Waarom ik Google naar Renato Augusto? Van Geel is in Brazilie op zoek naar versterking en Koster weet om welke posities het gaat. Aanvallende middenvelder dus sowieso.
[..]
Ten Cate gaf ook al eens aan in het Parool dat hij niet de eerste keus was, maarja. Arteta had een goede versterking kunnen zijn trouwens.. Hoewel ik niet helemaal begrijp waarom er wel 8 miljoen aan Arteta besteed kan worden, en niet aan bijvoorbeeld Steven Defour. Ik zie liever een speler die de potentie heeft om tot de absolute top te komen, dan een speler halverwege de twintig voor wie Evertoon het hoogst haalbare is.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:51:29 #272
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54087475
hup ajax
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54087502
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Meest duidelijke voorbeeld vond ik dat verhaal over die "O ZO GEWELDIGE COMMISSIE"..

Die krijgt 4 maanden.. JA 4 FREAKING MAANDEN! de tijd om te onderzoeken wat er aan de hand is.. Maar over 4 maanden is het seizoen al weer zo goed als voorbij.. what the neuk heb je er dan nog aan?

Precies zoals Molenaar ook zei.. je moet NU! actie ondernemen en het seizoen zien te redden..
Ik zie het zo: Lijfsbehoud tot de winterstop door in de top 3 te blijven. In de winterstop goed inkopen. Proberen kampioen te worden, en dan op zoek naar een goede coach
pi_54087573
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik zie het zo: Lijfsbehoud tot de winterstop door in de top 3 te blijven. In de winterstop goed inkopen. Proberen kampioen te worden, en dan op zoek naar een goede coach

Zal je heel eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk best zie zitten met Koster.. rustige man.. goed met de media.. verstand van zaken.. kan emoties in toom houden, maar toch tijdens wedstrijden wel erg meeleven..
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:59:46 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54087576
quote:
Ajax roept hierbij fans op!
Steeds meer goedwillende supporters melden zich vol frustratie bij Ajax dat via diverse kanalen omwisselbiljetten voor uitwedstrijden worden verkocht voor een hogere prijs dan op het ticket staat vermeld. Ajax roept hierbij fans op informatie te verschaffen die kan leiden tot aanpak van personen die aan trouwe supporters geld willen verdienen.

Ajax komt in actie tegen illegale doorverkoop tickets & omwisselbiljetten
Ajax is in de veronderstelling dat supporters die via de reguliere weg (=TicketBox) toegangskaarten kopen, altijd de intentie hebben om ‘ons aller Ajax’ te steunen bij wedstrijden. Deze kaarten dienen uiteraard niet te worden aangeschaft om commercieel door te verkopen en hierbij zelf winst te maken.

Ajax wil iedereen er nadrukkelijk op wijzen dat het verboden is toegangsbewijzen commercieel te verkopen of af te geven (met name tegen een hoger bedrag dan dat op het ticket staat vermeld). Door te handelen in strijd met dit verbod, vervalt de geldigheid van deze toegangsbewijzen (wij verwijzen hiervoor naar de huisregels van Amsterdam ArenA -zie www.ajax.nl/www.amsterdamarena.nl - en de standaardvoorwaarden van de KNVB -zie www.ajax.nl- ).

Ajax wil iedereen er nadrukkelijk op wijzen dat het verboden is toegangsbewijzen commercieel te verkopen of af te geven (met name tegen een hoger bedrag dan dat op het ticket staat vermeld). Door te handelen in strijd met dit verbod, vervalt de geldigheid van deze toegangsbewijzen (wij verwijzen hiervoor naar de standaardvoorwaarden van KNVB(zie www.ajax.nl).

Ajax spoort actief naar alle vormen van doorverkoop en zal bij constatering van doorverkoop van kaarten direct de betreffende kaarten blokkeren en een maatregel nemen tegen de (Seizoen/ Supporters) Club Cardhouder. Doorverkoop van kaarten wordt volgens de landelijke richtlijn van de KNVB bestraft met 18 maanden stadionverbod en een boete van ¤ 450,-! Daarnaast wil Ajax op het feit wijzen dat je als (Seizoen)Club Cardhouder verantwoordelijk én aansprakelijk bent voor de gedragingen van de personen die met gebruikmaking van jouw (Seizoen) Club Card of de door jou gekochte tickets toegang hebben gekregen tot het eigen en/of bezoekende stadion .

Zo zal de Club Cardhouder bestraft kunnen worden met één van de in artikel 6 (zie voor voorwaarden clubcard: www.ajax.nl) te noemen sancties, indien iemand die toegang tot een Evenement of Stadion heeft gekregen met gebruikmaking van diens Club Card, zich tijdens dat Evenement of in dat Stadion aan wangedrag heeft schuldig gemaakt of dat er bv sprake is van gebruik door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')