Mijn teckel is de uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
[..]
teckels zijn nooit lief![]()
Maar Amanda lijkt inderdaad niet op een teckel. Meer op een varkentje
Wat denk je als hij uren voor de speigel staat met een pot haarcement en een bus haarlak, en dat meerdere malen per dag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Dacht ik ff 2 tellen dat het toch een vent was.![]()
Wat een gezeik van dennis. Hij heeft helemaal niets met naad maar ja, om in de villa te blijven moet hij wel haar zweetsokken en haar orale odeur voor lief nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Hij lult nu wel een beetje mee maar hij vangt zelfs kogels op voor Nadia. Dit lult hij door aan Naad, zo snel mogelijk.
Ja hij heeft alle schijn tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat denk je als hij uren voor de speigel staat met een pot haarcement en een bus haarlak, en dat meerdere malen per dag.![]()
Tja... Als je in het "hol" van de leeuw gaat poeren....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
ff OT : Slinger ik een topic aan over CP's van brian op de talpa site , wordt ie gelijk weer gesloten
interesting....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
ff OT : Slinger ik een topic aan over CP's van brian op de talpa site , wordt ie gelijk weer gesloten
Dat Nadia hoort dat de anderen gewoon met hem praten ipv bashen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
weet iemand waarom Luc wou dat Nadia ging afluisteren?
Verbaast me niks, ze willen alleen maar leuke berichten daar. Toch mooi dat je een poging hebt gewaagd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
Zou een gebedje en een kaarsje in de plaatselijke kerk dan onze laatste hoop zijn?quote:
dit is de meest accurate omschrijving die ik ooit van amanda gelezen heb. serieus perfect.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:13 schreef koppiesoep het volgende:
Amanda kan beter niet oordelen.Amanda is zelf een teckeltje op 2 worstepootjes, met neptieten, dood haar en een vierkante kop. Om nog maar te zwijgen wat er uit haar verzopen rotstrotje komt.
Gevalletje doofpotquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
Gokje : Om Nadia te laten zien dat Dennix inmiddels aansluiting zoekt bij H & L & Jquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
weet iemand waarom Luc wou dat Nadia ging afluisteren?
Het plan was leuk maar ze rekenen er toch teveel op dat Dennis kloten heeft en dat is ijdele hoop.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:31 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het al opgegeven, Lieke probeert het nog bij Dennix maar het gaat hem niet worden.
Het is toch droevig. Hij wil eerst alles met Naad doorspreken.......goed plan, NOT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |