abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54049007
Tiefus! Ik moet even wat kwijt!

Ik ben een paar jaar abonee geweest van Telfort..prima..afgelopen zomer zag ik een leuke aanbieding bij Vodafone en aangezien bij abo toch afliep ben ik overgestapt. De laatste factuur van Telfort kreeg ik half juli. Prima. Krijg ik in augustus ineens een standaard rekening van Telfort maar ik keek er niet zo naar om en het werd afgeschreven (standaard abo bedrag 35,-) In september kreeg ik ineens weer een standaard rekening en weer 35 euro en werd ook afgeschreven. Toen werd ik achterdochtig!

Ik dacht laat ik die rekeningen eens goed bekijken. Nou daar vielen me 2 dingen op. Het telefoonnummer wat zogenaamd van mij was klopte niet, het was een heel ander telefoonnummer en ten tweede mijn abo was allang afgelopen. Ik bellen met Telfort. Sub klacht: wat is hun telefoonnummer moeilijk te vinden zeg!

Nou de eerste keer hebben ze een halve dag nodig gehad om de hele situatie uit te zoeken maar in het begin kwam het er op neer dat het wel mijn telefoonnummer was en dat ik moest betalen. Toen ik vroeg om een contract met dat nummer en mijn handtekening was het stil en bleek dat het een fout in de database was. Afijn, ik zeg: ik wil die 2x 35,- terug! Zou geregeld worden.

Paar weken later nog niets ontvangen! Weer een paar keer gebeld..nog niets..toen heb ik maar via mijn bank de meest recente afschrijving laten storneren ( ). Maar ja die van augustus was te oud. Kreeg ik 2 dagen geleden ineens een brief van een incassobureau of ik effe 35,- + incassokosten wilde betalen!!!! En dat soort brieven krijg je altijd saavonds waardoor ik een hele nacht moet wachten om Telfort te bereiken! Ik met Telfort bellen 2 dagen geleden en had dat wijf weer een halve dag nodig om me terug te bellen. BLeek het wederom een fout en ze zouden het oplossen.

Zeg dat wijf opt eind: heeft u verder nog vragen of opmerkingen? Ik zeg: JA!! dit is de laatste keer dat ik hierachteraan bel. Jullie lossen het maar op maar op brieven van jullie of een 1 of ander incassoburo reageer ik niet meer. Het heeft me al zat geld gekost elke keer dat bellen naar jullie.

Klacht: Telfort snapt maar niet dat ik al weg ben
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:26:10 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54049043
oh
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54049354
tl;dr
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_54049475
Steek een paar autos in de fik, dat zal ze leren
pi_54049505
Ben ook al iets aan het regelen vanaf maart. Zou vanaf mei al hebben kunnen opzeggen, maar betaal nog steeds door ook al zit ik bij een andere provider. Ze zijn ook niet bereikbaar, ze houden zich niet aan terugbelafspraken, ze zeggen per persoon wat anders.

conclusie:

KUTTELFORT,
pi_54049523
Telfort heeft nu wel het voordeligste internet abonnement van Nederland Spammode uit
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_54049621
Ik heb een onbepertk internetabonnement voor 8 euro afgesloten bij ze. Normaal kost dat 29 euro of zo, maar die was een aanbieding.
Op de eerste rekening werd vrolijk de 29 euro afgeboekt. Ik belde en kreeg te horen dat ik er geen recht op korting had omdat deze aanbieding alleen geldig zou zijn bij dure abonnementen. Ik heb ze mijn contract gemaild waarin ze konden zien dat ik er WEL recht op had. Na een telefoontje zouden ze het op de volgende rekening rechttrekken. Niet gebeurd. Weer een keer bellen leverde een nieuwe belofte op. Een maand later was de dubbele fout hersteld maar werd er dat maal wel weer 29 euro voor de nieuwe maand afgeschreven.
Dit ging zo nog een paar keer fout, wat naderhand hersteld moest worden. Ik had nog recht op een paar correcties wat er voor zorgde dat ik in augustus geen geld moest betalen, maar juist geld terug zou krijgen. Volgens die rekening kreeg ik 58 euro op mijn rekening gestort. Maar dat gebeurt dus niet. Na veel telefoontjes en brieven heb ik gisteren (!) het geld op mijn rekening ontvangen.
Telfort
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_54049645
Ik heb vanaf mei mijn sim-only abo laten verlengen voor dezelfde prijs/maand die ik betaalde in het jaar daarvoor. Ik vertouw meestal mijn rekeningen wel, maar kijk ik toevallig afgelopen week toch een keertje naar een specificatie, betaal ik al die tijd al gewoon de volle mep....

Heb ik gebeld "ja, ik maak even een rapportje aan en u wordt teruggebeld". We zijn bijna een week verder en ik ben nog niet teruggebeld...
pi_54049688
Tijd voor een "STERFTELFORT" forum
pi_54049789
Ik heb hun rekeningnummer laten blokkeren bij mijn bank om mezelf te behoeden voor nog meer grappen.
pi_54049851
Is het niet mogelijk om een incassobureau naar Telfort te sturen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54049986
Ja maar dan moet je betalen. Geen zin in.
pi_54050144
Brief sturen naar de directeur van Telfort met de boodschap dat je weet waar z'n kinderen op school zitten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54050809
Zelf net maar even nog een keer gebeld en prima geholpen (als ze doen wat ze beloven iig ).

Ik wacht het af.
pi_54062767
Telfort.
Roken is lekker
pi_54062811
Telfort is blond. Zullen we het zo zeggen?
Ik ben Q en jij lekker niet!
pi_54063991
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:05 schreef RuttieQ het volgende:
Nee want dan was ze nog te neuken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_54064089
quote:
En dat soort brieven krijg je altijd saavonds waardoor ik een hele nacht moet wachten om Telfort te bereiken!
WTF!?!?1/!??!11!?!?!?!?~EINZ ben je de hele nacht opgebleven om te wachten dat de Terlfort klantenservice open ging?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_54064129
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

WTF!?!?1/!??!11!?!?!?!?~EINZ ben je de hele nacht opgebleven om te wachten dat de Terlfort klantenservice open ging?
dus
pi_54064183
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

dus
Nou... eigenlijk he.. is dat niet normaal dat je dat doet
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_54064303
Ik heb een leven enzo. Dus nee..dat heb ik niet gedaan...maar meer om het feit dat ik niet a la minute erachter aan kan.
pi_54064370
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een leven enzo. Dus nee..dat heb ik niet gedaan...maar meer om het feit dat ik niet a la minute erachter aan kan.
Ow, ik dacht dat het puur en alleen om dát stukje van je verhaal ging sorry
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_54067711
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat het puur en alleen om dát stukje van je verhaal ging sorry
Geeft niet
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:34:33 #24
37248 BertV
Klei indiaan
pi_54067764
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:05 schreef RuttieQ het volgende:
Telfort is KPN. Vat het beter samen.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_54067822
Helfort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')