t is dee bedoeling dat ze daar mee beïnvloeden, niet voorspellenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Met HAARP kan men inderdaad al goed voorspellen ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:02 schreef bierbart het volgende:
Ik stond een keer met een heeeel harde storm in een tentje met mn ouders.. moeder totaal hysterisch.. word ze nu ook weer
Ja leuk hè!quote:
Ja, storm in een glas water.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:06 schreef MikelenniuM het volgende:
Krijgt deze superstorm ook een naam? (Katerina ofzo)
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ja leuk hè!Ik kan altijd alleen maar lachen in zo'n situatie.. vind zoiets gewééééldig!
![]()
Tis dat ik niet thuis ben maar anders had ik even naar Scheveningen geredenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:10 schreef bierbart het volgende:
Ja leuk hè!Ik kan altijd alleen maar lachen in zo'n situatie.. vind zoiets gewééééldig!
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:18 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg gister tegen d'r heb je al gehoord van die superstorm die binnenkort misschien komt?
Ma: je liegt, je liegt![]()
Nee, nee was vanochtend op de radio, maar dan geloof je het toch niet....
Komt me schoonzusje binnen: Hé heb je het al gehoord van die superstorm.
Ma:![]()
Ik![]()
Onze dakpannen zijn op na de vorige keerquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren tegen haar.. en toen begon ze over dakpannen die ze al in de kruipruimte hadden gelegd..
word een avontuur danquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:00 schreef wise het volgende:
nou lekker, ga het weekend hoogst waarschijnlijk zeevissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |