De Pedoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:19 schreef Manono het volgende:
Daphne had het toch met Jeroen Pauw, of loop ik achter
ja gezellig op de boot heen en weerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:19 schreef Manono het volgende:
Daphne had het toch met Jeroen Pauw, of loop ik achter
quote:
Vieze vent dan met zijn pikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:20 schreef Manono het volgende:
[..]
hij heeft anders ook wat gehad met Loretta Schrijver en Mieke Verweij
Serieus ?quote:
Onder het mom van "ik ben de mentor van Sophie. Ik help haar met haar interviewtechnieken e.d."quote:
Is dat zo ? Wat neukt ie zoal ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:42 schreef Manono het volgende:
Op Koninginnenacht in de Jordaan reed hij met zijn fiets op me in, ik zei zeg, Jeroen Pauw wat doe jij nauw. Hij was wel heel aardig. Maar Wessel van Diepen dus. Die heeft een leuke smaak wat vrouwen betreft.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:23 schreef borisz het volgende:
over een paar maanden komt dan naar buiten dat er een kleine van Diepen aan komt.
Wessel heeft nog een dochter met Irene van der Laar. Tongs favoriete BN-vrouwquote:
Eerst Irene, nu Daphne?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Wessel heeft nog een dochter met Irene van der Laar. Tongs favoriete BN-vrouw
Sophie is ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:05 schreef Ole het volgende:
en tussenin dacht ik ook Sophie, maar dat weet ik niet zeker hoor
Sophie was de reden dat Irene en Wessel uit elkaar gingen, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:05 schreef Ole het volgende:
en tussenin dacht ik ook Sophie, maar dat weet ik niet zeker hoor
En geld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst Irene, nu Daphne?
Damn, Wessel heeft idd een goede smaak.
Ik vond Wessel altijd een lekker ding vroeger, toen 'ie nog bij TMF zat, dus ik kan me best voorstellen dat vrouwen voor z'n looks gaan en niet voor z'n geld.quote:
Laten we het houden op een combinatie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond Wessel altijd een lekker ding vroeger, toen 'ie nog bij TMF zat, dus ik kan me best voorstellen dat vrouwen voor z'n looks gaan en niet voor z'n geld.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Wessel heeft nog een dochter met Irene van der Laar. Tongs favoriete BN-vrouw
Ja, ik was toen 14 ofzo.quote:
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik was toen 14 ofzo.
Al bestrijd ik dat een lesbische vrouw mannen niet knap kan vinden.
Je had opeens geen zin meer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |