Overigens ben ik helemaal nog niet in therapie geweest. Mijn eerste afspraak (dan belt iemand met om half drie 's middags om antwoord te geven op mijn 'zorgvraag' - men gaat er tegenwoordig vanuit dat iemand een 'zorgvraag' heeft, wat dat ook moge zijn - een antwoord te geven, danwel met mij te bespreken hoe wij daar een antwoord op gaan vinden. Ikzelf heb geen idee wat mijn zorgvraag is maar ik heb me laten aanpraten door mijn moeder, mijn oma en zo nog een paar mensen die mij aan het hart gaan en visa versa dat ik een zorgvraag heb. Ik stel mij zo voor, hierbij moet opgemerkt worden dat ik een zeer beperkt voorstellingsvermogen heb, dat ik dan aanstaande maandag om half drie wakker gebeld word, meestal lig ik dan nog te slapen, en een vrouw mij vraagt: 'Wat is uw zorgvraag?'
'Pardon?'
'Ik bel voor uw zorgvraag. Ik heb mij laten vertellen dat u een zorgvraag hebt.'
'Ik zou niet weten wat het is; een zorgvraag.'
'Ik spreek toch met meneer Fletcher?'
'Ja, dat ben ik.'
'U had toch contact met ons opgenomen?'
'Ja, dat heb ik inderdaad.'
'Nu ja, wat is dan uw zorgvraag?'
'Ik heb geen idee waar u het over hebt.'
'Nou, meneer Flechter..?'
'Ja?'
'Dan kunnen wij verder niets voor u betekenen.'
'Oh!,- oh. Juist ja.'
'Nog een prettige dag meneer Fletcher!'
'Ja, dank u. Da-haag.'
'Da-haag.'
...maar dan moet gesteld worden dat ik ook een bijzonder klein voorstellingsvermogen heb,- thans als het op dit soort dingen aankomt. Seks met Lucy Liu daarintegen, dan kent mijn voorstellingsvermogen geen grenzen. Heren, dames, ik heet u allen een goedenavond; het moment van naar boven gaan, zich ontkleden, het bed in te duiken en eraan te sjorren, te slingeren, te trekken en te - kneden - LIKE THERE'S NO TOMORROW is weer tot mij gekomen en daarvoor: onze Vader die in de hemel zijt, Uw Naam worde geheiligd, Uw Rijk kome, Uw wil geschiedde in de hemel zoals op aarde, mijn dank. Amen.
Ik zeg u: pas op voor wat u wenst. Ik had mij voor mijn 22ste levenjaar een triootje gewenst met een Hindoestaanse en een Spaanse. Laatst heb ik een zekere mejuffrouw Alicia en een zekere mejuffrouw Aishwarya ontmoet die - things are looking good - niet lang vanaf nu waarschijnlijk iets meer met mij en elkaar zullen gaan delen dan de eerste pagina (namen beginnende met de A.) van mijn TeNeues' Keith Haring notitieboekje met magneetsluiting. Nu ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar had ik nu gewenst voor geld, een huis, sigaretten, porterhouse steak, etc.- dan was ik een stuk gelukkiger mens geweest. Gelukkig heb ik ook gewenst voor maandelijks drie keer pasta carbonara en een nieuw overhemd,- maar toch, maar toch.
[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 25-10-2007 04:56:14 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."