Ierlandquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Ja die britten hebben ook nog zo\'n kut eiland maar ik weet het niet![]()
WTF heb ik een puntquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ierland![]()
Mare eigenlijk vormen: ierland, schotland, walsh samen het verenigd koninkrijk. Engeland is slechts de benaming waarmee we het grootste eiland aanduiden.
Mwah, zon, zee, lekker eten... ik kan beroerdere plekken bedenken om te wonenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, keek er ook van op...aan de andere kant, wie wil daar nu wonen....
Met slagroom toe maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij een punt
[ afbeelding ]
Asje![]()
Ik kan bij vlagen ook wel m'n conservatieve trekjes hebben hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Leandra is er meer 1 van deze tijd
Ik snapte hem helemaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
Ik kan bij vlagen ook wel m'n conservatieve trekjes hebben hoor
Maar het topicnummer noodzaakte me ff een leuk speeltje te posten![]()
Uhh dat had ik nou ff niet willen horenquote:
Nu is het wel o.k. maar las dat diverse gebruikers er de balen van haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
Ehm, ff wat anders, loopt FOK! in alle templates in IE zo beroerd of is dat speciaal voor degenen die nog FOK!silver gebruiken?
Truste meis ....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
Volgens mij wel Leandra, in FF loopt het tot nu bij mij wel fijn.
Verder ga ik naar me bed en wens ik iedereen een fijne voortzetting![]()
Hier valt het wel mee, maar als ik deze pagina wil verversen: De Gouden Kooi dan is t iedere keer een dramaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is het wel o.k. maar las dat diverse gebruikers er de balen van hadden![]()
Ja verversen van een pagina is een drama ... Lijkt wel of ik er ondertussen aan ben gewendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee, maar als ik deze pagina wil verversen: De Gouden Kooi dan is t iedere keer een drama![]()
FUK!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:01 schreef Soury het volgende:
O.k .. Next.. Voor de ochtendploeg.
Traag !!!!!!!!!!!!!!!begint met een F en eindigd op een K En er zit een klinker in. Suc6![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |