Nee hoor was geen excuus, want op dat moment mocht hij juist nog even blijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij was dronken toen hij een herkansing kreeg.....altijd maar weer excuses, doet hij t.o. de zangleraar in dat hok ook altijd.
Ze heeft het constant koud.......tsja, ze eet niet hè.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heeft Nadje haar jas aan?
Tegen Luc heeft ze gezegd dat ze buiten een vuurtje wilquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Dat is haar doktersjas.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ach gossie, hij moet dus alcoholist worden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:54 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Nee hoor was geen excuus, want op dat moment mocht hij juist nog even blijven![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Als dat ding niet naar de stomerij is loopt ze er dag en nacht in. Soort surogaat handdoekje...
Het afleiden van Dennix zodat ze een romantische setup kunnnen maken voor Naad en Luc denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
welk plannetje van Lieke?
(heb even de streams uit)
Over wie hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:47 schreef kybe het volgende:
Die twee domme meiden hebben het de hele tijd alleen maar over het uiterlijk van anderen gehad.
Nadia gooide er zelfs de volgende opmerking uit :"hoe durf je met zo'n hoofd op tv te komen,dat die mensen zelf niet zien hoe lelijk ze zijn''.
Gaat ze in Dennis snijdenquote:
Bij mij ook. Maar dan bedenk ik weer hoe vies en hatelijk hij met name naar Lieke is geweest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef STAP01 het volgende:
Dit gesprek van Dennix en Lieke relativeert toch wel weer een hoop bij mij. Het is geen verkeerde jongen. Jammer dat hij zo opschept en niets waarmaakt.
Het grote boze plan van Luc.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
welk plannetje van Lieke?
(heb even de streams uit)
Het is ook geen verkeerde jongen (behalve dat hij zoveel bluft), maar ook in dit gesprek komt hij weer gigantisch sukkelig en onzeker over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef STAP01 het volgende:
Dit gesprek van Dennix en Lieke relativeert toch wel weer een hoop bij mij. Het is geen verkeerde jongen. Jammer dat hij zo opschept en niets waarmaakt.
Klopt, het blijft dus een lul.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef STAP01 het volgende:
Schijnt aardig te lukken: ze vragen hem nu het hemd van het lijf over zijn zangverleden op tv en zo. En dat vind hij wel leuk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het afleiden van Dennix zodat ze een romantische setup kunnnen maken voor Naad en Luc denk ik.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef STAP01 het volgende:
Iemand die op tv bij weekend millionaires was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Over wie hadhamsterbek het dan?
Ja, hij moet gewoon zn grote muil houden!quote:
Carajoe, mooi verwoord.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond. Ze heeft aldoor dat rare witte jasje aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Zoooo, slim van haar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
Huub zegt dus al dat Amanda de motor is.
Amanda weet ook dat zij zwart gemaakt gaat worden. Volgens mij was dit zelfs haar eigen idee.
Zou liever zien dat hij echt bij Jaap enzo kwam en dan met zijn vieren tegen die andere drie.Dennis is het meest genaaid door Nadia.Zie liever Nadia vertrekken en daarna Amanda en Brian.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:59 schreef STAP01 het volgende:
Het is anders allemaal waar wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:07 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, ze zijn nu wel erg doozichtig bezig hoor
Wat Dennis nu hoort van HJL vertelt hij vanavond/vannacht nog door aan Nadia.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef avonne het volgende:
Huh...
Dus Lieke gaat aardig doen tegen Dennis, en B&A gaan onaardig doen tegen Dennis.
Tegen morgenavond is Dennis bij HJL ingelijft, en tegen maandagavond komt Nadia daar achter.
Listig, mogelijk effectief, maar geen spetterend vuurwerk vanavond.
Gisteravond kwam wel heel goed uit. Toen was er nl een spontane ruzie en begonnen Huub en Jaap al op Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Zal Dennis hierin trappen dan, is hij zo blij met de aandacht die hij nu ineens van HJL krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |