Gewoon normale fresnel lenzen volgens mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef Bakakame het volgende:
Ik lees steeds over lenzen die Twente gebruikt.. Waarvoor zijn de lenzen precies?
Op hun website is nog altijd niets nieuws gepost. Er is ook niet zoveel te zeggen ben ik bang.... een harde windvlaag vanaf de zijkant heeft ze van de weg geblazen en in de ruwe berm is de auto onherstelbaar beschadigd. Wat een domper moet dat geweest zijn zeg. Ik had de Belgen hoog zitten, ik gaf ze echt een goede kans om te winnen. Hier kun je een filmpje zien waar je de beschadigde Umicore Inspire ziet ligen (helemaal onderaan de site, bij 18:30 voor de comments)quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:09 schreef TR08 het volgende:
Is er al meer nieuws over de gecrashte Belgen?
Runflats verplichten lijkt mij niet zo nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef Jimmie het volgende:
Runflats maar verplichten? Zo'n 3 wieler is niet te controleren met een klapband lijkt mij.
Of zijn ze van de weggeraakt door een windvlaag? Weet niet of ze daar op testen in de windtunnel?
quote:Vanaf Alice Springs zou het team nog zeker 300 kilometer kunnen rijden voor het einde van de dag. Rond 13:40 uur plaatselijke tijd sloeg echter het noodlot toe. Mart merkte dat zijn rechter achterband snel leeg liep, waarna de zonneauto direct onbestuurbaar werd. De auto slingerde van links naar rechts over de weg. ‘Toen vervolgens de wind onder de vleugel kwam, sloeg de auto over de kop en belandde in twee delen op de andere weghelft. Ik heb geprobeerd de auto op de weg te houden maar er was geen houden aan,’ aldus een teleurgestelde Mart.
Gewicht wordt gewoon aangevuld tot 80 kilo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Jimmie het volgende:
Had je race ervaring zodat je geselecteerd werd als coureur? Of ben je heel klein en weeg je daardoor niks
(weet niet of het reglement een minimum gewicht+coureur heeft)
Aah, maar dat scheelt opzich nog steeds behoorlijk qua zwaartepunt als je met een coureur van 50 kg die 30 kg allemaal op de bodem kan plaatsen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewicht wordt gewoon aangevuld tot 80 kilo.
Wel leuk dat ze het toch nog kunnen afmaken...quote:SOLAR TEAM TWENTE NA CRASH: ALIVE AND KICKING!
- Na de crash op racedag 3 is het team de hele nacht druk geweest met reparaties.
- Vanochtend vertrok de 21Revolution met een rustige 40 km/h.
- Later op de dag is de snelheid opgevoerd tot circa 75 km/h.
- Op racedag 4 is ruim 500 kilometer afgelegd.
- De 21Revolution ziet er gehavend en is hier en daar met ducttape beplakt.
Persbericht met meer informatie volgt in de loop van de ochtend.
Geen speciale race ervaring en ook niet bijzonder klein (1m77). Ik had ongeveer 5kg ballast mee om aan de 80kg te komen. Die ballast moest je naast je neer leggen (ergens anders in de auto past ook niet en voor het zwaartepunt was het gewoon de beste plek). De coureur lag en ligt altijd wel ver onderin de zonnewagen trouwens dus de ballast eindigt ook wel vrij laag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Jimmie het volgende:
Had je race ervaring zodat je geselecteerd werd als coureur? Of ben je heel klein en weeg je daardoor niks
(weet niet of het reglement een minimum gewicht+coureur heeft)
Door de crash voor de race is er minder getest, waardoor problemen met telemetrie die je anders tijdens het testen vindt en oplost hier en daar zijn blijven hangen. Een van de krachten van Delft was altijd dat ze met veel testen hun race goed op de rit kregen en dat was dit jaar moeilijker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:18 schreef Bravebart het volgende:
Nou, Tokai heeft iig gewonnen, Nuna ligt tweede met nog 50 km te gaan lees ik net.
Wat ik nou niet snap; waarom is de Nuna de afgelopen 4 edities zo superieur (want dat waren ze toch meen ik me te herinneren?) en gaat het deze editie zo stroef. Heeft dat te maken met de technische problemen die ze hebben waardoor geen ideaal raceplan gemaakt kan worden, of ligt het aan de concurrentie die dit jaar veel sterker is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |