Of steekt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef de-man-hemzelf het volgende:
ja want iedereen genaamt samir steelt he ?
ja niet iedereen, zijn vast ook nederlanders die zo genoemd wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef de-man-hemzelf het volgende:
ja want iedereen genaamt samir steelt he ?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:13 schreef SCH het volgende:
Bank belde of ze mogen komen praten over de hypotheek.
Tuurlijk, de koffie thee staat klaar.
Krijg ik een bevestingsbrief waarin staat dat ze een zekere Samir sturen.
Heb ik gedaan. D. zeiden ze.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je had moeten vragen welke samir, A, B of C.
Natuurlijk, mijn huis is jou huis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:30 schreef SCH het volgende:
Zouden jullie hem binnenlaten?
Je hebt niet een een FoBoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:32 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Natuurlijk, mijn huis is jou huis.
Ik heb deze gebruikersnaam gejat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je hebt niet een een FoBo. Hoe moet ik je username nu op waarheidsgehalte beoordelen.
Maar maar hij jou niet ,mag niet van de koraanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben echt geen rassist hoor en ik heb een collega die moslim is, die groet ik altijd.
Ze vindt me aardig. Ze nodigde me nog uit voor het suikerfeest maar ik wilde natuurlijk niet - ik heb gezegd dat ik diabetespatient ben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:40 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maar maar hij jou niet ,mag niet van de koraan![]()
Ik claim ook geen lekker wijf te zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:39 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikersnaam gejat.
En nee ik ben geen Samir ofzo.
-edit- van die fobo van jou word ik ook niet veel wijzer![]()
Suikerfeest is anders best tof.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze vindt me aardig. Ze nodigde me nog uit voor het suikerfeest maar ik wilde natuurlijk niet - ik heb gezegd dat ik diabetespatient ben.
Als ze mij er maar niet mee lastig vallen. Ik vraag ze toch ook niet mee naar de Zwarte Cross.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:42 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Suikerfeest is anders best tof.![]()
Gast, leer eens spellen. Ik wed dat die samir beter de nederlandse taal beheerst dan jij. Bosjosti.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben echt geen rassist hoor en ik heb een collega die moslim is, die groet ik altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |