Waarom ben je in de veronderstelling dat ik wel zou gaan als het goed gaat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan me er echt verschrikkelijk aan irriteren dat bepaalde personen trots zijn om Ajacied te zijn, als het goed met de club. Maar als er wat negatieve punten zijn, zijn zij de eerste die het veroordelen. Echt clubliefde kennen zij niet, het begrip supporter is ook niet op hen van toepassing. Een beetje clubvoorkeur hebben ze, verder niet.
Maar waarom ga je dan niet? Geen behoefte meer aan? Identificeer jij je niet meer met de club? Is het te duur geworden? Teveel reisafstand? Je voelt je te goed ten opzichte van je medesupporters?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom ben je in de veronderstelling dat ik wel zou gaan als het goed gaat?
Het goed of slecht gaan staat los van het feit of ik wel of niet ga.
Maar goed, hier heb je een doekje tegen het kwijlen..
Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
Een mening is toch niet alleen voorbehouden aan diegenen die in het stadion zitten?
kom op zeg... die discussie hebben we al eindeloos gevoerd..... Ik ben een echte Ajacied... of ik wekelijks in het stadion zit laat ik in het midden,,, Dat is helemaal niet belangrijk.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?
Ik heb meer respect voor personen die zich op dat moment van de club distantiëren, dan de personen die de politie gaan bekogelen met stenen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat niet-supporters geen mening mogen hebben, geef alleen aan dat het kansloos is dat deze personen de eerste zijn die zich van de club distantiëren. Oftewel, als het goed gaat met de club lopen zij voorop in de polonaise en als er dingen verkeerd gaan, zijn ze de eerste om het te veroordelen. Kom op zeg, als je echt een Ajacied bent, is het toch niets teveel gevraagd om wedstrijden te bezoeken?
Je bent wel een Ajacied, maar geen échte, als je het stadion niet bezoekt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:26 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
kom op zeg... die discussie hebben we al eindeloos gevoerd..... Ik ben een echte Ajacied... of ik wekelijks in het stadion zit laat ik in het midden,,, Dat is helemaal niet belangrijk.....
Je kan toch Ajax wekelijks bezoeken en toch niet meedoen met stenengooien?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor personen die zich op dat moment van de club distantiëren, dan de personen die de politie gaan bekogelen met stenen.
Dus al die jongens met stadionverboden en het stadion niet bezoeken, maar met een echt hart voor de club, zijn nu allemaal nepperds?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent wel een Ajacied, maar geen échte, als je het stadion niet bezoekt.
De simpelheidquote:Je bent geen supporter, maar iemand met een voorkeur voor Ajax, als je het stadion niet bezoekt.
Legio redenen.quote:Waarom zou je niet naar het stadion gaan?
Dat is dus niet verplichtquote:[..]
Je kan toch Ajax wekelijks bezoeken en toch niet meedoen met stenengooien?
Die hebben een reden, kunnen Ajax niet bezoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus al die jongens met stadionverboden en het stadion niet bezoeken, maar met een echt hart voor de club, zijn nu allemaal nepperds?
Nogmaals, wat houdt je tegen om Ajax te bezoeken?quote:[..]
De simpelheid
Noem er eens één.quote:[..]
Legio redenen.
Lijkt me niet, heb jij wel meegedaan dan?quote:[..]
Dat is dus niet verplicht.
Ik begin het me soms af te vragen.quote:
Niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer zal Adrie Koster beseffen dat hij beter een twee-spitsen-systeem kan gaan hanteren, omdat er geen buitenspelers in de selectie zitten?
Er is inderdaad maar één reactie mogelijk:quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:56 schreef Cheiron het volgende:
Zo, rot op zeg met die achterlijke discussie. Ajax presteer kut, een Feyenoorder komt ons hier organisatieadvies geven en dan wordt er ook nog onderling gekibbeld als een stel ouwe wijven..
"ik ben een echtere Ajacied dan jij"... teringjantje wat een treurnis.
Niet.. want hij gaat er vanuit dat Rommedahl (en Bakkie Choco als ie dadelijk terug is) goede spelers zijn voor rechtsvoor naast Suarez en Klaas..quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Laten we het inderdaad maar weer over Ajax hebben.
Wanneer zal Adrie Koster beseffen dat hij beter een twee-spitsen-systeem kan gaan hanteren, omdat er geen buitenspelers in de selectie zitten?
Nee omdat mensen DENKEN dat het zo moet zijn.. het is allemaal gezeik!quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
Dennis Rommedahl is de enige échte buitenspeler in de slectie, maar Ajax-onwaardig. Kennedy Bakircioglu, Luis Suarez en Leonardo kunnen er eventueel ook spelen, maar zijn geen échte buitenspelers. Wat is dan het draagvlak nog om nog 4-3-3 te blijven spelen? Echt alleen omdat dat nu eenmaal moet bij Ajax?
Nooit inderdaad. Zaterdag was wel bedroevend hoor. Een middenveld dat geheel verdedigend is ingesteldquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Laten we het inderdaad maar weer over Ajax hebben.
Als het nog goed komt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Triptamine het volgende:
Als je gisteren hoorde wat er allemaal fout zit, dat duurt jaren voordat dat weer goed is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |