Blij met deze nep-steun, denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef Rotterdammert het volgende:
dennis heeft niks door
zo dom is die toch niet?
Nee hoor..gisteren gebeurde het al vanzelf dat Dennix zich een beetje aansloot bij hen toen ze brian en amanda gingen bashen...toen zat hij op de achtergrond mee te lachen..Dennix is blij dat hij niet genegeerd wordt,vandaag spelen ze daarop door....alles om nadia een vervelend gevoel te geven over dennix dat hij zich aansluit bij haar grote vijanden....met als enige doel dat nadia dennix er donderdag uit gaat stemmen......dennix denkt dan dat huub,lieke en jaap hem er in houden maar op donderdag stemmen zij hem er dan ook keihard uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ja maar het is toch veel te opvallend wat ze doen richting Dennix....
Mishandelde hond syndroom. Dat ging Lieke ook vertonen. Iemand geeft een aai en ze leggen gelijk hun kop op je schoot.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:18 schreef Rotterdammert het volgende:
dennis heeft niks door
zo dom is die toch niet?
Ik hoorde Nadia zeggen dat het bezoek volgende week zondag komt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Gaat niet werken want een dinsdag komt er bezoek voor Dennis i.v.m. zijn verjaardig.
Dacht ik ff 2 tellen dat het toch een vent was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:21 schreef milk-shake het volgende:
dennix werkt niet mee......hij heeft net zo'n goed gesprek met Naad gehad vanmiddag
Oh, maar dan is ie misschien al thuis. Ik hoop het zo. Weg met die gast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde Nadia zeggen dat het bezoek volgende week zondag komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |