Ik ook, volgens B en A moet ik wel mijn man haten zelfsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de woorden van Brian en Amanda dat ik niet van mijn lief hou omdat ik niet 3 keer per dag/nacht sex heb.
Ik ga maar een scheiding aanvragen.![]()
Hmmm als we nou allemaal samen een advocaat nemen, krijgen we misschien groepskortingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, volgens B en A moet ik wel mijn man haten zelfs
Dat mag alleen als het St. Brian goed uitkomt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Waarom mag niemand eigenlijk antilliaan in combinatie met iets slechts zeggen, terwijl de heren zich er wel op laten voorstaan dat ze antilliaan zijn?
Van Brian en iedereen vond hem vorige keer grappig omdat hij goed was in het Dennisbeigen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef BsJanssen het volgende:
Wat komt die Sandy daar eigenlijk doen? Van wie is dat een kennis/vriend/whatever?
Is een wiskunde-leraar en vriend van Brian. Hij had bij zijn vorige bezoek flink negatieve uitspraken over de relatie tussen Nadia en Dennis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef BsJanssen het volgende:
Wat komt die Sandy daar eigenlijk doen? Van wie is dat een kennis/vriend/whatever?
Die punten heeft Huub aan Brian gegeven om hem weer uit te nodigen.. Echter zn nichtje heeft ie laten komen , dus gisteren grote discussie over die punten .. Nu is het maar de vraag of Brian de 150 CP's nog kan betalenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Van Brian en iedereen vond hem vorige keer grappig omdat hij goed was in het Dennisbeigen.
Ze hebben hem opnieuw uitgenodigd met punten uit de gezamelijke pot
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Dennix trekt het niet als Naad zo klef met Luc doet......jammer Dennix, dat blijft ze doen zolang Luc in dat hok zit.
Puppy ogenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Dennis vindt Nadia te kleverig doen met Luc en Nadia kijkt hem met haar katachtig grote zogenaamd lieve/ naïve ogen...
Ik kan me niet voorstellen dat ie Brian wiskundeles gaat gevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is een wiskunde-leraar en vriend van Brian. Hij had bij zijn vorige bezoek flink negatieve uitspraken over de relatie tussen Nadia en Dennis.![]()
Dat heb ik niet verstaan, wie moet dat gezegd hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
ik kon er geen woord van verstaan.
Maar goed: kan iemand mij even vertellen wat het meesterplan van vanavond inhoudt?
Iets van "in elke hoek van de villa ligt iemand op de loer voor Dennis"?
Het stoort me een beetje dus ik speel even de 'moraalridder'.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Van Brian en iedereen vond hem vorige keer grappig omdat hij goed was in het Dennisbeigen.
Ze hebben hem opnieuw uitgenodigd met punten uit de gezamelijke pot
DAt weten we allemaal, maar we gebruiken het taaltje van brian en Amandaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:50 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Het stoort me een beetje dus ik speel even de 'moraalridder'.
Het is niet 'beigen' maar 'bashen' (engelse term: http://en.wikipedia.org/wiki/Bashing)
Die woordspeling is hier al vaak en uitvoerig besproken. Het gaat er om hoe ze het woord "bashen" daar in de kooi uitspreken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:50 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Het is niet 'beigen' maar 'bashen' (engelse term: http://en.wikipedia.org/wiki/Bashing)
dat weet iedereen, maar "beige" is hoe ze het in de kooi uitspreken...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:50 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
En dat weet iedereen hier ook, daarom is het zo grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:50 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
fokiaanse spellingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:50 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ach....dat marktwijf van een Amanda denkt dat de hoeveelheid sex bepaald hoe hoog je IQ is...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah mooi.
Maar als je dus niet elke dag sex hebt dan hou je niet van elkaar.... De logica van Amanda en Brian.
Ik word kots misselijk van Lieke, van mij mag ze per direct vertrekken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:51 schreef Maria44 het volgende:
Vreemd: Lieke zegt ik heb er gerookte zalm ingedaan maar ik hoor net dat Dennis dat niet lust en Huub heeft het liever ook niet dus jullie moeten iets voor jezelf maken. Nadia gaat frituren voor Huub en Dennis.
Zie ik dat ze een paar minuten daarna pas de gerookte zalm er in doet![]()
Joh,quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:50 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef BsJanssen het volgende:
hahaha ok dan
dan lees ik maar over het 'beigen' heenDacht al.. teveel mensen van het niveau Amanda
Zegt sandy die ook Antilliaan is ..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Mensen steunen Huub omdat ie Nederlander is en Brian niet omdat ie een Antiliaan is.
Zegt Brian dat nu weer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Mensen steunen Huub omdat ie Nederlander is en Brian niet omdat ie een Antiliaan is.
net in de chill zegt ze nog tegen Luc dat ze houdt van knallen. En DAT zouden ze eens bij haar moeten doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:53 schreef riri het volgende:
[..]
Ach....dat marktwijf van een Amanda denkt dat de hoeveelheid sex bepaald hoe hoog je IQ is...
Amanda en Brian zijn superslim...Huub is dom
Tja je moet toch wat verzinnen om de schuld niet bij jezelf te leggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Ik ook!!! Zullen we hemquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik met best beledigd doordat hij denkt dat geen van ons 'bashen' kan spellen![]()
Verbaas je je daar nog om ??? Ze heeft ook altijd gelijk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is zo halstarrig en dom... zo irritant..
Ja, maar het was het idee van Huub en iedereen was het er mee eens. Ze hadden natuurlijk de hoop dat hij Dennis weer aan zou pakken.. maar nu ging hij het efkes hebben over het sexleven van Huub en Lieke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef mootie het volgende:
Al met al heeft Brian dus gewoon weer gratis bezoek.
Maar verder bedankt voor het uitzoeken hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef BsJanssen het volgende:
hahaha ok dan
dan lees ik maar over het 'beigen' heenDacht al.. teveel mensen van het niveau Amanda
Ja soms echt nog steeds... Dat zulke domme mensen bestaan DAAR verbaas ik me eigenlijk het meest over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Verbaas je je daar nog om ??? Ze heeft ook altijd gelijk!
precies ja, ik ook !! die janssens zijn ook allemaal hetzelfde. tword tijd om hem eens te gaan beige!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik met best beledigd doordat hij denkt dat geen van ons 'bashen' kan spellen![]()
Ik snap hier dus helemaal niets van. Als het hem uitkomt is ie Antiliaan, maar eigenlijk is ie het helemaal niet? En mocht ie onverhoopt toch Antiliaan zijn, verbeter de wereld en begin met jezelf. Gedraag je normaal, kleed je fatsoenlijk, praat normaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Dat is hier al 25984 keer gezegd (pin me niet vast op dat laatste 4tje) maar ik sluit me daar steeds weer graag bij aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is zo halstarrig en dom... zo irritant..
Ach... ook vrijwel niemand lijkt nog "walgelijk" of "loser" te kunnen spellen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Jansen is de pineutquote:
Haar Gore(*#@$()#*$_(# bek houdenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jansen is de pineut![]()
Kan Amanda misschien haar lieve snaveltje houden?
Met een AK 47?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef Varen het volgende:
Zijn moeder en Kenny worden er ook bij de videoclip betrokken.
Volgende week gaan ze beginnen met shooten
msd omdat t feit dat ze antilliaan zijn, niets te maken heeft met het slechte dat ze doen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Waarom mag niemand eigenlijk antilliaan in combinatie met iets slechts zeggen, terwijl de heren zich er wel op laten voorstaan dat ze antilliaan zijn?
Ga jij toch lekker in de fontijn zitten!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ook vrijwel niemand lijkt nog "walgelijk" of "loser" te kunnen spellen...![]()
Maar ook niet met het goede dat ze doen, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
msd omdat t feit dat ze antilliaan zijn, niets te maken heeft met het slechte dat ze doen?
Nee, dat is zo watterigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker in de fontijn zitten!![]()
Of is het fonteinquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker in de fontijn zitten!![]()
Waarvan, zijn -200 ceepees?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:04 schreef Varen het volgende:
Alle antiliaanse DJ's moeten Brian zijn plaat downloaden en draaien.
Als Brian CP's moet betalen om Sandy te bellen, dan doet hij dat
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef Varen het volgende:
Zijn moeder en Kenny worden er ook bij de videoclip betrokken.
Volgende week gaan ze beginnen met shooten
Idols Live #1: Vanavond gaan we beginnen *O*!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:05 schreef petraa het volgende:
Ik ga idols kijken heb geen zin in het commentaar van die niets nutten daar latersssssssssssssss
Duh, alsof ze dan niet ff een streamlock kunnen doen?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
7.62 mm Geeft nare beelden. Doe maar niet.![]()
ah k. maar je hebt idd gelijk t heeft niets te maken met wat ze goed of fout doen idd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ook niet met het goede dat ze doen, dat bedoel ik eigenlijk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh, alsof ze dan niet ff een streamlock kunnen doen?!![]()
Hiermee zegt Brian dus eigenlijk dat 50 procent van de sms-ers racistisch is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Blijven we bezig?quote:
Ja Graag, want ik heb 3 tv's in huis en niemand kijkt idolsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:10 schreef farscapevr6 het volgende:
kan hidiho idols niet ff op stream 4 gooien?
Racisme is zo verdomd handig soms!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Hiermee zegt Brian dus eigenlijk dat 50 procent van de sms-ers racistisch is.
Zoals de waard is...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Dennix trekt het niet als Naad zo klef met Luc doet......jammer Dennix, dat blijft ze doen zolang Luc in dat hok zit.
En dat Antillianen zelf (deze keer) niet SMSen... beetje jammer dat zelfs zijn "achterban" niet te motiveren is voor hem te SMSenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Geld is de ultieme oplossing voor verdriet in de familie Kubatz?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:11 schreef Maria44 het volgende:
Hee Sandy, wel nederlands praten he![]()
Brian zijn moeder heeft verdriet zegt hij en daarom moet Brian met geld naar huis komen.
Wat is er aan de hand of verzinnen ze dit?
ik heb dat gezegd, als zijnde de strekking van het meesterplan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verstaan, wie moet dat gezegd hebben?
brian is hooguit handel van een failliet bedrijf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:10 schreef Varen het volgende:
Brian is helemaal hyper van zijn videoclip
Brian gaat meer nummers schrijven, meer nummers uitbrengen.
Met Luc een single maken.
Sandy vraagt om wat hij nog meer in de business gaat doen. Brian: zie mij als handel.
Brian moet opvallen.
Ik heb de schurft aan allebei, lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.![]()
Ik heb een giga schurft aan dennis maar dat gedrag van nadia vind ik te smerig voor woorden.![]()
Ja natuurlijk dat is het, ik dacht te moeilijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Geld is de ultieme oplossing voor verdriet in de familie Kubatz?
Ik heb ook niets met dat 70 kilo blok aan Nadia's been.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb een giga schurft aan dennis maar dat gedrag van nadia vind ik te smerig voor woorden.![]()
Ik word daar zo niet goed van! Kwam laatst een getinte man tegen, die riep, lekkere rooie. Ik riep terug, vuile zwarte. Meneer was bos omdat ik discrimineerde. Nou ja, dan vraag ik jequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Racisme is zo verdomd handig soms!
Voor een positie achter een raam ergens in onze hoofdstad is dit goede promotie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Let op het woordje: je. Dat ene woordje is het grootste probleem voor Brianquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
Sandy. als Dennix weg is dat moet je Huub aan pakken die is ook zwak.
Dan heeft Sandy vannacht niet gekeken zeker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
Sandy: Huub is ook zwak. Focussen op hem, (Dennis), stapje voor stapje, snap je
Voor vanavond stond alleen Sandy op het programma en die heeft het af laten weten qua beige.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb dat gezegd, als zijnde de strekking van het meesterplan.
Nou, wat is het meesterplan dan? Gaan ze Dennis nog verder aanpakken?
Volgens Amanda lagen ze in een deuk onder de dekens om Huub en Jaap.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan heeft Sandy vannacht niet gekeken zeker.Brian lag te trillen in zijn bed vanwege Huubs opmerkingen
Fok doet vervelend en plaats niet wat ik wil zeggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Ik heb het de eerste keer niet gezien maar nu is het puur om Brian te steunen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat die Sandy in de villa moet. CP uit de gezamelijke pot lijkt meer op een gratis vrienden bezoekje voor Brian. Ik dacht dat ie uitgenodigd was om nix af te zeiken. Verkeerd begrepen dus.
Ik zal m'n seksistische opmerkingen voor me houden...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik word daar zo niet goed van! Kwam laatst een getinte man tegen, die riep, lekkere rooie. Ik riep terug, vuile zwarte. Meneer was bos omdat ik discrimineerde. Nou ja, dan vraag ik je![]()
naja vorige keer kwam hij op kosten van brian dennis afzeikenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat die Sandy in de villa moet. CP uit de gezamelijke pot lijkt meer op een gratis vrienden bezoekje voor Brian. Ik dacht dat ie uitgenodigd was om nix af te zeiken. Verkeerd begrepen dus.
Volgens mij is Dennisje wel iets zwaarder dan 70 kg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met dat 70 kilo blok aan Nadia's been.
yeah, right... daarom zei Brian niks terug, en zei Amanda "blijf rustig"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens Amanda lagen ze in een deuk onder de dekens om Huub en Jaap.
Als ik het goed begrepen heb moeten HJL samenwerken met Dennis en hem laten geloven dat ze hem backup verlenen. Dan gaan ze hem vertellen dat Amanda Nadia opstookt om al die dingen met Luc te doen. Daarop wordt Nadia kwaad omdat Amanda haar vriendin is en dan wordt ze zo kwaad op Dennis dat ze hem wel weg wil stemmen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb dat gezegd, als zijnde de strekking van het meesterplan.
Nou, wat is het meesterplan dan? Gaan ze Dennis nog verder aanpakken?
Sandy is wiskundeleraar. Ik denk dat je in de war bent met Darryl.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:22 schreef Varen het volgende:
Sandy heeft 3 zaken: kappeszaak, kledingzaak, handelszaak
kerken bouwen voor the holy kubatz ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:19 schreef Varen het volgende:
Brian: als ik miljonair wordt, ga ik zeker de Antillen helpen. Stichting Brian, snap je
Brian zei: Deze man, maar ik kan het verkeerd begrepen hebben hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sandy is wiskundeleraar. Ik denk dat je in de war bent met Darryl.![]()
Precies, we houden het scherp in de gaten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef chufi het volgende:
Zo en nu 150 cp's please !
Ik kijk altijd alleen naar de voorrondes, die zijn inderdaad hilarisch. De rest kijk ik niet eens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zit nu ook te kijken naar Idols, De voorronden zijn eigenlijk het meest hilarisch. Waarom heeft Dennis zich niet opgegeven vanuit de kooi.Gemiste kans
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:24 schreef Varen het volgende:
Brian: Brian's plaat promoot de Antilliaanse gemeenschap
Komen toch uit de gezamelijk pot? Heeft Brian die in bewaring gekregen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef chufi het volgende:
Zo en nu 150 cp's please !
Zal Brian denken dat nals ze uit de gezamelijke pot komen hij ze niet terug hoeft te geven ?? Sneak !!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:27 schreef Dreamboy het volgende:
Brian doet geen CP punten in de pot
je kent 'm nu toch welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zit nu ook te kijken naar Idols, De voorronden zijn eigenlijk het meest hilarisch. Waarom heeft Dennis zich niet opgegeven vanuit de kooi.Gemiste kans
![]()
FEBO bel Brian eventjes ter herinnering!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:27 schreef Dreamboy het volgende:
Brian doet geen CP punten in de pot
erger nog a ritmischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:30 schreef avonne het volgende:
[..]
als wat? Toondoof, simplistisch en amuzikaal?
Brian heeft geheime afspraken met de FEBO !quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
FEBO bel Brian eventjes ter herinnering!
Huub heeft ze aan Brian gegeven en nu moeten ze de pot inquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Komen toch uit de gezamelijk pot? Heeft Brian die in bewaring gekregen?
Yep, net als de 150 ceepees om Zdngmw uit te nodigen. Daar wordt binnenkort een fan voor uitgenodigd, maar allemaal in het bezit van sneak Brian.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Komen toch uit de gezamelijk pot? Heeft Brian die in bewaring gekregen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
je kent 'm nu toch wel
de jongen van de gemiste kansen
vage vermoeden dat hij die battle gaat winnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft geheime afspraken met de FEBO !
Betalen moet ie !!! Geen gezeik over afspraken !quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft geheime afspraken met de FEBO !
Maar hij heeft zijn nichtje toch al laten komen van de punten voor Natas? Dus ze zijn nu eigenlijjk op als Brian deze 150 betaalt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, net als de 150 ceepees om Zdngmw uit te nodigen. Daar wordt binnenkort een fan voor uitgenodigd, maar allemaal in het bezit van sneak Brian.
Met een klein verschil, hij vindt je lekker, jij vindt hem vuil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik word daar zo niet goed van! Kwam laatst een getinte man tegen, die riep, lekkere rooie. Ik riep terug, vuile zwarte. Meneer was bos omdat ik discrimineerde. Nou ja, dan vraag ik je![]()
nee, dat heeft hij niet aan Nadia verteld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
Misschien is het hier al voorbij gekomen... mar better let dan net.
Maar nix heeft eergisteren tegen Nadia gezegd dat ze niet bij Luc moest gaan slapen en dat de dag erna alles duidelijk zal worden waarom. Weet iemand misschien wat er die dag erna duidelijk aan Nadia geworden is?
Gebakken lucht van Dennis. Er gebeurt helemaal niks vanuit Dennis, nu niet, morgen niet en nooit. 100%quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
Maar nix heeft eergisteren tegen Nadia gezegd dat ze niet bij Luc moest gaan slapen en dat de dag erna alles duidelijk zal worden waarom. Weet iemand misschien wat er die dag erna duidelijk aan Nadia geworden is?
Ik wil, ik wil....een kikker in m'n bil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:24 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik wil de top 40 binnendringen, dan de top 5 en dan op nummer 1.. bam!!
dat nix het gewoon pikt als ze bij luuukje slaaptquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
Das toch heul zielig voor die gemeenschap?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:24 schreef Varen het volgende:
Brian: Brian's plaat promoot de Antilliaanse gemeenschap
Ach, ik heb twee keer in een buurt gewoond die voor 80% bestond uit Antilianen. Ik kan alleen maar zeggen....nooooooit weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:27 schreef Maria44 het volgende:
Brian tegen zichzelf: slim spelen tadatada....
Goed gedaan Brian, was helemaal geen vooroordeelbevestigend gesprekje met Sandy over dat alle Nederlanders Antillianen haten![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat heeft hij niet aan Nadia verteld.
Nadia zei sarcastisch "nou, je leeft nog" die weet het denk ik ook niet.
Maar ze heeft helaas ook niet doorgevraagd.
Okay thanks... Ik had ook niets anders verwacht... maar zoiets vind ik toch een heftige 'leugen'. Staat genoteerd in m'n aantekeningenboekje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gebakken lucht van Dennis. Er gebeurt helemaal niks vanuit Dennis, nu niet, morgen niet en nooit. 100%
Er werd wat gespeculeerd hier dat Luc eventueel zou vertrekken ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat nix het gewoon pikt als ze bij luuukje slaapt
Hoe denk je dat ik me voel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
Ik weet niet of je samenwoont, maar het is normaal dat de persoon die het eerst naar bed gaat, de zooi eraf haalt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:39 schreef Dreamboy het volgende:
Sandy heeft ook wel weer goede dingen tegen Huub gezegt dat hij is een keer tegelijk met Lieke naar bed moet gaan en niet altijd maar achter die piano gaan zitten.( en wat mijn altijd op valt dat Huub nooit iets van het bed af haalt hij laat Lieke alles doen.)
Ik hoop zeer vereerd, door die prachtige fonetische uitspraak van jou van het woord in kwestie.quote:
En daar zit hem nu net de kneep. De 150 ceepees voor het uitnodigen van Zdngmw mogen alleen uitgegeven worden voor dat doel, niet voor het uitnodigen voor familie omdat het uit de gezamelijke pot komt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar hij heeft zijn nichtje toch al laten komen van de punten voor Natas? Dus ze zijn nu eigenlijjk op als Brian deze 150 betaalt.
Ik hoop goed, je bent een trendsetter.quote:
Dus Brian moet nog 2 x 150 cp betalen. Ter verduidelijking. Nu 150 voor Sandy, later 150 voor de fan .quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar zit hem nu net de kneep. De 150 ceepees voor het uitnodigen van Zdngmw mogen alleen uitgegeven worden voor dat doel, niet voor het uitnodigen voor familie omdat het uit de gezamelijke pot komt.
Ze hebben nu besloten om een fan uit te nodigen maar is nogsteeds niet duidelijk waar de ceepees vandaan komen voor het uitnodigen van zijn nichtje. Verwarring alom dus.
Volgens mij is het hokje inmiddels ook het spoor bijster , al zou dat wel schandalig zijn.
Nog niet zo lang geleden moesten ze dagelijks het aantal ceepees opschrijven/doorgeven aan José maar die regel is ook verdwenen, dat was namelijk de enige manier om het uitgavepatroon te controleren.
Is dit een beetje duidelijk?![]()
Oh Ja heeft iemand gezien of ie dat gedaan heeft? Zo niet 450 in de min!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:56 schreef Lady-night het volgende:
BRIAN 300 CP'S IN DE POT...150 VAN NICHTJE EN 150 VAN SANDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
REDACTIE????
Vergeet dat CP verhaal maar. Is niet meer te volgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Brian moet nog 2 x 150 cp betalen. Ter verduidelijking. Nu 150 voor Sandy, later 150 voor de fan .
Ja dat is me duidelijk. Trouwens schandalig dat het hokje het spoor bijster is als dat zo zou zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar zit hem nu net de kneep. De 150 ceepees voor het uitnodigen van Zdngmw mogen alleen uitgegeven worden voor dat doel, niet voor het uitnodigen voor familie omdat het uit de gezamelijke pot komt.
Ze hebben nu besloten om een fan uit te nodigen maar is nogsteeds niet duidelijk waar de ceepees vandaan komen voor het uitnodigen van zijn nichtje. Verwarring alom dus.
Volgens mij is het hokje inmiddels ook het spoor bijster , al zou dat wel schandalig zijn.
Nog niet zo lang geleden moesten ze dagelijks het aantal ceepees opschrijven/doorgeven aan José maar die regel is ook verdwenen, dat was namelijk de enige manier om het uitgavepatroon te controleren.
Is dit een beetje duidelijk?![]()
zE MOETEN HET OPSCHRIJVEN EN HIJ WIL DAT ALTIJD ALS LAATSTE DOEN....WIL OOK NOOIT ZEGGN HOEVEEL HIJ HEEFT....DAT ZEGT WEL GENOEGquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat is me duidelijk. Trouwens schandalig dat het hokje het spoor bijster is als dat zo zou zijn.
Dus 150 cp van nichtje moet Brian zelf betalen en dat denken de bewoners dan ook.
Precies, dat Ruudemans het niet meer begrijpt is zijn probleem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus Brian moet nog 2 x 150 cp betalen. Ter verduidelijking. Nu 150 voor Sandy, later 150 voor de fan .
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop zeer vereerd, door die prachtige fonetische uitspraak van jou van het woord in kwestie.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop goed, je bent een trendsetter.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, dat Ruudemans het niet meer begrijpt is zijn probleem.![]()
Wie waar fotomodel? Nadia?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef b.a.s. het volgende:
Ze reageren op het 'fotomodel'
[ afbeelding ]
nichtje is betaald met de cps van natasia. die moet hij gewoon terugbetalen, is dus 150.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:06 schreef chufi het volgende:
CP verhaal is simpel!
er is 2 x een stemming geweest om iemand uit te nodigen.
1 x zdngnmw
1 x Sandy
300 cp in brians pocket
zdngnmw is geweest maar niet op cp.
Sandy is nu geweest en er is nog niet betaald.
Dus Brian heeft nog 300 cp's in de pocket.
Hij heeft echter ook nog zn nichtje gezien en als iemand geien heeft dat ie betaald heeft OK Anders nog eens 150 cp.
Dus 300 of zelfs 450 cp die nog betaald moeten worden ..
Daar laat ik het ff bij om het simpel te houden
Haha nee dan nog liever Nadiaquote:
Joepieee, wat moet ik aan, beige kleding?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik een nummer één hit in handen heb. Cc Collective met Beige beats back the X-rated version.
Jullie mogen allemaal in mijn clip meespelen!
Ok nu 150 cp voor Sandy en iid dan later 150 voor die fan van Naad als die wil komen /quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
nichtje is betaald met de cps van natasia. die moet hij gewoon terugbetalen, is dus 150.
en 150 van sandy
Nadia gaat toch iemand uitnodigen die betaald Brian van de cp punten die voor Natasia bedoelt waren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
nichtje is betaald met de cps van natasia. die moet hij gewoon terugbetalen, is dus 150.
en 150 van sandy
Oh ... ze zitten óók Idols te kijken, bergijp ik nuquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef b.a.s. het volgende:
Haha nee dan nog liever Nadia![]()
Op Idols zei een meisje dat ze sinds november afgelopen jaar fotomodel is. Helaas kan ik beelden van TV niet cappen![]()
kan je er ff bij zetten wat t is san kan ik nog een keuze maken;)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:12 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=49323&sess=794&mvpageno=1
Dat hele cp verhaal volg ik niet meer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:13 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nadia gaat toch iemand uitnodigen die betaald Brian van de cp punten die voor Natasia bedoelt waren.
Dus nu alleen nog effe 150 cp punten in de pot voor Sandy dan klopt het
Staat boven aan de clip ! Kun je als nog beslissen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
kan je er ff bij zetten wat t is san kan ik nog een keuze maken;)
Hij moet nog 150 CP betalen voor Sandy, 150 voor zijn nichtje en 150 aan Nadia geven, die een fan mag uitnodigen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:06 schreef chufi het volgende:
CP verhaal is simpel!
er is 2 x een stemming geweest om iemand uit te nodigen.
1 x zdngnmw
1 x Sandy
300 cp in brians pocket
zdngnmw is geweest maar niet op cp.
Sandy is nu geweest en er is nog niet betaald.
Dus Brian heeft nog 300 cp's in de pocket.
Hij heeft echter ook nog zn nichtje gezien en als iemand geien heeft dat ie betaald heeft OK Anders nog eens 150 cp.
Dus 300 of zelfs 450 cp die nog betaald moeten worden ..
Daar laat ik het ff bij om het simpel te houden
Oke de CP-affairequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
kan je er ff bij zetten wat t is san kan ik nog een keuze maken;)
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
Mag de Idols-jury even los op Brian aub?
Als de hoofdprijs een nachtje met brrrrian is dan komt er natuurlijk geen truttebol opdraven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok ze willen een talentenjacht organiseren maar wie is dan de jury en wat valt dan te winnen?!!!![]()
![]()
yups, maar hij heeft volgens mij nog niet betaald voor natasia, hij heeft die gebruikt voor zijn nichtje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:13 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nadia gaat toch iemand uitnodigen die betaald Brian van de cp punten die voor Natasia bedoelt waren.
Dus nu alleen nog effe 150 cp punten in de pot voor Sandy dan klopt het
Spijker op zijn kop, zo is het en niet anders.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij moet nog 150 CP betalen voor Sandy, 150 voor zijn nichtje en 150 aan Nadia geven, die een fan mag uitnodigen.
Al deze 3 porties heeft hij dus nog niet betaald?
Bye dear, enjoy.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook weer even kneuzenkijken.
die van zijn nichtje waren wel betaald dacht uik, met de punten die voor natasia bedoeld warenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij moet nog 150 CP betalen voor Sandy, 150 voor zijn nichtje en 150 aan Nadia geven, die een fan mag uitnodigen.
Ik mag toch hopen dat Balkenende hier een uitzondering voor maakt, het is belangrijk genoeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn er al kamervragen gesteld?![]()
Shit... het zal wel weer herfst-reces zijn![]()
Als het goed is moet er ergens nog een Cap zijn in een COS dat Brian cp punten in de pot doet van zijn nichtje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze willen nog naar weekend miljonairs kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat gaan ze in de villa nog doen vanavond?
zullen we die kneuzen van febo daar maar niet meer mee lastig vallen ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef Myriam1978 het volgende:
dieren!
Jawel, Lieke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef Copycat het volgende:
Is er geen butler meer?
Bedankt voor uw aandacht voor De Gouden Kooi. Onze medewerkers zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur aanwezig om uw vragen te beantwoorden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:35 schreef chufi het volgende:
Heb de redactie ff gemailed met de vraag over cp's
Mijn hemel, is dit nu echt zo'n moeilijke vraag ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Dieren... of kijken ze geen Miljonairs
Komen ze maandag toch met een antwoord !quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bedankt voor uw aandacht voor De Gouden Kooi. Onze medewerkers zijn van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur aanwezig om uw vragen te beantwoorden.
En schrijf dat antwoord maar op je streamersbuikje want ik denk dat ze het daar ook niet meer weten![]()
De vraag niet maar het antwoord blijkbaar welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hemel, is dit nu echt zo'n moeilijke vraag ?![]()
Ik hoop het voor je, en zo ja dan ben ik toch beneiuwd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen ze maandag toch met een antwoord !
Vraag voor Amanda.....wat is de hoofdstad van Nederland?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda heeft niet zo'n zin om een quizshow te kijken, veel te intelectueel voor haar!
Hardstikke goed van je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:35 schreef chufi het volgende:
Heb de redactie ff gemailed met de vraag over cp's
Iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Ze kan echt niet van Amanda afblijven.![]()
[ afbeelding ]
Nou... ik verwacht toch wel dat ze dan Mokum zegt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vraag voor Amanda.....wat is de hoofdstad van Nederland?
Euhhhhh.....Parijs, Cairo, London.....eueuhhhh.....ja ja ik weet het.....potverdorie Dokkum natuurlijk..
En dat Nadia dan vraagt aan Mannie : Waar ligt dat ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou... ik verwacht toch wel dat ze dan Mokum zegt..![]()
Die heb ik trouwens nog niet gezien vanavond
Jij hebt "ïnside"informatiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
ik denk 1776
Klopt, Google doet wonderen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
ik denk 1776
Nee ik wist het gewoonquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:54 schreef chufi het volgende:
Fok is well weer een stuk aangenamer qua reactie vermogen ! Wat was het probleem??
Geen wonder, Madame.quote:
Nee-eequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij hebt "ïnside"informatie![]()
![]()
Ja das makkelijk relaxen hé amanda als je bijna geen tegenstanders hebt.quote:
Nou dit:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:54 schreef chufi het volgende:
Fok is well weer een stuk aangenamer qua reactie vermogen ! Wat was het probleem??
Dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:49 schreef iteejer het volgende:
Excuses, ik had een lap tekst gepost, maar had me even niet gerealiseerd dat dat in een crew-hok was wat niet algemeen toegankelijk is. Bij deze dus een algemene update.
Om te beginnen: de onwerkbare traagheid van afgelopen week was een ramp. Dat mag niet, en moet asap verholpen worden. We waren ook al bezig dat te doen, doch dat werd doorkruist door de nieuwe forum-layout, die natuurlijk ook belangrijk is.
Die nieuwe layout pakt echter wel aanzienlijk meer resources, en dat was te merken ook.
Woensdag heb ik met Breuls overleg gehad, en we hebben besloten dat de performance niet alleen topprioriteit is, maar tot het opgelost is simpelweg het enige issue wat we onder handen zullen nemen. Zoals eerder gezegd is dat niet iets wat je zomaar even doet. Een geniale ingreep die ineens alles oplost is er helaas niet. We moeten het echt hebben van een brede aanpak op meerdere tereinen.
Getweak in configs zal effect kunnen hebben, maar niet wezenlijk. Hetgeen er moet gebeuren ligt op een meer fundamenteel niveau. Toch hebben we nu een aantalkleinere aanpassingen doorgevoerd om in ieder geval de werkbaarheid iets te verhogen. We hebben bv extra ruimte gemaakt in de database door het droppen van een inmiddels op een andere dbserver ondergebracht onderdeel. We hebben de access en error logs van apache naar /dev/null verwezen. We hebben apache iets anders ingesteld zodat er minder geswapt zal hoeven te worden. We hebben een berg logfiles opgeruimd. We hebben de persistent-connections setting van php op 'off' gezet - omdat blijkt dat onder onze omstandigheden dat niet goed werkte en een hele hoop slapende mysql-connecties veroorzaakte. We hebben de NFS settings aangepast
Maar dit zijn noodverbanden. De echte oplosisng moet van meer fundamentele acties komen.
Als eerste de upgrade van MySQL4 naar MySQL5. We draaien nog steeds M4. En in toenemende mate werkt dat beroerd samen met onze dual xeon db-server. In toenemde mate omdat dat vooral tot uiting komt in grote innodb-databases. En onze forumdatabase groeit en groeit...
Deze problemen zijn algemeen bekend. Maar een nieuwe MysQL versie zal dit kunnen oplossen: M5 werkt wél goed samen met de dual xeon architectuur. We zullen dan zelfs weer de hyper threading kunnen gebruiken, die nu gedisabled staat omdat daarmee de zaak helemaal over zijn nek ging. Winst op drie vlakken dus: 1) een verbeterde en snellere MySQL, 2) geen problemen meer met de Xeons, en 3) hyperthreading kan weer gebruikt worden zodat we eindelijk de volle capaciteit van de db-server kunnen benutten.
Maar de sprong van M4 naar M5 heeft wel wat voetjes in de aarde. We zullen alle scripts moeten testen op correcte werking. En dat is nu in volle gang.Normaal duurt zo'n traject enkele weken, waarna je ook nog es een uitgebreide testperiode in zou moeten gaan voor je er mee live kan. Maar omdat het nu té dramatisch is zullen we dit sterk naar voren halen en alle devcapaciteit hierop inzetten. We hopen dit het weekend van 3/4 november te kunnen voltooien.
Verder zullen we een aantal statische files rechtstreeks gaan serveren vanaf de fileserver met een lightweight httpd-server. Hiermee ontlasten we de webservers en vooral het verkeer tussen webserver en fileserver.
De manier waarop de load over de webservers verdeeld wordt ook aangepakt, en vooral de manier waarop de requests geserveerd worden. Nl niet meer allemaal via de loadbalancer, maar rechtstreeks vanaf de webservers. Dus eigenlijk hetzelfde wat we met de fileserver zullen gaan doen, maar dan gewoon via apache.
Daartoe zullen de twee nieuwe loadbalancers eindelijk in functie genomen worden. Dat is om meerdere redenen nog niet eerder gebeurd.
Als de M4 -> M5 omzetting voltooid is, zal de database gesplitst worden over twee machines.
Vervolgens zullen we van PHP4 naar PHP5 mogreren. Ook daar is een stuk extra snelheid in te behalen omdat PHP5 op diverse punten geoptimaliseerd is.
Enkele zware queries zullen worden aangepast, om ook van de kant van de scripts een optimalisering te bereiken.
Aha, dat dus.quote:
Dit geloof je toch niet, hij denkt een meteoriet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:02 schreef Myriam1978 het volgende:
wereldburger kom op
quote:
Ik snap echt ook niet de verwarring...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit geloof je toch niet, hij denkt een meteoriet.![]()
Thanks ! Lang verhaal maar het is nu beter maar ze zijn nog steeds bezig als ik het goed lees dus kunnen we mogelijk nog een en ander hinder ondervinden..quote:
Een vraag voor onze Francaise.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik snap echt ook niet de verwarring...
héhé... Maar meestal de eerste 5 vragen weet ik niet want het zijn van die typische Nederlanse spreekwoordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een vraag voor onze Francaise.![]()
![]()
Champagne.![]()
Misschien mocht ze achter even de fora bijlezen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef KimiK het volgende:
Wat is Lieke ineens weer all over Huub?? Wil ze daarmee bewijzen dat ze geen oogje heeft op Luc omdat daar door Amanda iets over gezegd is eerder vanavond?
Nee, om te laten zien dat ze wel degelijk van Huub houdt en wrs gaan ze vanavond sexen om dat te bewijzen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef KimiK het volgende:
Wat is Lieke ineens weer all over Huub?? Wil ze daarmee bewijzen dat ze geen oogje heeft op Luc omdat daar door Amanda iets over gezegd is eerder vanavond?
Maar dat Aman en Brainless het 3x per dag/nacht doen is alleen maar omdat hij in 1x niet klaar kan komenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, om te laten zien dat ze wel degelijk van Huub houdt en wrs gaan ze vanavond sexen om dat te bewijzen.
De standaard voor echte liefde is volgens Brian en Amanda iedere nacht sex, bij voorkeur 3 x.![]()
Loopt Amanda daarom zo raar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, om te laten zien dat ze wel degelijk van Huub houdt en wrs gaan ze vanavond sexen om dat te bewijzen.
De standaard voor echte liefde is volgens Brian en Amanda iedere nacht sex, bij voorkeur 3 x.![]()
Datte....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of wellicht 2x nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:11 schreef KimiK het volgende:
[..]
Maar dat Aman en Brainless het 3x per dag/nacht doen is alleen maar omdat hij in 1x niet klaar kan komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |