quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Mag het zonder OP, er valt zo weinig te melden?![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Van mij wel![]()
En dat het maar snel afgelopen mag zijn.![]()
Ja hoor zijn er maar drie dus over 6 jaar, 5 maanden en 8 uur heb je umquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
even een off topic vraagje:
ik heb hier een fietsslot met cijfercombinatie. Ik ben nu bij 928.
Zal ik nog de combinatie vinden
OMG, ben je alle mogelijke combinaties af aant gaan? Good luck!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
Oeps, mijn lief zegt dat je 999 mogelijkheden hebt, neem maar een taxi naar de kroeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
Ligt aan de prijsklasse van het slot: de goedkope heb ik binnen no time open.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
werk je naar beneden of naar boven en hoeveel cijfers heeft t slot?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
123quote:
Huub en Lieke hebben in aanwezigheid van de groep nooit erg 'klef en bef' uitgehangen. Hoop niet dat ze dat nu ineens gaan doen nav een paar opmerkingen.quote:
Gewoon opnieuw beginnenquote:
Klein Op'je moet kunnen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:26 schreef b.a.s. het volgende:
Beequeen kon je het niet laten om toch een OP te maken![]()
![]()
Mijn idee, laat de rest maar lullen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben in aanwezigheid van de groep nooit erg 'klef en bef' uitgehangen. Hoop niet dat ze dat nu ineens gaan doen nav een paar opmerkingen.
Laat hem ajb nog een kroket in zijn muil duwen.quote:
Mag ook een trapleuning zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat hem ajb nog een kroket in zijn muil duwen.![]()
Doe maar een berehap van een echte beer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, als hij maar stopt met kwelen, voor mij part een amsterdammetje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ook een trapleuning zijn.![]()
Nee, een treinquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een hete !!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij niet genoeg gebashed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Dennnniiiixxx !!Kappen met dat gekweel !
Origineel chiillen in de chill met champyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:38 schreef chufi het volgende:
Brian gaat de sfeer veranderen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
Wat hebben Brian en Luc besproken?
(ik zat even pissig te wezen op mannetje, die zonder iets te zeggen het slot open maakt en op tafel legt. Had hij verdomme ook wel "ja" kunnen zeggen ipv "nee" toen ik hem vroeg of hij de combinatie wist)
Wordt hij parra?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:38 schreef chufi het volgende:
Brian gaat de sfeer veranderen
Ik dacht het plan was om Lieke te versieren?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Luc bestelt een fles champange voor een romantische avond met Naad. Het beige is begonnen.![]()
![]()
![]()
En dat is mooi, dan kan ik in 1 keer Nadia, Amanda en Brian op de streams ontwijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Luc bestelt een fles champange voor een romantische avond met Naad. Het beige is begonnen.![]()
![]()
![]()
OTquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
(ik zat even pissig te wezen op mannetje, die zonder iets te zeggen het slot open maakt en op tafel legt. Had hij verdomme ook wel "ja" kunnen zeggen ipv "nee" toen ik hem vroeg of hij de combinatie wist)
Het beige op dennis stelt geen zak voor, niet als je het vergelijkt met beige op Huub en Lieke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Wat een vrselijke ventquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef avonne het volgende:
nou, ik neem aan dat Nadia en Luc dan afgezonderd zijn. Biedt ruimte voor een goed gesprek tussen de overige miljonairsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Ach ze gaan weer romantische avond doen.Mieter toch op met die zooi.We willen liever actie.
Ik begrijp wat je bedoelt maar daar gaat het nu niet om, alle ballen op Dennix en wel snel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het beige op dennis stelt geen zak voor, niet als je het vergelijkt met beige op Huub en Lieke.
Als ze haar nek niet heeft gebroken dan is het niet de moeite waard om het hier te vermelden.quote:
Hij zit waarschijnlijk in het hokje zijn script door te nemen. Vijveracties enzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:42 schreef farscapevr6 het volgende:
nix heeft zich verstopt?
tja.......................quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
Waar is Dennix?
Dan wel graag HARDE ballen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar daar gaat het nu niet om, alle ballen op Dennix en wel snel.![]()
Stopt weer es wat in zijn mond.. Wel lekker dan zegt ie niks .. Oh shit toch welquote:
Hij was dronken toen hij een herkansing kreeg.....altijd maar weer excuses, doet hij t.o. de zangleraar in dat hok ook altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Grote verhalen van Nix over Popstars
Luc wil ook doktertje spelen met naad.............der ego stijgt weer..............quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Luc zegt dat er op de plasma staat dat Naad hem moet zuigen. (grapje natuurlijk)
Naad heel serieus: Wil je dat?
Dan voorzie ik toch nog een raamcarrière.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Luc zegt dat er op de plasma staat dat Naad hem moet zuigen. (grapje natuurlijk)
Naad heel serieus: Wil je dat?
JA REDACTIE WORDT EENS WAKKER EN DOE ER WAT AAN!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:45 schreef chufi het volgende:
REDACTIE Please: Brian 150 Cp in de pot
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan voorzie ik toch nog een raamcarrière.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |