Maakt niet uit, ik vind 'm behoorlijk relevant, dus laat maar staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 07:06 schreef Strychnine het volgende:TS, als je liever wil dat ik dit in een apart topic open moet je het even zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is niet de bedoeling om te high jackenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Men zegt dat de handrem tijdens vorst kan vastvriezen, dus zet je 'm in z'n vrij... Maar na 13 jaar handrem gebruiken, nog nooit problemen gehad.. (misschien in Siberïe)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
Het in zijn vrij zetten had een reden, maar weet niet meer wat.
Handrem in de vrij zetten? Of de versnelling? Dan weet je zeker dat je auto wegrolt jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Men zegt dat de handrem tijdens vorst kan vastvriezen, dus zet je 'm in z'n vrij... Maar na 13 jaar handrem gebruiken, nog nooit problemen gehad.. (misschien in Siberïe)
Nog mazzel dat je voorwielaandrijving had danquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:44 schreef NED het volgende:
Ik heb overigens al vaker mee gemaakt dat mn handrerm vastgevroren zat en dan goed ook.
Allebei de achterwielen stonden gewoon stil en er lag destijds sneeuw.
Omdat ik aan de late kant was ben ik er toen gewoon doorheen gereden, dat ding schiet vanzelf wel weer los als je auto warm is. Was wel spannend de eerste paar kilometer met stilstaande achterwielen rijden in de sneeuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En je voorwielen tegen de stoep draait.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:32 schreef DaFrenk het volgende:
Zelf zet ik hem altijd op de handrem. Maar ik kan me voorstellen dat als je hem tegen een steile helling opzet, je hem op de handrem én in een versnelling zet, als extra zekerheid.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:03 schreef eevebe het volgende:
ik zet altijd in de vrij met de handrem erop. nooit problemen mee gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als je normaal aan het rijden bent worden er geen krachten uitgeoefend op de tandwielen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:42 schreef NED het volgende:
Volgens mij is het in de versnelling zetten niet heel gezond voor je bak als je auto op een helling staat. Als je dat 1 keer doet zal geen zak uitmaken, maar continue wel denk ik.
De auto wil dan naar beneden rollen en wordt tegengehouden door de tandwielen in de bak waar spanning op staat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop