Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:28 schreef Gellius het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan. gewoon een dutje. Dan word ik allesbehalve verkwikt wakker.
Ah, weer naar de Soos op Zondag? Goed hoor!quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik me optutten voor een feestje. Alweer? Ja, alweer.![]()
Haha, nee dat was er niet bij inbegrepen. En hee, ik ben maar een armzalig docentje natuurlijk.quote:
Ik hoop eigenlijk dat ze weer lekker op een tafel staat te dansen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:03 schreef k_man het volgende:
Ah, weer naar de Soos op Zondag? Goed hoor!![]()
Het verschijnsel 'ochtendhumeur' is jou zeker vreemd? Ik zie 's ochtends werkelijk de zin van het leven niet in, ook niet als ik uitgeslapen en topfit benquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef mane het volgende:
Ik probeer het leven meestal toch wel zo aangenaam mogelijk te maken. en ondertussen zwelg ik dan een beetje in het gevoel: wat is het vroeg en wat ben ik toch zielig dat ik zo vroeg moet opstaan. Ik ben vast raar, maar dat vind ik ook wel een beetje lekker. Daar drink ik dan een kopje koffie bij in de trein. En dat zit ik ook wezenloos, maar toch enigszins glimlachend naar buiten te staren. Als ik heel eerlijk ben: ik geniet daar zelfs een klein beetje van. Juist als ik brak en moe ben.
Nou, volgens mijn ex-vriend had ik het wel. Ik denk daar zelf anders over. Ik heb nergens last van, zolang mijn vaste ochtendrituelen maar niet verstoord worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef thaleia het volgende:
Ik haal hem even hierheen omdat die arme Maartel al eerder klaagde dat men offtopic ging:
Het verschijnsel 'ochtendhumeur' is jou zeker vreemd? Ik zie 's ochtends werkelijk de zin van het leven niet in, ook niet als ik uitgeslapen en topfit ben
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De UvA is fucking geniaal. Fuck jou.
Het is volstrekt psychologisch hoor, wat mij betreft. Zoals al mijn ochtendrituelen dat zijn. Daarom is het ook heel belangrijk dat het allemaal gaat zoals het hoort te gaan. Soms lukt het niet om koffie mee te nemen. Oei, dan baal ik hoor. En het gaat dan toch vooral om het idee. Of zoals nu het kouder wordt: dat ik per se die ene lekkere sjaal om moet doen. Een mens heeft rituelen nodig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef thaleia het volgende:
Ik zie dagelijks hoeveel steun mensen om mij heen hebben aan koffie. Ik moet toch nog eens een poging doen het te leren drinken. Het lijkt een werje kelijke livesaver te zijn.
En de beste beestjes!quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef thaleia het volgende:
Ik zie dagelijks hoeveel steun mensen om mij heen hebben aan koffie. Ik moet toch nog eens een poging doen het te leren drinken. Het lijkt een werkelijke livesaver te zijn.
Geschiedenisstudenten in Nijmegen staan algemeen bekend als leuke lui, maar top of the bill zijn hier toch wel de biologen. Die hadden ook altijd de beste feestjes.
De UvA sucks.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De UvA is fucking geniaal. Fuck jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |