Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:05 schreef teigan het volgende:
[..]
Voor wie het nog niet duidelijk is, ik heb vanmorgen van het laatste vak een tentamenbriefje opgehaald, ik moet nog wel wat briefjes scoren, maar ik heb alles gehaald, en kan dus mijn bul aan gaan vragen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:05 schreef teigan het volgende:
[..]
Voor wie het nog niet duidelijk is, ik heb vanmorgen van het laatste vak een tentamenbriefje opgehaald, ik moet nog wel wat briefjes scoren, maar ik heb alles gehaald, en kan dus mijn bul aan gaan vragen.
hallo Nietzman.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef nietzman het volgende:
Hallo Jools!
Tom gaat ook mee!quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij gaan wel naar het pannenkoekenschip
Pannenkoeken zijn natuurlijk ook goed te versmadenquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh ik ben even eten.
Totstraks mon amies!
Die was LEKKERquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je wel weer die speciale pannenkoek bestellen
Vind ik het lekker?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb voor twee personen eten gekocht maar nu blijk ik toch alleen te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |