Híer in Utrecht anders niks van gemerktquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Hier in Utrecht ging het vanmorgen al als een mongeaul te keer zeg. Zware windstoten en plensbuien
Was rond een uur of 9 a 10. Ik sliep maar werd er wakker van omdat de wind vol op m'n slaapkamerramen stond.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Híer in Utrecht anders niks van gemerktPrecies toen ik stond te tanken ging t even druppelen
, maar echt de hele dag nog geen regen of noemenswaardige wind gezien?
1.85 km en een beetjequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Beaufortquote:
Bij stromingsleer zouden ze dit scharen onder de noemer "niet-convergerende berekening". Die heb je daar nogal eens (stromingen zijn lastig te voorspellen, ook met de computer) en daar zitten dan dit soort extreme uitkomsten tussen. Als er uberhaupt al een uitkomst uit de computer rolt, that is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef IHVK het volgende:
Onzinnige voorspellingen die nooit uitkomen.
Zelfde geldt voor mij. Gelukkig woon ik wel praktisch naast de oudste stormvloedkering van Nederland, de oude bokquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef Greys het volgende:
Je zit sowieso beter dan ik
[..]
Laat ik daar nou net naast wonen ongeveer...
Je gaat gewoon dood, kom eens uit die ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Gelukkig woon ik wel praktisch naast de oudste stormvloedkering van Nederland, de oude bok.
Ik denk eerder de storm)pje) van vorige jaar november, dus zware windstotenquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:36 schreef JohnFoK het volgende:
wt kan het binnenland verwachten, kunnen we deze storm vergelijken met die van januari?
Heb je dat ook met plaats namen er in?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:50 schreef Ole het volgende:
ik had ook al een mooi plaatje:
[ afbeelding ][
ja hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je dat ook met plaats namen er in?
Dan gaat het voor veel mensen nog meer leven![]()
*meldt*quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef Greys het volgende:
Je zit sowieso beter dan ik
[..]
Laat ik daar nou net naast wonen ongeveer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |