abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54073148
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:28 schreef Gellius het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan. gewoon een dutje. Dan word ik allesbehalve verkwikt wakker.
Ik heb hetzelfde.

Overigens, toen ik zonet wat eten wilde halen kwam ik erachter dat de Stadhouderskade voor zover het ook reikte, afgesloten was. Er stonden zo'n 15 tot 20 agenten rond het kruispunt, waarvan een aantal motoragenten. Ik vroeg aan een agent wat er gaande was. "Ja die kutmarathon, ik word er helemaal gek van", wist hij me te vertellen. Ik ga er van uit dat de helikopters ook met die kutmarathon te maken hebben. Maar welke gek komt er nu op het idee om de hele stadhouderskade af te zetten voor een stel debielen die een rondje willen rennen?
pi_54074847
Het is een schande dat eerzame stadsbewoners zoals jij en ik met de gestoorde competitiedrift van die sportievelingen worden geconfronteerd, pope. Zeker als je bedenkt dat er kilometers ongebruikte provinciale weg in de nabije omgeving voorhanden is.
pi_54074892
Ik word misselijk van dutjes. Echt zo'n duizelig gevoel in mijn maag krijg ik dan. Vooral als ik er bij ga dromen, heb ik er last van.

Ik was gisteravond in Krasnapolsky voor de Nacht van de Geschiedenis. Mooi hoor.

The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_54075537
De nacht van de geschiedenis. Wat een belachelijke term. Alsof de geschiedenis mijn nacht kan stelen. Alsof de geschiedenis alleen die nacht bestaat, nog idioter! Of, dat de geschiedenis die nacht bepaald wordt of tot zijn dialectische hoogtepunt komt! Dat kan helemaal niet!
pi_54075832
Het was de afsluiting van de Week van de Geschiedenis, Pope. Nog erger wellicht. En de 'nacht' duurde van 20.00 tot 01.00.
pi_54077793
De week van de geschiedenis! Nu zeg je me wat! . De week van de geschiedenis. Nuja, dat is in ieder geval geloofwaardiger dan de nacht van de geschiedenis. Correctie: van de Geschiedenis.
pi_54078076
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik me optutten voor een feestje. Alweer? Ja, alweer.
Ah, weer naar de Soos op Zondag? Goed hoor!
pi_54078130
Heb je daar ook gedineerd , mane?
pi_54078358
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef thaleia het volgende:
Heb je daar ook gedineerd , mane?
Haha, nee dat was er niet bij inbegrepen. En hee, ik ben maar een armzalig docentje natuurlijk.

Maar ik heb wél Matthijs van Nieuwkerk live gezien! .
Ik val alleen niet zo op hem eigenlijk. Ik vond de biograaf van J.C. Bloem wel wat hebben.

Andere aanwezige coryfeeën waren, zoals was te voorspellen:

Van hun looks moeten de historici het over het algemeen niet hebben, wél van hun humor trouwens. En het altijd aanwezige, onvermijdelijke relativeringsvermogen.
pi_54078402
Ik heb geen flauw idee wie die drie oudere heren zijn.
pi_54078557
Deze ken je vast wel:

Quote van de avond:
De beste musea vind ik altijd die waar je het gevoel krijgt dat de laatste conservator al een halve eeuw dood is.
pi_54078650
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:03 schreef k_man het volgende:

Ah, weer naar de Soos op Zondag? Goed hoor!
Ik hoop eigenlijk dat ze weer lekker op een tafel staat te dansen.
pi_54078725
Ik haal hem even hierheen omdat die arme Maartel al eerder klaagde dat men offtopic ging:
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:23 schreef mane het volgende:
Ik probeer het leven meestal toch wel zo aangenaam mogelijk te maken. en ondertussen zwelg ik dan een beetje in het gevoel: wat is het vroeg en wat ben ik toch zielig dat ik zo vroeg moet opstaan. Ik ben vast raar, maar dat vind ik ook wel een beetje lekker. Daar drink ik dan een kopje koffie bij in de trein. En dat zit ik ook wezenloos, maar toch enigszins glimlachend naar buiten te staren. Als ik heel eerlijk ben: ik geniet daar zelfs een klein beetje van. Juist als ik brak en moe ben.
Het verschijnsel 'ochtendhumeur' is jou zeker vreemd? Ik zie 's ochtends werkelijk de zin van het leven niet in, ook niet als ik uitgeslapen en topfit ben
pi_54078751
Ik ken geen historici. Ik weet wel dat de meeste UvA-geschiedenisstudenten geheel verwerpelijke mensen zijn.
pi_54078824
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef thaleia het volgende:
Ik haal hem even hierheen omdat die arme Maartel al eerder klaagde dat men offtopic ging:

Het verschijnsel 'ochtendhumeur' is jou zeker vreemd? Ik zie 's ochtends werkelijk de zin van het leven niet in, ook niet als ik uitgeslapen en topfit ben
Nou, volgens mijn ex-vriend had ik het wel. Ik denk daar zelf anders over. Ik heb nergens last van, zolang mijn vaste ochtendrituelen maar niet verstoord worden. .

Ik vind de uitzichten vanuit de trein 's ochtends toch wel véél mooier dan in de middag. Mist over weilanden. De zonsopgang. Daar word ik blij van. En dan zo'n kop koffie. .

En Pope, ik heb gelukkig in Leiden gestudeerd. De UvA staat bij mij sowieso niet erg hoog aangeschreven eigenlijk, en al helemaal niet op het gebied van geschiedenis.
pi_54078908
De UvA is fucking geniaal. Fuck jou.
pi_54078917
Ik zie dagelijks hoeveel steun mensen om mij heen hebben aan koffie. Ik moet toch nog eens een poging doen het te leren drinken. Het lijkt een werkelijke livesaver te zijn.

Geschiedenisstudenten in Nijmegen staan algemeen bekend als leuke lui, maar top of the bill zijn hier toch wel de biologen. Die hadden ook altijd de beste feestjes.
pi_54079100
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
.
pi_54079201
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef thaleia het volgende:
Ik zie dagelijks hoeveel steun mensen om mij heen hebben aan koffie. Ik moet toch nog eens een poging doen het te leren drinken. Het lijkt een werje kelijke livesaver te zijn.
Het is volstrekt psychologisch hoor, wat mij betreft. Zoals al mijn ochtendrituelen dat zijn. Daarom is het ook heel belangrijk dat het allemaal gaat zoals het hoort te gaan. Soms lukt het niet om koffie mee te nemen. Oei, dan baal ik hoor. En het gaat dan toch vooral om het idee. Of zoals nu het kouder wordt: dat ik per se die ene lekkere sjaal om moet doen. Een mens heeft rituelen nodig.
pi_54079293
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef thaleia het volgende:
Ik zie dagelijks hoeveel steun mensen om mij heen hebben aan koffie. Ik moet toch nog eens een poging doen het te leren drinken. Het lijkt een werkelijke livesaver te zijn.

Geschiedenisstudenten in Nijmegen staan algemeen bekend als leuke lui, maar top of the bill zijn hier toch wel de biologen. Die hadden ook altijd de beste feestjes.
En de beste beestjes! . .
pi_54079679
pi_54083194
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De UvA sucks.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 07:51:50 #73
42184 crew  DaMart
pi_54083244
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 07:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De UvA sucks.
Wat ik nog weet uit de oriëntatie voor wat ik na de middelbare school zou gaan doen, is dat bovenstaand standpunt wat mij betreft in ieder geval voor de Rechtenfaculteit geldt .

Een goedemorgen trouwens .
pi_54084213
Ha.
Aldus.
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:41:57 #75
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_54084330
Mensen, een goeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: