abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 16:31:35 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55603648
Mja, dat snap ik dus ook niet.
Of van die mensen die geen 2e gaatje mogen wtf? Snap ik ook niet.
Ik mag vrij veel piercings, heb er nu ook 4. Ik wil alleen nog een tongpiercing. (en mss oorpiercings nog (ik doel niet op oorlellengedoe) maar dat zie ik nog wel)
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 28 december 2007 @ 16:33:24 #202
201254 Blauwe-Tjobbe
Tjobbe on the Rocks
pi_55603680
Piercings
pi_55604229
Inderdaad, zo raar. Oee, ik wil ook dat dat mocht van mijn mutti. Ik wil nog stretchen en een septum. dan ben ik gelukkig, denk ik -O_ Niet dat ik anders ongelukkig ben
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 december 2007 @ 17:01:46 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55604281
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 16:59 schreef Dipendere het volgende:
Inderdaad, zo raar. Oee, ik wil ook dat dat mocht van mijn mutti. Ik wil nog stretchen en een septum. dan ben ik gelukkig, denk ik -O_ Niet dat ik anders ongelukkig ben
Snap je punt.
Septum mag ik denk ik niet. Maar ook nog niet een behoefte aan. (Later vast wel, als ik gwn de drang heb nog een piercing te nemen. )
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_55612053
Even 'n vraag namens m'n vriendin:

Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een tongpiercing laten zetten. Vanaf het moment dat de tongpiercing genezen was had ik 's morgens als ik wakker werd een bepaalde druk op mijn ondertanden. Ik had het idee dat de tongpiercing daar tegen duwde 's nachts. Kan dit komen doordat ik een vrij kleine mond heb?

Bovendien heb ik al die tijd moeite gehouden met praten. Soms had ik hier minder last van dan anders.

Als ik mijn tong uitstak zag ik dat het bolletje bovenop de tong verder naar achter zat dan het bolletje beneden. Conclusie; de piercing zat dus niet helemaal loodrecht door het oppervlak van mijn tong heen. Hoort dat zo of was de piercing scheef gezet?

Inmiddels heb ik de tongpiercing al een aantal maanden niet meer, met als hoofdreden de druk op mijn tanden en het moeilijke praten.

Mijn vraag is; Zou iemand die hier verstand van heeft zijn mening kunnen geven over deze situatie?

Zouden deze klachten terugkomen als ik hem opnieuw laat zitten?

Alvast bedankt!
pi_55618458
Zal wel komen door een korte tong of evt aders dat de piercing "scheef" staat.
's nachts zwelt je tong op, het kan dus dat je piercing dan tegen je tanden aan drukt, evt een ietsie langer staafje kan al helpen dat die druk tegen je tanden minder word
Maar het zou ook goed kunnen dat je gewoon 'snachts onbewust dit altijd al hebt gedaan en nu ook nog doet, alleen nu dus niet (minder) voelt omdat er niets meer in je tong zit..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_55635076
Een retainer dus, thnx. Kan weinig foto's vinden van mensen met een retainer in, da's wel jammer want ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

Iemand van jullie misschien die een retainer heeft en een foto kan showen met dat ding in?
pi_55635618
http://i27.photobucket.co(...)2cuddle/PICT1435.jpg

http://i27.photobucket.co(...)2cuddle/PICT1441.jpg

Kwam ik via google tegen.. Heb ooit ergens foto gezien van meisje met 3 retainers, en viel echt heel erg op.
Ahh gevonden: http://piercingforum.nl/viewtopic.php?id=1289
pi_55646865
Bevestigd maar weer eens.. Is imo net zo zichtbaar dus
*** Nul Dertien ***
pi_55646922
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:10 schreef theKiD het volgende:
Bevestigd maar weer eens.. Is imo net zo zichtbaar dus
ja je gaat er juist meer naar kijken omdat je niet helemaal goed zit wat er zit, maar wel duidelijk is dat er iets zit
  zondag 30 december 2007 @ 15:50:40 #211
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_55655104
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef Exterminator het volgende:
Even 'n vraag namens m'n vriendin:

Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een tongpiercing laten zetten. Vanaf het moment dat de tongpiercing genezen was had ik 's morgens als ik wakker werd een bepaalde druk op mijn ondertanden. Ik had het idee dat de tongpiercing daar tegen duwde 's nachts. Kan dit komen doordat ik een vrij kleine mond heb?

Bovendien heb ik al die tijd moeite gehouden met praten. Soms had ik hier minder last van dan anders.

Als ik mijn tong uitstak zag ik dat het bolletje bovenop de tong verder naar achter zat dan het bolletje beneden. Conclusie; de piercing zat dus niet helemaal loodrecht door het oppervlak van mijn tong heen. Hoort dat zo of was de piercing scheef gezet?

Inmiddels heb ik de tongpiercing al een aantal maanden niet meer, met als hoofdreden de druk op mijn tanden en het moeilijke praten.

Mijn vraag is; Zou iemand die hier verstand van heeft zijn mening kunnen geven over deze situatie?

Zouden deze klachten terugkomen als ik hem opnieuw laat zitten?

Alvast bedankt!
die van mij staat ook 'scheef' maar ik wou dat juist omdat hij ander bovenop best ver naar voren zou staan en dat vind ik niet mooi maar je ziet er bij mij ook bijna niks van. Ik heb ook helemaal geen last van moeilijk kunnen praten of druk op mn ondertanden dus lijkt me sterk dat het hierdoor komt.
  zondag 30 december 2007 @ 15:51:39 #212
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_55655134
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 06:13 schreef theKiD het volgende:
Zal wel komen door een korte tong of evt aders dat de piercing "scheef" staat.
's nachts zwelt je tong op, het kan dus dat je piercing dan tegen je tanden aan drukt, evt een ietsie langer staafje kan al helpen dat die druk tegen je tanden minder word
Maar het zou ook goed kunnen dat je gewoon 'snachts onbewust dit altijd al hebt gedaan en nu ook nog doet, alleen nu dus niet (minder) voelt omdat er niets meer in je tong zit..
ik zou juist een kortere pakken dan
pi_55656087
niemand op antwoord op mijn vraag
wanneer er weer badolie in mijn bad mag? heb mijn navelpiercing nu 2 maanden
pi_55656368
Er wordt aangeraden minimaal 6 weken niet te badderen.
Wat badolie voor effect heeft op je piercing, ik heb geen idee. Maar ik zou gewoon natuurlijke badolie gebruiken en daarna goed afspoelen.
  zondag 30 december 2007 @ 16:40:47 #215
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_55656421
boeiend :S gebruik je geen badolie
pi_55656649
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:38 schreef Empathologica het volgende:
Er wordt aangeraden minimaal 6 weken niet te badderen.
Wat badolie voor effect heeft op je piercing, ik heb geen idee. Maar ik zou gewoon natuurlijke badolie gebruiken en daarna goed afspoelen.
in bad mocht wel gewoon als je geen badolie gebruikte vertelde ze me toen ik er naar vroeg
maarja wanneer badolie wel weer mag (en ja boeiend want kan heerlijk relaxend zijn)
denk dat ik het zo toch maar weer een keer ga proberen
pi_55657385
Heeft ze gezegt dat je de 1e tijd in bad mocht?
Wordt juist afgeraden, lekker weken in je eigen vuil, is er goed voor.
pi_55657802
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef Empathologica het volgende:
Heeft ze gezegt dat je de 1e tijd in bad mocht?
Wordt juist afgeraden, lekker weken in je eigen vuil, is er goed voor.
dat zei ze nadat ik had gezegd dat ik nooit langer dan 15 min in bad ligt
kennelijk kon het dan geen kwaad als ik inderdaad niets in bad gooide
pi_55658647
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:51 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

ik zou juist een kortere pakken dan
Door een kortere word de zwelling mi versterkt..
*** Nul Dertien ***
pi_55663040
je kan soda in het bad gooien
pi_55663099
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kan soda in het bad gooien
ja maar ik wil weer een keer iets lekkers
pi_55663415
uhm.. een plastic bakje over je navelpiercing heentapen zodat 't waterdicht word? waterdcihte pleister?
pi_55664540
ductape
pi_55665821
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef devvertje het volgende:
ductape
Altijd lachen die Devvertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
pi_55670234
het is toch duckttape
pi_55677803
ik ga zo ringetjes laten zetten .. met bolletje of strak om mijn lip?

pi_55685480
*** Nul Dertien ***
  maandag 31 december 2007 @ 16:49:09 #228
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_55686304
Strak op lip!!!
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_55686408
Maar segment ring is mooier.

[ Bericht 53% gewijzigd door Empathologica op 31-12-2007 17:33:22 ]
pi_55732813
Okee, ik wil een industrial, toch maar de knoop doorgehakt. Nu is de vraag, heeft er iemand hier ervaring met deze piercings? Er staat op internet dat het 3 tot 9 maanden nodig heeft om te genezen, mja .
En is er een goede piercingshop Regio Waalwijk/Tilburg/ Den Bosch?
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:46:03 #231
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_55733424
ja, die tijd heeft een industrial vaak wel nodig
mijn ervaring is dat sommige shops wel meteen een staaf zetten, en andere shops eerst 2 ringetjes aan raden ivbm met een betere genezing omdat de staaf dan niet beiden wonden tegelijk irriteert mocht hij een keertje verschuiven
ik weet niet wat t beste is tho.. lijkt mij dat je met twee los gezette gaatjes met ringetjes ook ronde gaatjes krijgt bij genezing dus daarna die staaf niet lekker meer zit (maar misschien kan t ook met losse kleine staafjes voor een recht gaatje?)
ikzelf ben meteen gepierced met de industrial staaf zelf en heb er geen problemen mee gehad
Knoei
pi_55733992
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:46 schreef Loqi het volgende:
ja, die tijd heeft een industrial vaak wel nodig
mijn ervaring is dat sommige shops wel meteen een staaf zetten, en andere shops eerst 2 ringetjes aan raden ivbm met een betere genezing omdat de staaf dan niet beiden wonden tegelijk irriteert mocht hij een keertje verschuiven
ik weet niet wat t beste is tho.. lijkt mij dat je met twee los gezette gaatjes met ringetjes ook ronde gaatjes krijgt bij genezing dus daarna die staaf niet lekker meer zit (maar misschien kan t ook met losse kleine staafjes voor een recht gaatje?)
ikzelf ben meteen gepierced met de industrial staaf zelf en heb er geen problemen mee gehad
Hmmm, ik heb geen zin om 9 maanden met een auwe oor te zitten. Wat me ook tof lijkt, is zo'n tunnel, maar dan met weinig mm. Ik wil geen 5 cm opgerekte oorlel .
Pretentieus geneuzel.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:36:53 #233
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_55736102
mooi zijn pijn lijden enzo
Knoei
pi_55737543
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef roooosje het volgende:
Okee, ik wil een industrial, toch maar de knoop doorgehakt. Nu is de vraag, heeft er iemand hier ervaring met deze piercings? Er staat op internet dat het 3 tot 9 maanden nodig heeft om te genezen, mja .
En is er een goede piercingshop Regio Waalwijk/Tilburg/ Den Bosch?
100% Jewels of Fantasy in Den Bosch.
Mocht Tilburg dichter bij zijn, dan Tribal Trading.

[edit] heb bij beide zaken heel goede ervaring. Maar qua uitleg enzo vind ik Irene van JOF toch net een stukkie beter
*** Nul Dertien ***
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 10:53:52 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55741036
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef roooosje het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb geen zin om 9 maanden met een auwe oor te zitten. Wat me ook tof lijkt, is zo'n tunnel, maar dan met weinig mm. Ik wil geen 5 cm opgerekte oorlel .
Als het goed is, zit je ook niet 9 maand met een auwe oor.
Pijn is meestal eerder wel weg, alleen is je oor (in dit geval) gewoon nog niet genezen.
Al weet ik niet precies hoe dat zit met industrials, vanwege het kraakbeen toch een redelijk pijnlijke plek vaak, hoor ik.
Maar lijkt me niet goed als je 9 maand een pijnlijk oor hebt, en ik dénk dat het gewoon werkt zoals bij eigenlijk vrijwel alle piercings. Pijn is vrij snel weg (hopelijk), alleen de genezing duurt lang. (Lang blijven schoonhouden e.d. dus)
pi_55741079
En veel geluk hebben
Meisje wat ik ken had met 2 ringetjes laten zetten, die waren zo vergroeid dat ze eruit moesten, heeft d'r oor opnieuw laten piercen met een staaf, wat tot nu toe nog goed gaat.
Vriend van me daarintegen had minder geluk, hij kreeg heel erg veel bulten en littekenweefsel wat er echt niet uitzag, dus die is er ook weer uit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 11:34:07 #237
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55741811
Tom heeft er ook 2. En eerste is goed gegaan, 2e is de nieuwste en nog rood, en irriteerde een beetje, omdattie langs het oor schuurde, dus op tip van een piercer het staafje in het midden íetsjes gebogen zodattie er niet meer tegenaan zit. (tegen het wondje dus)
Hopen dat het nu iets beter gaat.
pi_55745916
Oeh ah! Hmmm, Den Bosch dus, daar hoor ik meer goede verhalen over .
Mja, mooi zijn, pijn lijden, ik weet . een misvormd oor is niet erg voor een paar weken, ik heb lang haar En oorwarmers . Ik wil trouwens wel gelijk een staaf, want dat vind ik cool.
Pretentieus geneuzel.
pi_55747221
Hoezo een misvormd oor voor een paar weken?
pi_55748020
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:41 schreef Empathologica het volgende:
Hoezo een misvormd oor voor een paar weken?
Nou, wat jij zei van die bulten enzo . Of, was dat blijvend denk je . Volgens mij is het gewoon een kwestie van doen . Ik hoor van iedereen weer een ander verhaal!
Pretentieus geneuzel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 17:11:51 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55749477
Als het goed is krijg je geen bulten enzo.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:15:52 #242
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55749553
Ik heb 2 piercings in mn kraakbeen (weet niet hoe die heten) en die hebben toch wel enkele maanden pijn gedaan met slapen hoor. In het begin was op die kant slapen gewoon een drama, en later gewoon ongemakkelijk... Nu, 1,5 jaar later doet het nog zelden pijn, alleen als ik er héél lang op gelegen heb irriteert het soms nog een beetje.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:52:41 #243
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_55751764
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:52 schreef Empathologica het volgende:
Maar segment ring is mooier.

Dit is toch een segmentringetje?

Nog een maandje, dan ben ik "het huis uit" achtig iets, even overleggen op 't werk en dan heb ik een offcenter labret . Met een glad ringetje wil ik 'm dus..

Eskimo was 't eerste plan, maar ik wil dan niet dit effect hebben:

En aangezien ik niet zo'n dikke onderlip heb.. .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_55752069
Foto 1: geyl
Foto 2: ..eh ?!
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:09:04 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_55752185
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Foto 1: geyl
Foto 2: ..eh ?!
He, ik zocht gewoon een voorbeeld op BMEzine he . Al heb je wel gelijk .
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:48:34 #246
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_55753143
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb 2 piercings in mn kraakbeen (weet niet hoe die heten) en die hebben toch wel enkele maanden pijn gedaan met slapen hoor. In het begin was op die kant slapen gewoon een drama, en later gewoon ongemakkelijk... Nu, 1,5 jaar later doet het nog zelden pijn, alleen als ik er héél lang op gelegen heb irriteert het soms nog een beetje.
Ik heb 4 kraakbeen piercings.. en bij mij hebben ze allemaal een weekje zeer gedaan (industrial misschien 2) en kon ik er toen al meteen op slapen, niet gedaan tho, beter voor de genezing om toch op de andere zij te slapen
Knoei
pi_55755097
Zijn er toevallig mensen hier die hun lippiercing hebben dicht laten groeien?
Heb die van mij bijna 5 jaar en begin er op uitgekeken te raken en overweeg dus om
m misschien uit te halen en dus dicht te laten groeien. Maar hoe lang duurt dit ongeveer?
En blijf je er veel van zien?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 21:19:49 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55755201
Ik heb mijnes dicht laten groeien! Ik zal even kijken of ik een foto heb.

edit;

Ja, droge lippen I know, en lekker boeiend zo'n half 'afgeknipte' lip.

Vrijwel niemand ziet het bij mij. Soms vragen ze van, heb je eigs nog een gaatje van die andere? En dan moet ik mn tong tegen mn lip aan drukken, dan pas zien ze het.
Binnen 2 dagen ofzo was de mijne dicht.

[ Bericht 76% gewijzigd door ChipsZak. op 03-01-2008 21:29:47 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:59:06 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_55756429
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijnes dicht laten groeien! Ik zal even kijken of ik een foto heb.

edit;

Ja, droge lippen I know, en lekker boeiend zo'n half 'afgeknipte' lip.
[ afbeelding ]

Vrijwel niemand ziet het bij mij. Soms vragen ze van, heb je eigs nog een gaatje van die andere? En dan moet ik mn tong tegen mn lip aan drukken, dan pas zien ze het.
Binnen 2 dagen ofzo was de mijne dicht.
Eskimooo . Beoordeel m'n onderlip 'ns in m'n fotoboek , heb jij enig idee of daar een passend staafje voor is dat, als ik een eskimo neem, niet het voorbeeld van hierboven krijg? Want dan neem ik geen eskimo .

Weet iemand wat 't kortste staafje is dat je kunt krijgen voor een eskimo?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 januari 2008 @ 22:00:07 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55756468
Ik heb ook vrij dunne lippen, en heb er sinds kort een korter staafje in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')