hey dodo, die link in je onderschrift klopt niet, die = moet wegquote:
\quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Deceit het volgende:
Ja ik ook, maar ze moeten jongens doorlaten he! Zijn uitstraling is wel superrrrrr dood
Miranda gaat sinds 7 november waarschijnlijk weer verder met haar dagelijks leventje en Davy heeft nu allemaal Idols-verplichtingen die hem bezighouden. Dus zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Deceit het volgende:
Davy stuurde net een hyves email naar alle 'fans'.. Dat hij het te druk had om berichten te versturen naar de mensen die dat wel deden.. Nou, Miranda had wel genoeg tijd.. Dus ANTI-Davy!!
Ik ook, hopelijk is ie volgende week pleite.quote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er weinig aan.
Volgens zijn Hyves niet:quote:Op zondag 9 december 2007 16:26 schreef Deceit het volgende:
is hij nou gay ofnie?
quote:What's on my mind: My girl
quote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er weinig aan.
Of "girl" is slang voor zijn bitch aka boyfriendquote:Op zondag 9 december 2007 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Of hij vindt het nummer 'My girl' zo mooi. Misschien zingt hij die wel volgende week.
quote:G...
Waarom denken mensen ineens zo over mij...
Luister man, ik ehb het ZO super druk met school EN met idols..ik zit in mijn examenjaar he en dan ook nog idols erbij, het kost me allemaal gewoon veel tijd
Maar ik snap niet waarom iedereen dan ineens zo negatief doet..ik kan er ook niks aan doen dat ik weinig vrije tijd heb..ik zit godsamme 2 dagen MINIMAAL in de week (afgelopen tijd) bij idols...en dan heb ik OOK nog 6 VWO om te halen, en mijn vriendin..
Sorry als ik misschien wat minder spreek maar iets meer begrip tonen zou wel leuk zijn
Latex
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:24 schreef PeRi het volgende:
En! Hij lijkt een heeeeeel beetje op onze Tommerd!
quote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar verder vind ik hem stom.
Ontkenningsfasequote:Op maandag 10 december 2007 10:39 schreef BVO het volgende:
Volgens een krabbel bij ene pipo heeft hij idd een vriendin, dan is dat ook weer duidelijk.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |