Ja ik zat me ook te ergeren aan die vader. We weten nou wel dat hij trots is op z'n zoonquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
Wat ss zegt idd, theaterklantje, meer zie ik er niet in. Vervelende vader ook nog eens.
Dat zie ik er niet in hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:24 schreef PeRi het volgende:
Hij lijkt een heeeeeel beetje op onze Tommerd!
Zijn vader verneukte inderdaad Davy's imago.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ik zat me ook te ergeren aan die vader. We weten nou wel dat hij trots is op z'n zoon.
Hier.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:09 schreef Deceit het volgende:
waar is zijn hyves Together?!
hey dodo, die link in je onderschrift klopt niet, die = moet wegquote:
\quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Deceit het volgende:
Ja ik ook, maar ze moeten jongens doorlaten he! Zijn uitstraling is wel superrrrrr dood
Miranda gaat sinds 7 november waarschijnlijk weer verder met haar dagelijks leventje en Davy heeft nu allemaal Idols-verplichtingen die hem bezighouden. Dus zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Deceit het volgende:
Davy stuurde net een hyves email naar alle 'fans'.. Dat hij het te druk had om berichten te versturen naar de mensen die dat wel deden.. Nou, Miranda had wel genoeg tijd.. Dus ANTI-Davy!!
Ik ook, hopelijk is ie volgende week pleite.quote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er weinig aan.
Volgens zijn Hyves niet:quote:Op zondag 9 december 2007 16:26 schreef Deceit het volgende:
is hij nou gay ofnie?
quote:What's on my mind: My girl
quote:Op zondag 9 december 2007 00:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind er weinig aan.
Of "girl" is slang voor zijn bitch aka boyfriendquote:Op zondag 9 december 2007 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Of hij vindt het nummer 'My girl' zo mooi. Misschien zingt hij die wel volgende week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |