Nee want dan was ze nog te neuken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:05 schreef RuttieQ het volgende:
Telfort is blond. Zullen we het zo zeggen?
WTF!?!?1/!??!11!?!?!?!?~EINZ ben je de hele nacht opgebleven om te wachten dat de Terlfort klantenservice open ging?quote:En dat soort brieven krijg je altijd saavonds waardoor ik een hele nacht moet wachten om Telfort te bereiken!
dusquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
WTF!?!?1/!??!11!?!?!?!?~EINZ ben je de hele nacht opgebleven om te wachten dat de Terlfort klantenservice open ging?![]()
![]()
Ow, ik dacht dat het puur en alleen om dát stukje van je verhaal gingquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een leven enzo. Dus nee..dat heb ik niet gedaan...maar meer om het feit dat ik niet a la minute erachter aan kan.
Geeft nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het puur en alleen om dát stukje van je verhaal gingsorry
Telfort is KPN. Vat het beter samen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:05 schreef RuttieQ het volgende:
Telfort is blond. Zullen we het zo zeggen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:09 schreef S-Two het volgende:
Dit topic herinnert mij er iig wel weer aan dat, hoe goedkoop telfort ook mag zijn, ik daar nooit heen moet gaan.
Nooit 'binnen afzienbare tijd' neerzetten, want dan kunnen ze rekken. Geef dus altijd een concrete, redelijke termijn. Tevens de brief altijd schriftelijk laten bevestigen, ook als ze wel toezeggen. Mochten ze dat later dan toch niet doen, dan heb je het zwart op wit.quote:Op maandag 26 november 2007 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Echter heb ik toch nog contact gehad met zowel het Juridisch Loket als de Nationale Ombudsman over deze situatie en zij adviseerden mij om te gemaakte kosten van het bellen naar Telfort om alles te regelen, te declareren. Ik stel voor dat Telfort binnen aanzienbare tijd binnen twee weken mij een tegemoetkoming doet toekomen voor de gemaakte kosten door een fout van Telfort.
Mocht u besluiten niet in te stemming met dit voorstel dan verzoek ik u hiervan mij schriftelijk te informeren om verdere stappen hiervan te vergemakkelijken. Ik verzoek u deze brief schriftelijk te bevestigen.
En dan twee bijlagen meesturen.quote:Geachte heer, mevrouw,
De reden dat ik u deze brief stuur is om de kosten die ik gemaakt heb om een probleem met de facturen van Telfort op te lossen. Hieronder licht ik u toe waarom deze kosten zijn gemaakt, en de reden dat ik van Telfort vraag deze te vergoeden.
Telfort heeft, na stopzetting van mijn abonnement per -datum- nog eenmaal een factuur gestuurd, en een automatische incasso gedaan, voor een bedrag van 35 euro. Mijns inziens was dit onjuist. Helaas heeft het mij veel tijd en geld gekost om ervoor te zorgen dat Telfort dit zou corrigeren, maar inmiddels heb ik een schriftelijke bevestiging dat de betreffende 35 euro aan mij wordt terugbetaald (zie bijlage 1).
Ik er van uit dat bij deze de zaak is opgelost en dit bedrag inderdaad naar mij wordt overgemaakt.
Ook bijgevoegd vindt u een specificatie van de hoge belkosten die ik heb moeten maken om de fout van Telfort te corrigeren. Ik stel voor dat Telfort een tegemoetkoming doet voor deze gemaakte kosten. Het gaat om in totaal -bedrag-.
Graag verneem ik binnen twee weken van u of ik deze kosten inderdaad vergoed krijg.
Ik hoop dat , na alle problemen die er zijn geweest, Telfort er eindelijk blijk van geeft service hoog in het vaandel te hebben staan, en dat het niet nodig is verdere stappen te ondernemen om de kosten vergoed te krijgen.
Voor het vergoeden van de kosten kunt u de volgende girorekening gebruiken:
-nummer- tnv -naam-
Postbank te Leeuwarden
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
-naam-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |