Nee, het moet tijdens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:46 schreef Harajuku. het volgende:
Voor en na de seks bier is geen optie?
Je hebt toch geen handen nodig, drink t uit de fles manquote:
Of je leest de OP nog even. De vraag is welk soort bier het beste samengaat met tieten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt toch geen handen nodig, drink t uit de fles manTsk. En ondlertussen doe je ook nog de tv aan
Ja en ik geef een makkelijke oplossing!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je leest de OP nog even. De vraag is welk soort bier het beste samengaat met tieten.
Daar heb je wel een punt. Het zou namelijk best zo kunnen zijn dat het volume der te minnekozen borsten toeneemt evenredig aan de hoeveelheid geconsumeerd bier. Maar dat is offtopic, dus ik onthoud emquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 05:03 schreef troma78 het volgende:
Sorrie misschien niet genoeg bier....
probeer nu in te halen
Neehee, eerst Remlof ermee confronterenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:22 schreef DeWaasheid het volgende:
Baggertopic, slotje
Sorry, je hebt weer eens helemaal gelijk..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neehee, eerst Remlof ermee confronteren
Mwhehehe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:07 schreef yvonne het volgende:
Niet van Remlof, niet op dit tijdstip! Ik steel eht even mee naar ONZ, kan hij, als hij wakker is en hoofdpijn heeft, zijn zonden overdenekn
Omgquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neehee, eerst Remlof ermee confronteren
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ty-pisch een remlof topic.
als ik jou was, zou ik bier nuttigen uit een beugelfles.
maakt dat dan in hemelsnaam uit dan als je aan het neuken bent?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, wat is jouw mening, welk bier gaat het beste samen met tieten?
Brand want dan sta je in vuur en vlam, alfa om het vuur te blussen als het te heftig wordt en heineken om alle tieten op deze aarde te servenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, wat is jouw mening, welk bier gaat het beste samen met tieten?
Da's voor mannen die niet van tieten houdenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:00 schreef Pavement het volgende:
Spijt me remlof maar na verder onderzoek kom ik uit op malt
[ afbeelding ]
Dan zal ik je toch verder moeten verwijzen naar tepeloloog, de dampgassen van het alcohol in het bier wekt een tepel ph nivelerende stof op bij het koken van de gerst. De keus is hard maar waarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's voor mannen die niet van tieten houden
Ah ok, geen bier van hoge gisting dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan zal ik je toch verder moeten verwijzen naar tepeloloog, de dampgassen van het alcohol in het bier wekt een tepel ph nivelerende stof op bij het koken van de gerst. De keus is hard maar waar
of malt of ph-lage tepels.
Een bier van hoge gisting zou minder schade aanbrengen, dat zeker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, geen bier van hoge gisting dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |