abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54218367
Zo! ik heb alle RSA wedstrijden ook op DVD staan nu om later weer eens terug te kijken Gisteren wel weer de finale gekeken en met een big smile de dag doorgekomen
pi_54218389
Ook wel leuk trouwens was maandag op kantoor komen Van alle kanten werd ik gefeliciteerd, en zaterdaf zelf ook ineens mega veel smsjes van mensen die ook op tv gekeken hebben

schitterend

Heb al met een collega van me de afspraak gemaakt dat we tijdens de six nations met wat mensen een wedstrijd gaan kijken in het stadion zelf. en dan nog een in een pub dat wordt dus een weekje vrij nemen dan =D
pi_54218654
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 16:07 schreef Oldbie het volgende:
Vandaag een week geleden

En nee, Mandela is geen held, hij is de Bin Laden van 40 jaar geleden. Een vreselijke moordenaar die nu bejubeld wordt omdat apartheid is afgeschaft hij "onschuldig" heeft vastgezeten. Verdomme, Bayswater, kijk eerst naar de geschidenis voordat je een "held" van nu alle lof geeft.
Ik zeg niet dat de blanke regering het goed heeft gedaan. Ik zeg niet dat apartheid goed is. Maar ik zeg WEL dat Mandela een crimineel is.
Oh, en afgeven op ZA? Kijk eens naar racisme in je eigen land voordat je een ander land gezond wil maken. Nederlanders zijn geen haar beter. Sterker nog: wie heeft apartheid ingevoerd in ZA? Dat was H.F. Verwoerd.....rasechte nederlander!!!!

Vandaag een week geleden
Wat ben jij een triest figuur om toch weer de politiek erbij te betrekken. Je mag best een mening over Mandela hebben, maar ga die dan ergens anders verkondigen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:25:50 #54
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_54218957
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat ben jij een triest figuur om toch weer de politiek erbij te betrekken. Je mag best een mening over Mandela hebben, maar ga die dan ergens anders verkondigen.

Iemand zei dat Mandela een held is. Ik reageer daarop. Niets meer, niets minder. Als jij mij daardoor een triest figuur vindt dan is dat helemaal jouw probleem.
pi_54220157
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:25 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Iemand zei dat Mandela een held is. Ik reageer daarop. Niets meer, niets minder. Als jij mij daardoor een triest figuur vindt dan is dat helemaal jouw probleem.
Probeer hem dan te negeren ofzo, maar nee, je moet weer het laatste woord hebben over iets wat helemaal niets met rugby te maken heeft. Jammer hoor.
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:48:54 #56
65997 Oldbie
pi_54224661
Om er niet van beschuldigd te worden het laatste woord te willen hebben, neem ik je advies ter hart en negeer ik je maar. Jij hebt eerder al aangegeven dat je geen sympathie hebt voor de Springbokke dus ik denk dat je mij daarom nu onder vuur neemt. Jammer hoor.

Terug naar rugby. Voor de liefhebber een leuk filmpje: Springbokke, road to the final
ca 30MB, kleine 5 minuten.
pi_54225006
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:48 schreef Oldbie het volgende:
Om er niet van beschuldigd te worden het laatste woord te willen hebben, neem ik je advies ter hart en negeer ik je maar. Jij hebt eerder al aangegeven dat je geen sympathie hebt voor de Springbokke dus ik denk dat je mij daarom nu onder vuur neemt. Jammer hoor.

Terug naar rugby. Voor de liefhebber een leuk filmpje: Springbokke, road to the final
ca 30MB, kleine 5 minuten.
In tegenstelling tot jou (en vele andere teleurgestelde Blanke Zuid Afrikanen), kan ik politiek en rugby wel scheiden. Ik heb gezegd dat ik Zuid Afrika een arrogant team vond, maar ook dat ze terecht de titel hebben gewonnen. Dat de Bokken de wereldtitel hebben gewonnen is echt niet de aanleiding om jou onder vuur te nemen. Daarvoor is er maar een aanleiding en dat is jouw politieke geschreeuw.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:23:19 #58
65997 Oldbie
pi_54225594
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou (en vele andere teleurgestelde Blanke Zuid Afrikanen), kan ik politiek en rugby wel scheiden. Ik heb gezegd dat ik Zuid Afrika een arrogant team vond, maar ook dat ze terecht de titel hebben gewonnen. Dat de Bokken de wereldtitel hebben gewonnen is echt niet de aanleiding om jou onder vuur te nemen. Daarvoor is er maar een aanleiding en dat is jouw politieke geschreeuw.
Wat ken je mij toch goed.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:29:33 #59
65997 Oldbie
pi_54225739
Zoek trouwens eens terug en vertel me wie met politiek begon. Ik reageer alleen maar. Nee, ik negeer niet omdat ik het absoluut niet eens ben met de woorden die hier worden neergegooid. Ze hebben het wel over mijn land. Een land waar ik enorm trots op ben.
Val hun eerst aan en kom dan terug bij mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')