Ierlandquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
Ja die britten hebben ook nog zo\'n kut eiland maar ik weet het niet![]()
WTF heb ik een puntquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ierland![]()
Mare eigenlijk vormen: ierland, schotland, walsh samen het verenigd koninkrijk. Engeland is slechts de benaming waarmee we het grootste eiland aanduiden.
Mwah, zon, zee, lekker eten... ik kan beroerdere plekken bedenken om te wonenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, keek er ook van op...aan de andere kant, wie wil daar nu wonen....
Met slagroom toe maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij een punt
[ afbeelding ]
Asje![]()
Ik kan bij vlagen ook wel m'n conservatieve trekjes hebben hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Leandra is er meer 1 van deze tijd
Ik snapte hem helemaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
Ik kan bij vlagen ook wel m'n conservatieve trekjes hebben hoor
Maar het topicnummer noodzaakte me ff een leuk speeltje te posten![]()
Uhh dat had ik nou ff niet willen horenquote:
Nu is het wel o.k. maar las dat diverse gebruikers er de balen van haddenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
Ehm, ff wat anders, loopt FOK! in alle templates in IE zo beroerd of is dat speciaal voor degenen die nog FOK!silver gebruiken?
Truste meis ....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
Volgens mij wel Leandra, in FF loopt het tot nu bij mij wel fijn.
Verder ga ik naar me bed en wens ik iedereen een fijne voortzetting![]()
Hier valt het wel mee, maar als ik deze pagina wil verversen: De Gouden Kooi dan is t iedere keer een dramaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is het wel o.k. maar las dat diverse gebruikers er de balen van hadden![]()
Ja verversen van een pagina is een drama ... Lijkt wel of ik er ondertussen aan ben gewendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee, maar als ik deze pagina wil verversen: De Gouden Kooi dan is t iedere keer een drama![]()
FUK!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:01 schreef Soury het volgende:
O.k .. Next.. Voor de ochtendploeg.
Traag !!!!!!!!!!!!!!!begint met een F en eindigd op een K En er zit een klinker in. Suc6![]()
100 %quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
En het CPU gebruik stijgt gewoon naar 100% ????![]()
Truste Souryquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
100 %![]()
Mooie afsluiter Leandra .. Ik kap er mee. Laters was weer bere leuk
hallo, jongedame, ik zat even in je fotoboek te kijken....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 05:14 schreef TherAngelina het volgende:
Wow, vijf op een rij!
Liefdequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 05:23 schreef -Lacrimosa- het volgende:
ik slaap maar kan heel goed typen in mn remslaap en moet binnenkort mn schoevers afronden, dat komt dus goed uit.
maar waarom voel je je rot? of is dat te veel een vraag?
ja, nieuw, had me wel al hier ingeschreven. ben van vol weggejaagd omdat ik in het homo-topic te openhartig was...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 05:29 schreef TherAngelina het volgende:
Je bent nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |