Dat is toch leuk voor haarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef BVO het volgende:
Daphne wil een rol in een latenightshow op RTL 4 22:30, das al langer bekend.
Whehehe, hoe weet mister roddelkoning dat weerquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:49 schreef borisz het volgende:
Volgens Evert Santegoeds wordt Winston de eerste presentator bij boulevard.
Klopt, Winston doet het heel leuk maar ook Beau vond ik altijd leuk doen..quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:01 schreef peterfan het volgende:
Prima, ik vind dat Winston het super doet!
daarnaast is het een super lekker dingquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:01 schreef peterfan het volgende:
Prima, ik vind dat Winston het super doet!
En "ze" zijn zwanger![]()
Heb sinds Katja vs. de rest een beetje een zwak voor Winston...
Daphne was woensdag ook in het blauw:quote:
He, had ik toen maar niet overgewerkt. Is er niet vantevoren een soort schema? Dat je bijvoorbeeld zondag precies kunt zien wanneer ze er is?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne was er donderdag en vrijdag niet Mister1977
de rest van de week wel..
Yep, komt geloof ik pas donderdag terugquote:Op dinsdag 26 februari 2008 04:47 schreef Hapertje het volgende:
Daphne zit dadelijk op het vliegtuig naar LA om Madonna te interviewen
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond laat Boulevard bijna de hele uitzending zien over de voorbereiding van Idols![]()
![]()
Gordon zit bij Boulevard achter de disk met Albert en Winston.
Bron: www.mediacourant.nl
Volgende keer schoppen met een foto van Daphne!quote:
Waaromquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
Schiet die Renate Verbaan af, domme opmerkingen.
Met je puddingbuks zeker?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:45 schreef borisz het volgende:
Schiet die Renate Verbaan af, domme opmerkingen.
tegen een flitspaal aanrijden en dan zeggen dat het niet erg isquote:
Sorrie borisz, ik had het niet helemaal gezien..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
tegen een flitspaal aanrijden en dan zeggen dat het niet erg is.
Yolanthe Kabbeljouw van Kasbergen reed met crazy 88 express zo een flitspaal om en toen ging Renate Mevrouw Smit verdedigenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie borisz, ik had het niet helemaal gezien..
Dat is stom van haar dat ze zo reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |