Inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef Drifter__ het volgende:
Interessant, tvpeetje
en dan zegt hij dat Amerika word getroffen door een grote storm.. en dan steekt iedereen zijn/haar middelste vinger naar hem op en dan blijkt het wél te gebeuren.. ik zie de bui al hangenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:13 schreef HPayne het volgende:
Als het niet waar blijkt te zijn, wordt die man natuurlijk nooit meer serieus genomen
Dat mag wel hoor, maar ik woon maar op de begane grond, en dat is ms wel meer dan -5 NAP?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb geen survival kit.
En geen kelder.
Wel een zolder, maar daar zit ik met -4.7 NAP nog steeds niet erg droog geloof ik straks
Mag ik bij jou komen logeren, Ole?
ik woon in drenthequote:Op dinsdag 6 november 2007 16:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor, maar ik woon maar op de begane grond, en dat is ms wel meer dan -5 NAP?
Ik geloof dat Amsterdam ook overstroomd gaat worden dan';(
We moeten op zoek naar iemand in het oosten van het land![]()
Laat ik daar nou net naast wonen ongeveer...quote:Het laagste punt van Nederland, 6,74 meter onder NAP, ligt in In Nieuwerkerk aan den IJssel in Zuid-Holland.
* Greys reserveert vast!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:40 schreef flugeltje het volgende:
Jullie mogen wel bij mij logeren, ik woon in een flat in Tilburg... Net niet hoog genoeg om weg te waaien, maar wel weer hoog genoeg om geen natte voeten te krijgen
Ach, je bent niet de enige die dood gaat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef Greys het volgende:
Je zit sowieso beter dan ik
[..]
Laat ik daar nou net naast wonen ongeveer...
Nou da's een eh.... hele opluchting?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, je bent niet de enige die dood gaat.
We zullen naar je zwaaien vanaf ons reddingsvlotquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:58 schreef Biogarde het volgende:
Zal het spektakel waarnemen vanaf m'n balkon op de bovenste verdieping van de flat
Hoeveel is zo'n knot eigelijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:01 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
zwart(buiten de legenda dus)
Is het trouwens springtij? Gaan we lekker verzuipen in Rotterdam.![]()
Weer eens iets anders dan de Waddenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:53 schreef APK het volgende:
We krijgen er wel een paar mooie eilanden bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |