abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54049007
Tiefus! Ik moet even wat kwijt!

Ik ben een paar jaar abonee geweest van Telfort..prima..afgelopen zomer zag ik een leuke aanbieding bij Vodafone en aangezien bij abo toch afliep ben ik overgestapt. De laatste factuur van Telfort kreeg ik half juli. Prima. Krijg ik in augustus ineens een standaard rekening van Telfort maar ik keek er niet zo naar om en het werd afgeschreven (standaard abo bedrag 35,-) In september kreeg ik ineens weer een standaard rekening en weer 35 euro en werd ook afgeschreven. Toen werd ik achterdochtig!

Ik dacht laat ik die rekeningen eens goed bekijken. Nou daar vielen me 2 dingen op. Het telefoonnummer wat zogenaamd van mij was klopte niet, het was een heel ander telefoonnummer en ten tweede mijn abo was allang afgelopen. Ik bellen met Telfort. Sub klacht: wat is hun telefoonnummer moeilijk te vinden zeg!

Nou de eerste keer hebben ze een halve dag nodig gehad om de hele situatie uit te zoeken maar in het begin kwam het er op neer dat het wel mijn telefoonnummer was en dat ik moest betalen. Toen ik vroeg om een contract met dat nummer en mijn handtekening was het stil en bleek dat het een fout in de database was. Afijn, ik zeg: ik wil die 2x 35,- terug! Zou geregeld worden.

Paar weken later nog niets ontvangen! Weer een paar keer gebeld..nog niets..toen heb ik maar via mijn bank de meest recente afschrijving laten storneren ( ). Maar ja die van augustus was te oud. Kreeg ik 2 dagen geleden ineens een brief van een incassobureau of ik effe 35,- + incassokosten wilde betalen!!!! En dat soort brieven krijg je altijd saavonds waardoor ik een hele nacht moet wachten om Telfort te bereiken! Ik met Telfort bellen 2 dagen geleden en had dat wijf weer een halve dag nodig om me terug te bellen. BLeek het wederom een fout en ze zouden het oplossen.

Zeg dat wijf opt eind: heeft u verder nog vragen of opmerkingen? Ik zeg: JA!! dit is de laatste keer dat ik hierachteraan bel. Jullie lossen het maar op maar op brieven van jullie of een 1 of ander incassoburo reageer ik niet meer. Het heeft me al zat geld gekost elke keer dat bellen naar jullie.

Klacht: Telfort snapt maar niet dat ik al weg ben
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:26:10 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54049043
oh
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54049354
tl;dr
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_54049475
Steek een paar autos in de fik, dat zal ze leren
pi_54049505
Ben ook al iets aan het regelen vanaf maart. Zou vanaf mei al hebben kunnen opzeggen, maar betaal nog steeds door ook al zit ik bij een andere provider. Ze zijn ook niet bereikbaar, ze houden zich niet aan terugbelafspraken, ze zeggen per persoon wat anders.

conclusie:

KUTTELFORT,
pi_54049523
Telfort heeft nu wel het voordeligste internet abonnement van Nederland Spammode uit
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_54049621
Ik heb een onbepertk internetabonnement voor 8 euro afgesloten bij ze. Normaal kost dat 29 euro of zo, maar die was een aanbieding.
Op de eerste rekening werd vrolijk de 29 euro afgeboekt. Ik belde en kreeg te horen dat ik er geen recht op korting had omdat deze aanbieding alleen geldig zou zijn bij dure abonnementen. Ik heb ze mijn contract gemaild waarin ze konden zien dat ik er WEL recht op had. Na een telefoontje zouden ze het op de volgende rekening rechttrekken. Niet gebeurd. Weer een keer bellen leverde een nieuwe belofte op. Een maand later was de dubbele fout hersteld maar werd er dat maal wel weer 29 euro voor de nieuwe maand afgeschreven.
Dit ging zo nog een paar keer fout, wat naderhand hersteld moest worden. Ik had nog recht op een paar correcties wat er voor zorgde dat ik in augustus geen geld moest betalen, maar juist geld terug zou krijgen. Volgens die rekening kreeg ik 58 euro op mijn rekening gestort. Maar dat gebeurt dus niet. Na veel telefoontjes en brieven heb ik gisteren (!) het geld op mijn rekening ontvangen.
Telfort
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_54049645
Ik heb vanaf mei mijn sim-only abo laten verlengen voor dezelfde prijs/maand die ik betaalde in het jaar daarvoor. Ik vertouw meestal mijn rekeningen wel, maar kijk ik toevallig afgelopen week toch een keertje naar een specificatie, betaal ik al die tijd al gewoon de volle mep....

Heb ik gebeld "ja, ik maak even een rapportje aan en u wordt teruggebeld". We zijn bijna een week verder en ik ben nog niet teruggebeld...
pi_54049688
Tijd voor een "STERFTELFORT" forum
pi_54049789
Ik heb hun rekeningnummer laten blokkeren bij mijn bank om mezelf te behoeden voor nog meer grappen.
pi_54049851
Is het niet mogelijk om een incassobureau naar Telfort te sturen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54049986
Ja maar dan moet je betalen. Geen zin in.
pi_54050144
Brief sturen naar de directeur van Telfort met de boodschap dat je weet waar z'n kinderen op school zitten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54050809
Zelf net maar even nog een keer gebeld en prima geholpen (als ze doen wat ze beloven iig ).

Ik wacht het af.
pi_54062767
Telfort.
Roken is lekker
pi_54062811
Telfort is blond. Zullen we het zo zeggen?
Ik ben Q en jij lekker niet!
pi_54063991
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:05 schreef RuttieQ het volgende:
Telfort is blond. Zullen we het zo zeggen?
Nee want dan was ze nog te neuken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_54064089
quote:
En dat soort brieven krijg je altijd saavonds waardoor ik een hele nacht moet wachten om Telfort te bereiken!
WTF!?!?1/!??!11!?!?!?!?~EINZ ben je de hele nacht opgebleven om te wachten dat de Terlfort klantenservice open ging?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_54064129
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

WTF!?!?1/!??!11!?!?!?!?~EINZ ben je de hele nacht opgebleven om te wachten dat de Terlfort klantenservice open ging?
dus
pi_54064183
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

dus
Nou... eigenlijk he.. is dat niet normaal dat je dat doet
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_54064303
Ik heb een leven enzo. Dus nee..dat heb ik niet gedaan...maar meer om het feit dat ik niet a la minute erachter aan kan.
pi_54064370
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een leven enzo. Dus nee..dat heb ik niet gedaan...maar meer om het feit dat ik niet a la minute erachter aan kan.
Ow, ik dacht dat het puur en alleen om dát stukje van je verhaal ging sorry
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_54067711
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat het puur en alleen om dát stukje van je verhaal ging sorry
Geeft niet
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:34:33 #24
37248 BertV
Klei indiaan
pi_54067764
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:05 schreef RuttieQ het volgende:
Telfort is blond. Zullen we het zo zeggen?
Telfort is KPN. Vat het beter samen.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_54067822
Helfort
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:44:10 #26
69450 Lucky_Luuk
Holderie de gatsprie
pi_54067852
Heb precies hetzelfde meegemaakt als de TS alleen dan omgekeerd.
Oftewel ik betaalde niets en mijn rekeningen werden van een andere rekening afgeschreven. Heeft ook vele telefoontjes gekost en ben zelfs een dag afgesloten geweest (op die andere rekening stond blijkbaar niet genoeg saldo) wat me tien euro heeft gekost.
De klantenservice begreep er helemaal niets van en waren nou ook niet bepaald vriendelijk. Heb er op een gegeven moment nog aan zitten denken om maar helemaal niets te regelen en Telfort het maar lekker uit te laten zoeken maar ik kreeg op een gegeven moment dus aanmaningen thuisgestuurd. Uiteindelijk na een heel aantal keer bellen en het schrijven van een brief ben ik zelf achter de fout gekomen in Telforts administratie en is het opgelost (ze hadden 2 cijfers van mijn rekeningnummer omgedraaid).

Telfort

Heb zou snel als het kon mijn abonnement daar opgezegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Luuk op 21-10-2007 17:05:22 ]
Dan witte nog nie wie
pi_54072039
Idd gewoon de bank het laten oplossen.
op de 30ste loopt ook mijn contract af en zit er aan te denken om het als voorzorg alvast te laten storneren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_54073982
ahh.. Telfort.. mijn favo provider (NOT)

Mijn telefoon rekeningen kloppen nog steeds niet

Bel / sms kosten van tig maanden geleden komen nu nog gewoon bij mijn rekening. En er staat niet bij dat het van tig maanden geleden is.. nee...
Ik snapte er al niets van, nummers waarvan ik zeker wist dat ik ze die maand niet gebeld/gesmst had stonden gewoon op de rekening..
En voordat ik erachter was waarom het zo was, was ik tig tijd verder..

De reden; Er is iets mis gegaan met het oversluiten van de ene provider naar de andere (telfort dus) Daardoor stond ik in het systeem als zakelijke beller, en DAAROM duurde het een half jaar voordat ik mijn eerste telefoonrekening kreeg
En omdat het zo lang duurde hebben ze als "service" alle belkosten verdeeld, waardoor ik nu nog moet betalen voor smsjes die ik vorig jaar heb verstuurd..


dat zal allemaal wel, maar ik heb nog steeds het vermoeden dat ze zomaar wat doen.. maar het nadeel is dus dat ik het niet goed kan controleren, omdat die smsjes dus ook vorig jaar al verstuurd kunnen zijn.

Eigenlijk zou ik gewoon een aantal maanden bij moeten halen hoeveel ik bel / sms en wat ik betaal.. maar daar begin ik dan aan, en vervolgens vergeet ik het weer..


En het ergste is nog wel dat ik er nog een jaar aan vast zit
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_54075287
Kan je een contract niet verbreken wegens gebrekkige dienstverlening ofzo?
pi_54076635
Het zoveelste Telfort topic in KLB!
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:30:19 #31
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_54077458
Telfort is een onderdeel van KPN, als ik jou was zou ik gewoon een mailtje naar Ad Scheepbouwer (directeur kpn) sturen. Wij hadden thuis problemen met Internet+bellen van kpn, naar Scheepbouwer gemaild en binnen 24 uur telefonische reactie van de technische dienst. Dat ze alles z.s.m. gingen oplossen. Zoals beloofd via het gesprek was alles binnen 3 dagen daarna opgelost, en kregen we nog de vraag of we kosten hadden gemaakt met bellen, die zouden dan vergoed worden.

Gewoon proberen, bij ons heeft het ook geholpen!
Op weg naar sint juttemes.
pi_54114040
Kreeg godverdomme vanmorgen weer een brief van het incassoburo dat er nog een bedrag openstond bla bla bla..weer gebeld! Ik vroeg om een contract met dat gekke telefoonnummer met mijn handtekening eronder..hadden ze niet. Ze hadden mij ook een brief gestuurd met de afwijzing van de toekenning van 35 euro....blijkbaar..ik nooit gehad...incassoburo gebeld..die beweerde dat ik 70 euro had betaald netjes en nog 35 terug kreeg....dus...ik heb helemaal niets betaald!...ze zoeken het nog uit.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:09:13 #33
82589 S-Two
barba macacu
pi_54114688
Dit topic herinnert mij er iig wel weer aan dat, hoe goedkoop telfort ook mag zijn, ik daar nooit heen moet gaan .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:21:31 #34
37248 BertV
Klei indiaan
pi_54130616
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:09 schreef S-Two het volgende:
Dit topic herinnert mij er iig wel weer aan dat, hoe goedkoop telfort ook mag zijn, ik daar nooit heen moet gaan .

Idd, met die 20Mb actie voor de prijs van mijn huidige 1Mb.
Ik stap pas over als het gratis is en zeker weet dat ze er verlies op maken.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:22:01 #35
37248 BertV
Klei indiaan
pi_54130630
Het lijkt erop dat KPN de positieve naam van Telfort wil gebruiken voor hun nieuwe internet-dienst.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:22:16 #36
37248 BertV
Klei indiaan
pi_54130638
ook ik hier?
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_54137185
En weer een brief binnen van het incassoburo dat ik de incasso kosten moet betalen! FU
pi_54841676
Ik ga van telfort eisen dat ze mij de belkosten die ik heb gemaakt terugstorten en daarvoor heb ik een ontwerp gemaakt en willen jullie deze effe keuren?

X

Leeuwarden 26 november 2007

Telfort B.V.
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost

Geachte heer, mevrouw,

De reden van deze brief is naar aanleiding van een langdurig conflict die ik met Telfort heb gehad aangaande 2 geïnde rekeningen die niet tot mij toebehoorde maar wel bij mij van de rekening zijn afgeschreven. Aangezien ik op 30 oktober van Telfort een email kreeg met daarin de belofte van een terugstorting van 35 euro op mijn rekening ga ik er van uit dat bij deze de zaak is opgelost.

Echter heb ik toch nog contact gehad met zowel het Juridisch Loket als de Nationale Ombudsman over deze situatie en zij adviseerden mij om te gemaakte kosten van het bellen naar Telfort om alles te regelen, te declareren. Ik stel voor dat Telfort binnen aanzienbare tijd mij een tegemoetkoming doet toekomen voor de gemaakte kosten door een fout van Telfort.
Mocht u besluiten niet in te stemming met dit voorstel dan verzoek ik u hiervan mij schriftelijk te informeren om verdere stappen hiervan te vergemakkelijken.

Mijn gegevens zijn:
xxxx
Postbank: xxxx te Leeuwarden

Ik hoop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,

X
pi_54841965
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:

Echter heb ik toch nog contact gehad met zowel het Juridisch Loket als de Nationale Ombudsman over deze situatie en zij adviseerden mij om te gemaakte kosten van het bellen naar Telfort om alles te regelen, te declareren. Ik stel voor dat Telfort binnen aanzienbare tijd binnen twee weken mij een tegemoetkoming doet toekomen voor de gemaakte kosten door een fout van Telfort.
Mocht u besluiten niet in te stemming met dit voorstel dan verzoek ik u hiervan mij schriftelijk te informeren om verdere stappen hiervan te vergemakkelijken. Ik verzoek u deze brief schriftelijk te bevestigen.
Nooit 'binnen afzienbare tijd' neerzetten, want dan kunnen ze rekken. Geef dus altijd een concrete, redelijke termijn. Tevens de brief altijd schriftelijk laten bevestigen, ook als ze wel toezeggen. Mochten ze dat later dan toch niet doen, dan heb je het zwart op wit.
Bananenyoghurt...
pi_54841989
Ik vind het een wollige en ongestructureerde brief.

Mijn twee cent:
quote:
Geachte heer, mevrouw,

De reden dat ik u deze brief stuur is om de kosten die ik gemaakt heb om een probleem met de facturen van Telfort op te lossen. Hieronder licht ik u toe waarom deze kosten zijn gemaakt, en de reden dat ik van Telfort vraag deze te vergoeden.

Telfort heeft, na stopzetting van mijn abonnement per -datum- nog eenmaal een factuur gestuurd, en een automatische incasso gedaan, voor een bedrag van 35 euro. Mijns inziens was dit onjuist. Helaas heeft het mij veel tijd en geld gekost om ervoor te zorgen dat Telfort dit zou corrigeren, maar inmiddels heb ik een schriftelijke bevestiging dat de betreffende 35 euro aan mij wordt terugbetaald (zie bijlage 1).

Ik er van uit dat bij deze de zaak is opgelost en dit bedrag inderdaad naar mij wordt overgemaakt.

Ook bijgevoegd vindt u een specificatie van de hoge belkosten die ik heb moeten maken om de fout van Telfort te corrigeren. Ik stel voor dat Telfort een tegemoetkoming doet voor deze gemaakte kosten. Het gaat om in totaal -bedrag-.

Graag verneem ik binnen twee weken van u of ik deze kosten inderdaad vergoed krijg.

Ik hoop dat , na alle problemen die er zijn geweest, Telfort er eindelijk blijk van geeft service hoog in het vaandel te hebben staan, en dat het niet nodig is verdere stappen te ondernemen om de kosten vergoed te krijgen.

Voor het vergoeden van de kosten kunt u de volgende girorekening gebruiken:

-nummer- tnv -naam-
Postbank te Leeuwarden

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

-naam-
En dan twee bijlagen meesturen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61208053
Ik ga slapen ^^ weltrusten!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_61211132
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga slapen ^^ weltrusten!


As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61212449
Kutkick, dicht
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')