Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:34 schreef Saphia het volgende:
Heeft Winston een foto laten zien van zoontje Jullian?
Vond hem nou ook erg flauwquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nounounou, wat issie grappig, die Winston![]()
.
klopt. ben nu gewoon afgehaakt, sprekende modepopquote:Op donderdag 4 september 2008 01:23 schreef Bostonian het volgende:
Komt door Winston. Hij is een slechte vervanger, vind ik.
Me too! had me weer ouderwets vermaakt met die twee,Beau mag voortaan elke vrijdag terugkomenquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hmja ik heb geen eens zo veel problemen met Winston, maar hij is misschien te nietszeggend.. Toen Beau er vanavond zat, kreeg ik voor het eerst sinds het terug is weer een beetje het ´oude Boulevard-gevoel´ terug
Niet zo'n gek ideequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:21 schreef Saphia het volgende:
[..]
Me too! had me weer ouderwets vermaakt met die twee,Beau mag voortaan elke vrijdag terugkomen
===============================quote:Humberto Tan wordt vaste vervanger Boulevard
Van onze redactie
gepubliceerd op 20 november 2008 12:04, bijgewerkt op 20 november 2008 14:07
Presentator Humberto Tan wordt een van de vaste krachten van het entertainmentprogramma RTL Boulevard. Dat heeft RTL 4 bekendgemaakt. Tan presenteert al diverse voetbalprogramma’s voor de zender.
Hij wordt de vaste vervanger van Winston Gerschtanowitz . Tan was incidenteel al eens te zien in RTL Boulevard, als presentator, maar ook als vervanger van Albert Verlinde. Vanaf maandag 24 november neemt hij drie opeenvolgende uitzendingen voor zijn rekening, omdat Winston Gerschtanowitz voor een ander RTL-programma in het buitenland is. Later zal Tan Boulevard ongeveer één keer per week presenteren.
Humberto Tan presenteert de wedstrijden van Oranje bij RTL 4 en de KNVB Beker bij RTL 7. Verder presenteerde hij voor RTL4 het geflopte programma Help, mijn man kan niet dansen. Tan begon zijn carrière bij NOS Studio Sport, om in 2005 over te stappen naar Talpa. In 2007 verhuisde Tan met de Talpa-boedel naar RTL4, waar hij het afgelopen seizoen de zondagse voetbaluitzendingen mocht presenteren.
Tot nu toe was Beau van Erven Dorens de vaste invaller voor Gerschtanowitz. Het is nog niet duidelijk of hij met de komst van Tan niet meer te zien zal zijn. Van Erven Dorens presenteerde het programma vanaf het prille begin in 2001 tot 2005. De afgelopen drie jaar werd Boulevard gepresenteerd door Daphne Bunskoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |