Gebakjes uit Turkije, Jemen, Afghanistan.. allemaal GEEN PROBLEEM. Daar kan je me voor wakker maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:56 schreef blonchi het volgende:
Gebakjes uit India zijn anders best te pruimen hoor.:Y
"Is zoet? Ja is zoet? Sambal bij? Zoet, lekker eten."quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:56 schreef blonchi het volgende:
Vooraf vragen wat het is, helpt soms ook wel eens.
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:37 schreef BasOne het volgende:
Als je nooit iets nieuws probeert weet je nooit wat het is.
Daarom eet m'n pa ook elke avond aardaplen, vlees groente -_-
Wat de boer nie kent da vreet ie niet.
Nu weet je dat dat niet lekker is, probeer je de volgende keer wat anders![]()
Zou wel door die mini oogjes komenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gebakjes uit Turkije, Jemen, Afghanistan.. allemaal GEEN PROBLEEM. Daar kan je me voor wakker maken.![]()
Ergens ter hoogte van China gaat het fout.Missen die een gen ofzo?
![]()
baklava is toch echt serieus te lekker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:07 schreef hardromacore het volgende:
[..]
![]()
maarja uit beleefdheid gewoon op eten hoor
![]()
het was geen bak lava, was iets wit kruimeligs.., waarschijnlijk hadden ze dan geen smaak..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:44 schreef werkeend het volgende:
[..]
baklava is toch echt serieus te lekker.
maar ja je hebt hier van die xenofoben die buiten AVG niets eten.. your loss!
Ik wist dat Chinezen bijna alles eten wat op deze aardbol groeit en rondloopt. Maar smegma?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
het was geen bak lava, was iets wit kruimeligs.., waarschijnlijk hadden ze dan geen smaak..
Jij kent afghaanse gebakjes?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gebakjes uit Turkije, Jemen, Afghanistan.. allemaal GEEN PROBLEEM. Daar kan je me voor wakker maken.![]()
Ergens ter hoogte van China gaat het fout.Missen die een gen ofzo?
![]()
whehe die vond ik ook erg leuk gevondenquote:
volgens TS bestond het gebak toch uit rijstquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:29 schreef Magereheinus het volgende:
Ik wist niet eens dat Aziaten ies anderd aten dan rijst![]()
Niet veel. Chinezen houden niet echt van zoet. Het "gebak" dat er is (meestal een soort koekjes) heeft een beetje laffe smaak, halfzoet spul, of het is gewoon heel raar/heel vies.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bestaat er wel echt gebak in China?
gniffel..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:56 schreef blonchi het volgende:
Je bent zelf een gebakje...
dan maak je toch even een tampoes of flikker je er wat slagroom bijquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet veel. Chinezen houden niet echt van zoet. Het "gebak" dat er is (meestal een soort koekjes) heeft een beetje laffe smaak, halfzoet spul, of het is gewoon heel raar/heel vies.
De echte banketbakkers vind je in het Midden-Oosten. Daarna is het uitkijken geblazen.
Of je loopt even naar de Turk een pand verderop.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan maak je toch even een tampoes of flikker je er wat slagroom bij
Geen idee. Maar zij waarschijnlijk ook niet, want ze maken er normaliter geen gewoonte van om Nederlandse woorden te gebruiken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:56 schreef blonchi het volgende:
Iemand een idee wat 'slotje' betekent in het Chinees?
quote:
quote:
Ja want alles wat uit Azie komt is Chineesquote:Op zondag 21 oktober 2007 05:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Azië is niet alleen China faalhaas.quote:Op zondag 21 oktober 2007 05:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja, geserveerd met een naakte chimeid er boven op!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef wonietnormaal het volgende:
[..]
dat is met vloei tip en tabak erin?
Hoe is dat nou?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |