abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:05:50 #226
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54083751
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan me er echt verschrikkelijk aan irriteren dat bepaalde personen trots zijn om Ajacied te zijn, als het goed met de club. Maar als er wat negatieve punten zijn, zijn zij de eerste die het veroordelen. Echt clubliefde kennen zij niet, het begrip supporter is ook niet op hen van toepassing. Een beetje clubvoorkeur hebben ze, verder niet.
Waarom ben je in de veronderstelling dat ik wel zou gaan als het goed gaat?
Het goed of slecht gaan staat los van het feit of ik wel of niet ga.
Maar goed, hier heb je een doekje tegen het kwijlen. .
-
pi_54083803
Het was weer kut
pi_54083825
Een mening is toch niet alleen voorbehouden aan diegenen die in het stadion zitten? Maar goed, verder over Ajax.

Steek maar een of 2 weken buitenspel. Valt me mee, alhoewel Gentenaar wel een redelijke vervanger is, heb ik toch liever Stekelenburg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:13:40 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54083849
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom ben je in de veronderstelling dat ik wel zou gaan als het goed gaat?
Het goed of slecht gaan staat los van het feit of ik wel of niet ga.
Maar goed, hier heb je een doekje tegen het kwijlen. .
Maar waarom ga je dan niet? Geen behoefte meer aan? Identificeer jij je niet meer met de club? Is het te duur geworden? Teveel reisafstand? Je voelt je te goed ten opzichte van je medesupporters?

Overigens, je weet absoluut niet tegen wie je het hebt en dat hou ik ook liever zo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:17:02 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54083896
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
Een mening is toch niet alleen voorbehouden aan diegenen die in het stadion zitten?
Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54084037
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?
kom op zeg... die discussie hebben we al eindeloos gevoerd..... Ik ben een echte Ajacied... of ik wekelijks in het stadion zit laat ik in het midden,,, Dat is helemaal niet belangrijk.....
Ajax!!
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:27:02 #232
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54084050
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor personen die zich op dat moment van de club distantiëren, dan de personen die de politie gaan bekogelen met stenen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_54084106
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Het was weer kut
Was het maar kut.. dan was het nog wat..
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:30:43 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54084124
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:26 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

kom op zeg... die discussie hebben we al eindeloos gevoerd..... Ik ben een echte Ajacied... of ik wekelijks in het stadion zit laat ik in het midden,,, Dat is helemaal niet belangrijk.....
Je bent wel een Ajacied, maar geen échte, als je het stadion niet bezoekt.

Je bent geen supporter, maar iemand met een voorkeur voor Ajax, als je het stadion niet bezoekt.

Waarom zou je niet naar het stadion gaan?
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor personen die zich op dat moment van de club distantiëren, dan de personen die de politie gaan bekogelen met stenen.
Je kan toch Ajax wekelijks bezoeken en toch niet meedoen met stenengooien?
pi_54084167
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je bent wel een Ajacied, maar geen échte, als je het stadion niet bezoekt.
Dus al die jongens met stadionverboden en het stadion niet bezoeken, maar met een echt hart voor de club, zijn nu allemaal nepperds?
quote:
Je bent geen supporter, maar iemand met een voorkeur voor Ajax, als je het stadion niet bezoekt.
De simpelheid
quote:
Waarom zou je niet naar het stadion gaan?
Legio redenen.
quote:
[..]

Je kan toch Ajax wekelijks bezoeken en toch niet meedoen met stenengooien?
Dat is dus niet verplicht .
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:39:42 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54084292
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus al die jongens met stadionverboden en het stadion niet bezoeken, maar met een echt hart voor de club, zijn nu allemaal nepperds?
Die hebben een reden, kunnen Ajax niet bezoeken.
quote:
[..]

De simpelheid
Nogmaals, wat houdt je tegen om Ajax te bezoeken?
quote:
[..]

Legio redenen.
Noem er eens één.
quote:
[..]

Dat is dus niet verplicht .
Lijkt me niet, heb jij wel meegedaan dan?
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:55:12 #237
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54084530
Ik kan me nog herinneren dat Jaakke eens in Studio Voetbal zat, en zoiets zei als: "Als de supporters zeggen Jaakke is geen goede voorzitter, Jaakke moet weg, dan is het heel simpel. Dan gaat Jaakke weg."

.. GA DAN
><(({°>
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:56:14 #238
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_54084536
Zo, rot op zeg met die achterlijke discussie. Ajax presteer kut, een Feyenoorder komt ons hier organisatieadvies geven en dan wordt er ook nog onderling gekibbeld als een stel ouwe wijven..

"ik ben een echtere Ajacied dan jij"... teringjantje wat een treurnis.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54084594
Jongens wat een ruzie hier.

11 november allemaal zonder grote bek dat tuig uit 010 letterlijk en figuurlijk een maatje terugwijzen.
Eerst Utrecht, en dan komt Jaakke wel weer.

2 jaar geleden werd er gezongen om het hardst om het vertrek van Jaakke en de beste man zit er nu nog steeds.

Die jaren ertussen heb ik niks meer gehoord over 'Jaakke rot op'....

Steun die ploeg liever, want die dikkop vertrekt toch niet.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:02:13 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54084626
Laten we het inderdaad maar weer over Ajax hebben.

Wanneer zal Adrie Koster beseffen dat hij beter een twee-spitsen-systeem kan gaan hanteren, omdat er geen buitenspelers in de selectie zitten?
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:05:05 #241
52871 Blight
Supersized.
pi_54084663
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 09:21 schreef borisz het volgende:
Het komt wel weer goed

ooit
Ik begin het me soms af te vragen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54084675
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer zal Adrie Koster beseffen dat hij beter een twee-spitsen-systeem kan gaan hanteren, omdat er geen buitenspelers in de selectie zitten?
Niet.

Hij is duidelijk geweest dat hij 4-3-3 gaat spelen en dat hij door die visie nu aan 't roer staat bij Ajax.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54084696
Hopelijk zeer snel maar ik denk dat hij vast blijft houden aan 4-3-3, dat heeft hij al zo'n beetje vastgesteld bij zijn aanstelling.

Hm die Amrahbat zou 175.000 moeten kosten, ik zou zeggen die jongen moet in de winterstop gehaald worden samen met nog een spelmaker van een hoger niveau. Het schijnt dat van Geel in Brazilie spelers aan het bekijken is, ik denk dat het dan zal gaan om een spelmaker of een verdediger.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:06:59 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_54084700
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:56 schreef Cheiron het volgende:
Zo, rot op zeg met die achterlijke discussie. Ajax presteer kut, een Feyenoorder komt ons hier organisatieadvies geven en dan wordt er ook nog onderling gekibbeld als een stel ouwe wijven..

"ik ben een echtere Ajacied dan jij"... teringjantje wat een treurnis.
Er is inderdaad maar één reactie mogelijk: .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:11:15 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54084765
Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de slectie, maar Ajax-onwaardig. Kennedy Bakircioglu, Luis Suarez en Leonardo kunnen er eventueel ook spelen, maar zijn geen échte buitenspelers. Wat is dan het draagvlak nog om nog 4-3-3 te blijven spelen? Echt alleen omdat dat nu eenmaal moet bij Ajax?
pi_54084767
quote:

Niet.. want hij gaat er vanuit dat Rommedahl (en Bakkie Choco als ie dadelijk terug is) goede spelers zijn voor rechtsvoor naast Suarez en Klaas..
pi_54084808
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de slectie, maar Ajax-onwaardig. Kennedy Bakircioglu, Luis Suarez en Leonardo kunnen er eventueel ook spelen, maar zijn geen échte buitenspelers. Wat is dan het draagvlak nog om nog 4-3-3 te blijven spelen? Echt alleen omdat dat nu eenmaal moet bij Ajax?
Nee omdat mensen DENKEN dat het zo moet zijn.. het is allemaal gezeik!

Als je mooi voetbal speelt en presteerd.. who the fuck zal het dan uitmaken welke opstelling er gespeeld wordt..
pi_54084869
quote:

Nooit inderdaad. Zaterdag was wel bedroevend hoor. Een middenveld dat geheel verdedigend is ingesteld . Nu vergeef ik Koster dit, omdat de tien die hij, waarschijnlijk, wil gebruiken afwezig was (De Jong).
pi_54084877
Als je gisteren hoorde wat er allemaal fout zit, dat duurt jaren voordat dat weer goed is
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54084897
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Triptamine het volgende:
Als je gisteren hoorde wat er allemaal fout zit, dat duurt jaren voordat dat weer goed is
Als het nog goed komt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')