Het voelt als een thuiskomst hè?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef MaxMark het volgende:
Toch grappig dat ik vaak de combinatie van Bob. en nietzman zie posten... Altijd die vertrouwde avatars weer onder elkaar
Net op een dag dat ik er niet geweest benquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:40 schreef Crack_david het volgende:
het was vandaag anders hartstikke gezellig op het zernike met leuke cubaanse muziek!
Nou hup Nietz, nog even snel hier onder posten speciaal voor MM.quote:
Ik zal hard aan je denken en je erg zielig vinden vanuit hier? Telt dat ook?quote:
Goh.. dat klinkt euh.. interessant? Wat moet ik me er precies bij voorstellen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:16 schreef freecell het volgende:
Ik ben heul een sterretje!
En ik ga schijnen vanacht!
(als ik tenminste niet door iemand uit de lucht genockt word!)
Nou, ik ga stralen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:22 schreef Bob. het volgende:
Goh.. dat klinkt euh.. interessant? Wat moet ik me er precies bij voorstellen?![]()
Je gebruikt toch geen drugs he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:16 schreef freecell het volgende:
Ik ben heul een sterretje!
En ik ga schijnen vanacht!
(als ik tenminste niet door iemand uit de lucht genockt word!)
Al jaren niet meerquote:
Alleen als je me oprecht zielig vind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:22 schreef Bob. het volgende:
Ik zal hard aan je denken en je erg zielig vinden vanuit hier? Telt dat ook?
Wat romantischquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Al jaren niet meer
De laatste keer was op een vreemd wicca-feestje een jaar of 4 terug
Na die tijd fietste TARA de bosjes in met mij achterop.
Ja hequote:
Ik heb haar meegenomen naar de bios naar een leuke filmquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:41 schreef nietzman het volgende:
Heeft Maarten ook kaarsjes? Ik heb kaarsjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |