Maar Idols heeft wel Jerney.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Idols heeft de vibe die X-factor mistte... en ja dat zeg ik al na 3 minuten
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:11 schreef Lynx666 het volgende:
Gordon als jurylid, ik vind 'm nu al top
Ja maar ik ben dan ook VOOR Idols hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar Idols heeft wel Jerney.
Oh ik las niet goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan ook VOOR Idols he
Er moet ook geld binnen gehaald wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef N.icka het volgende:
Nu al reclame???
als het maar niet om de 12 minuten gebeurdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er moet ook geld binnen gehaald worden
Henk-wie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Gordon doet Henk-Jan verbleken schat ik zo
Daughtryquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Effe licht-offtopic: Kennen jullie trouwens Daughtry... heb er vanmiddag een topic over geopend en las daarna pas dat die gast 4e werd bij Idols 5 in Amerika... Wat een band
Het enige nummer dat ik van hem ken is best lekker ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Effe licht-offtopic: Kennen jullie trouwens Daughtry... heb er vanmiddag een topic over geopend en las daarna pas dat die gast 4e werd bij Idols 5 in Amerika... Wat een band
Daughtryquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Daughtwie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik kende die gast van American Idol 5, was lange tijd dé frontrunner maar werd uiteindelijk toch eruit gestemd. Maar van alle mensen van dat seizoen doet ie het 't beste.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Die hele CD is zo coolquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:16 schreef Together het volgende:
[..]
Het enige nummer dat ik van hem ken is best lekker ja.
en welk nummer ken je dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:16 schreef Together het volgende:
[..]
Het enige nummer dat ik van hem ken is best lekker ja.
Die kukelukuuvrouw!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik dacht trouwens ook even PeRi ergens te zien![]()
Heeft Peri meegedaan danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik dacht trouwens ook even PeRi ergens te zien![]()
Z'n auditie was ook grappig, hij ging nadat hij te horen had gekregen dat ie door was, z'n bandje opzoeken die in 'n kelder aan 't oefenen waren. Moest ie op gaan biechten dat ie even geen zanger meer kon zijn voor ze.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hele CD is zo cool
Hopelijk levert deze Idols ook zo'n artiest op...
Denk je dat nou echtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk levert deze Idols ook zo'n artiest op...
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat topje van dat meisje van dat stelletje
Ja, het klonk niet slecht, maar het moet er ook nog goed uit zien... en daar was echt helemaal geen sprake van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Nou van mij had ie best doorgemogen hoor, goeie stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |