Je kan het echt niet puur op de speelstijl van Chelsea gooien. In de aanname, handelingssnelheid en het zich laten aftroeven door verdedigers, heeft het niet alles met speelstijl te maken. Bovendien mist hij nou ook open kansen, die hij bij Milan nooit zou missen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef NumberNine het volgende:
Shevchenko. In een team vol sterren in Milan was hij de echte vedette, en terecht. Een man die niet vaak een kans miste en daarnaast ook nog eens voetballend een topper was. Een hele goede techniek, maar alles in het belang van de effectiviteit.
Jammer genoeg is hij bij Chelsea het laatste jaar verzopen in het powervoetbal van Chelsea, waar hij niet de vedette is en de ballen niet zo krijgt als hij wil. Ik hoop dat ik hem nog eens bij een club zie, waar hij wel goed tot zijn recht komt.
Voor mij nog steeds een 9.
Svenchenkoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Beschouw het volgende:
Waterreus, meet twee maal een r. Veel geschreeuw, weinig wol. Qua teksten krijgt hij van mij een 9, maar zijn keeperskwaliteiten schat ik niet zo hoog in. Daarvoor is hij op belangrijke momenten toch net iets te veel in de fout gegaan. Meer dan gemiddeld, dat wel. Maar geen topper. 7
Heeft zich daarna wel aardig ontwikkeld.quote:De piepjonge en assertieve wisselspeler, Eric Cantona, kwam zich op een dag bij Goethals beklagen over zijn bankzitterstatuut, in de derde persoon, in het bijzijn van de hele groep. De ultieme test voor een coach. ''Eric Cantona zal niet op de bank zitten'' sprak Eric-Le-King de borst vooruit. ''Dan pakt hij maar een stoel en gaat hij naast de bank zitten'', antwoordde Goethals gevat. Even later werd Marseille kampioen en won, als eerste enige Franse club ooit, de Europa cup 1. Zonder Cantona.
Samenvattingen enzovoorts, meestal waren v. Basten en Gullit de spelers die daarin naar voren kwamen. Heb wel dingen gehoord van z'n tijd bij Mechelen, maar ik weet echt niet genoeg van hem om hem te beoordelen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:34 schreef tong80 het volgende:
Heb je nooit beelden gezien van het EK-88 ? Was ie basisspeler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |