abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54130987
En who the fuck is Jeroen Brouwers nou weer?

Een schrijver waarvan ik nog nooit gehoord heb die een prijs van ¤ 16.000 weigert... wie denkt die vent wel dat ie is?
pi_54131023
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben breed ontwikkeld.
Geestelijk? Lichamelijk?
pi_54131062
Ik eet onder het werk af en toe een Engels Dropje van de Euroshopper. Ha! Nu jullie weer!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:41:18 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54131078
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Geestelijk? Lichamelijk?
Als het achtereind van een koe, K. Nou jij weer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_54131382
Volgens mij zouden wij een prachtig stel vormen.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:55:44 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54131425
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Volgens mij zouden wij een prachtig stel vormen.
Sinds India heb jij een hoge achting voor koeien?
pi_54131769
De koeien in India hebben geen grammetje vet, zijn lekker eigenwijs en worden alom gerespecteerd.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:15:46 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54131879
Oh, een koe te zijn in India.
pi_54132613
Geen Laura, geen Heidegger. Zit je dan in de Openbare Bibliotheek. Wat een hel. Wel hete tweelingen. Biebdaten, wat vindt men daarvan alhier? Nu moet ik gaan. Daag.
pi_54133242
Waar komt die nieuwe sig vandaan Liene?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:19:03 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54133273
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef k_man het volgende:
Waar komt die nieuwe sig vandaan Liene?
Van een liedjuh.
pi_54133275
Hete tweelingen, Pope?
pi_54134512
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:12 schreef Z het volgende:
Ik had gister een briljant idee, ik ga een productlijn maken gericht op hypochonders, met hartritme meters en dergelijke, gat in de markt lijkt me.
Ik had laatst een idee dat daarvoor qua briljantie niet onderdoet: ik ga me aanmelden bij Trots op Nederland, in de kamer gekozen worden, me direct daarna afscheiden, een paar jaar als nietsdoende eenmansfractie door het leven en daarna wachtgeld incasseren
pi_54134583
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:15 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik had laatst een idee dat daarvoor qua briljantie niet onderdoet: ik ga me aanmelden bij Trots op Nederland, in de kamer gekozen worden, me direct daarna afscheiden, een paar jaar als nietsdoende eenmansfractie door het leven en daarna wachtgeld incasseren
Briljant! Als leraar krijg je natuurlijk zo een plek op die lijst!

De productlijn zou "Lifesavers" kunnen heten.
Aldus.
pi_54135714
Ik had pas ook een briljant idee, maar ik ben het vergeten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_54135755
'n Horloge voor sporters die met de klok mee joggen?
pi_54135887
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:14 schreef Gellius het volgende:
'n Horloge voor sporters die met de klok mee joggen?
pi_54135897
pi_54139211
tsja, dat ziet er niet best uit, Claudia.
pi_54139226
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:20 schreef Claudia_x het volgende:
Staat dat in je scriptie??
Dan is je scriptie bij deze al 10 keer indrukwekkender dan dat ding van mij.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:14:05 #296
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_54151738
Ik heb pas een briljant idee; ik ga een beetje tagliatella maken en een eitje koken.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 04:28:44 #297
37950 JAM
pi_54152294
Ik heb van de week met mijn telefoon een geluidsopname gemaakt waarbij men pis in een pisbak hoort kletteren en mij met een Vlaams accent de volgende dingen hoort zeggen:

'Met weemoed en verwondering staart mijn broer naar bilpartijen. Mijn broer wilt met een dame vrijen.'

'De relatie tot de tijd in tijden van dronkenmanschap: sommige dingen die versnellen, sommige dingen die vertragen; het zich voortbewegen in de ruimte vertraagt, het luisteren naar muziek, de muziek versnelt waardoor men het eindelijk op waarde weet te schatten; arigatou, arigatou.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 04:29:10 #298
37950 JAM
pi_54152295
DE WONDERLIJKE WERELD VAN EL JAMMOS.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 04:43:09 #299
37950 JAM
pi_54152315
Overigens ben ik helemaal nog niet in therapie geweest. Mijn eerste afspraak (dan belt iemand met om half drie 's middags om antwoord te geven op mijn 'zorgvraag' - men gaat er tegenwoordig vanuit dat iemand een 'zorgvraag' heeft, wat dat ook moge zijn - een antwoord te geven, danwel met mij te bespreken hoe wij daar een antwoord op gaan vinden. Ikzelf heb geen idee wat mijn zorgvraag is maar ik heb me laten aanpraten door mijn moeder, mijn oma en zo nog een paar mensen die mij aan het hart gaan en visa versa dat ik een zorgvraag heb. Ik stel mij zo voor, hierbij moet opgemerkt worden dat ik een zeer beperkt voorstellingsvermogen heb, dat ik dan aanstaande maandag om half drie wakker gebeld word, meestal lig ik dan nog te slapen, en een vrouw mij vraagt: 'Wat is uw zorgvraag?'
'Pardon?'
'Ik bel voor uw zorgvraag. Ik heb mij laten vertellen dat u een zorgvraag hebt.'
'Ik zou niet weten wat het is; een zorgvraag.'
'Ik spreek toch met meneer Fletcher?'
'Ja, dat ben ik.'
'U had toch contact met ons opgenomen?'
'Ja, dat heb ik inderdaad.'
'Nu ja, wat is dan uw zorgvraag?'
'Ik heb geen idee waar u het over hebt.'
'Nou, meneer Flechter..?'
'Ja?'
'Dan kunnen wij verder niets voor u betekenen.'
'Oh!,- oh. Juist ja.'
'Nog een prettige dag meneer Fletcher!'
'Ja, dank u. Da-haag.'
'Da-haag.'
...maar dan moet gesteld worden dat ik ook een bijzonder klein voorstellingsvermogen heb,- thans als het op dit soort dingen aankomt. Seks met Lucy Liu daarintegen, dan kent mijn voorstellingsvermogen geen grenzen. Heren, dames, ik heet u allen een goedenavond; het moment van naar boven gaan, zich ontkleden, het bed in te duiken en eraan te sjorren, te slingeren, te trekken en te - kneden - LIKE THERE'S NO TOMORROW is weer tot mij gekomen en daarvoor: onze Vader die in de hemel zijt, Uw Naam worde geheiligd, Uw Rijk kome, Uw wil geschiedde in de hemel zoals op aarde, mijn dank. Amen.

Ik zeg u: pas op voor wat u wenst. Ik had mij voor mijn 22ste levenjaar een triootje gewenst met een Hindoestaanse en een Spaanse. Laatst heb ik een zekere mejuffrouw Alicia en een zekere mejuffrouw Aishwarya ontmoet die - things are looking good - niet lang vanaf nu waarschijnlijk iets meer met mij en elkaar zullen gaan delen dan de eerste pagina (namen beginnende met de A.) van mijn TeNeues' Keith Haring notitieboekje met magneetsluiting. Nu ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar had ik nu gewenst voor geld, een huis, sigaretten, porterhouse steak, etc.- dan was ik een stuk gelukkiger mens geweest. Gelukkig heb ik ook gewenst voor maandelijks drie keer pasta carbonara en een nieuw overhemd,- maar toch, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 25-10-2007 04:56:14 ]
  donderdag 25 oktober 2007 @ 04:57:47 #300
37950 JAM
pi_54152337
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Sein und Zeit! ! Dat lees ik op de plee man. Ja, letterlijk dan natuurlijk. Figuurlijk Sein und Zeit op de plee lezen, dat slaat nergens op. Lekker kakken met Heidegger terwijl op de achtergrond uit mijn kamertje de saxofoon van Jackie McLean schalt. Daar heeft JAM wat liedjes van naar me toegestuurd. Waarvan akte. Bij deze.
Jackie McLean, . Heb je Swing, Swang, Swingin' al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')