Dat is PPI en geen DPI, DPI zoals Shi al zei, is wanneer je gaat printen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, ik bedoel echt DPI.
als je 1 bestand hebt op 150 DPI en je wilt daar een plaatje inslepen maar dat plaatje is op 72 dan is het echt veel te klein. als je dat op gaat blazen ziet het er niet uit.
Het enige commentaar dat ik kan geven op dit moment is Hoe zien jouw designs eruit? #6 Nieuw talentquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:26 schreef Froop het volgende:
Na een lange pauze ben ik weer aan het knutselen geslagen. Ik wou gewoon weer klein beginnen, dus met sigs.
[ afbeelding ]
Met achtergrond waarbij hij naar mijn mening beter uitkomt:
[ afbeelding ]
Commentaar?
ik weet het, was er gisteren niet helemaal met mijn koppie bijquote:Op donderdag 22 november 2007 21:10 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat is PPI en geen DPI, DPI zoals Shi al zei, is wanneer je gaat printen.
In Photoshop als je een nieuw document opent staat er ook daadwerkelijk: Resolution: 150 Pixels/inch en dat zijn Pixels per Inch, PPI dus.
Dát is wat ik bedoel! Die metaalglans. Zeer bedankt!quote:Op donderdag 22 november 2007 14:36 schreef Eastwood het volgende:
hmmm tja.. het blijft spelen met de variabelen.. zelf uitzoeken lijkt me de beste optie. Heb wel ff geprobeerd. Dit is er uit gekomen:
Die is ook gaaf!quote:Op donderdag 22 november 2007 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je moet gewoon uitproberen, aan die schuifjes trekken, layermodes veranderen kijken wat ie dan doet etc.
[ afbeelding ]
dit is de Bling versie
Bedankt DarkManta maarquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dát is wat ik bedoel! Die metaalglans. Zeer bedankt!![]()
Het is sinds een tijd mijn werk, maar ook mijn hobby en sinds kort doe ik ook de grafische delen met nog 2 collega`s voor Fok-games.quote:Op zondag 25 november 2007 14:23 schreef Molluck het volgende:
Wauw, supermooie tutorials in dit topic, Darkmanta, doe je iets met je werk/studie in deze richting of is het allemaal hobby?
Wat je kunt doen is met de Pen-tool je brush overtekenen.quote:Ik ben door Donroyco naar dit topic gestuurd, ookal heb ik eigenlijk een vraag over Illustrator.
Het zit zo, ik heb mezelf een paar weken terug Illustrator geleerd voor een studentenproject en ik ben inmiddels wel tevreden over het resultaat. Ik heb alleen in het begin nooit op de afmetingen gelet omdat ik dacht 'Illustrator maakt toch vectoren, die kan ik altijd nog zonder problemen groter of kleiner maken'.
Het probleem is nu alleen dat ik van de drukker een resolutie heb doorgekregen die veel hoger is dan wat ik gemaakt heb, geen probleem dacht ik, dan vergroot ik gewoon alles in Illustrator gewoon zoveel keer.
Daar gaat het dus mis, want ik heb verschillende brushes gebruikt die in verhouding tot het originele canvas groot genoeg waren, maar waar natuurlijk niets van overblijft als ik alles 4x zo groot maak. (de diameter van de brush blijft gelijk, maar de afgelegde afstand wordt 4x zo groot, of 16x whatever)
Is er dus een manier om mijn gebrushde objecten om te zetten naar een 'normaal' object wat ik in dezelfde verhouding kan vergroten en verkleinen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, maar iedereen gebruikt hier CS dus ik neem aan dat Illustrator ook bekend is. Ik blijf voorlopig sowieso dit topic volgen denk ik
Dither is een soort ruis, als je deze aanvinkt lopen je paletten af in een ruisvorm.quote:Op zondag 25 november 2007 12:39 schreef tim2308 het volgende:
Waar ik laatst op gestuit zijn gradient maps. Ze zijn eigenlijk heel simpel:
-edit-
5) Je kan spelen met de gradients (downloaden of zie hier voor een gradienteditortut), dither(weet niet waar dat voor is), reverse, de layer opacity, de layer blending mode en met de masks
[ afbeelding ]
Ik heb een paar honderd aparte objecten, is er geen andere manier?quote:Op zondag 25 november 2007 21:47 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Het is sinds een tijd mijn werk, maar ook mijn hobby en sinds kort doe ik ook de grafische delen met nog 2 collega`s voor Fok-games.
[..]
Wat je kunt doen is met de Pen-tool je brush overtekenen.
Photoshop in de CS versie kent alleen smartobject-layers en dat is niet te vergelijken met vector-eigenschappen die Illustrator hanteert.quote:Op zondag 25 november 2007 22:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb een paar honderd aparte objecten, is er geen andere manier?
In PS kun je je textlayers toch ook omzetten naar een objectlayer, is er geen mogelijkheid in Illustrator om je brushes te 'discarden'?
Je hebt neem ik aan alle Illustrator instellingen nog staan zoals bij installatie.quote:Op zondag 25 november 2007 22:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb een paar honderd aparte objecten, is er geen andere manier?
In PS kun je je textlayers toch ook omzetten naar een objectlayer, is er geen mogelijkheid in Illustrator om je brushes te 'discarden'?
Ok, ga ik even proberen als ik weer op mijn laptop zit, thanks!quote:Op maandag 26 november 2007 00:53 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan alle Illustrator instellingen nog staan zoals bij installatie.
Probeer eens om bij:
Edit --> Preferences --> General (snelkop. CTRL + K), scale stoke and effects aan te zetten. Aangezien brushes vaak gewoon strokes zijn werkt dit vaak wel. Is lomp dat het standaart uit staat in AI en iets wat je gewoon even moet weten.
Succes.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 26 november 2007 00:53 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan alle Illustrator instellingen nog staan zoals bij installatie.
Probeer eens om bij:
Edit --> Preferences --> General (snelkop. CTRL + K), scale stoke and effects aan te zetten. Aangezien brushes vaak gewoon strokes zijn werkt dit vaak wel. Is lomp dat het standaart uit staat in AI en iets wat je gewoon even moet weten.
Succes.
idd! lang leve internetquote:Op maandag 26 november 2007 17:56 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Illustrator is niet mijn sterkste kant.
Da's de reden van dit forum toch...quote:Op maandag 26 november 2007 17:56 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Illustrator is niet mijn sterkste kant.
hoe bedoel je dat precies? een interactief menu?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Babsie22 het volgende:
Hallo!
Ik heb een vraagje en ik denk dat jullie me hier wel kunnen helpen.. Ik ga een foto cd maken van een studiereis naar China en ik wilde eigen een soort DVD achtig menu erbij maken? Ik gok dat dat kan in Photoshop... Ik heb CS2 maar gebruikte het tot nu toe eigenlijk alleen voor simpele fotobewerkingen.
Wie weet hoe ik dit kan doen?
Tnx!
tsja PS zou het misschien kunnen, maar dit klinkt meer als een website achtig idee maar dan gewoon op CD. persoonlijk zou ik een ander programma gebruiken. mijn site heb ik heel eenvoudig in Fireworks gemaakt. zoiets zou je ook kunnen gebruikenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Babsie22 het volgende:
Ik bedoel een menu met knoppen naar verschillende categorieen foto's. En wil dan graag een slideshow maken per categorie van de foto's op een leuke achtergrond.
Adobe Encore, ben je van al je vragen afquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Babsie22 het volgende:
Ik bedoel een menu met knoppen naar verschillende categorieen foto's. En wil dan graag een slideshow maken per categorie van de foto's op een leuke achtergrond.
Bij een mousover heb je inprincipe 2 plaatjes nodig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Darkmanta, hoe maak ik een mouseover op een simpele manier met photoshop..?
Met welke programma gebeurt je dit?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:35 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb dus een layout gemaakt enzo, maar dan voeg ik tekst toe op het plaatje wat ik wil, en dan krijg ik ineens een wit vak!! >:(
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk werk je met tables, kijk eens of de cell waar je je text in kwijt wilt niet toevallig the background wit heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:06 schreef Electro-Worm het volgende:
DreamWeav cs3
Vermoedelijk dient Dfac_15.png als een spacer en heb je deze cell te groot gemaakt terwijl je de cell daarnaast nodig had om op zijn plaats te zetten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:14 schreef Electro-Worm het volgende:
<td width="391" height="330" colspan="6" align="left" valign="top" bordercolor="0" background="images/Dfac_15.png"><span class="stijl1"><code>ug
</code></span>
Ik heb het gewoon gesliced en er een background van gemaakt zodat ik er op kon schrijven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vermoedelijk dient Dfac_15.png als een spacer en heb je deze cell te groot gemaakt terwijl je de cell daarnaast nodig had om op zijn plaats te zetten.
Het makkelijkste is natuurlijk met een brush of met de Custom Shape tool.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:49 schreef Crientj het volgende:
Grr... Ik word er gek van..
DarkManta. Geef me een van je geweldige gouden tips om een simpele sierlijke lijn te maken met enkele krullen erin.
Ik dacht het even te fixen met de pentool en dan een brush erover, maar daar krijg ik mijn effect niet mee. Ook wilt het totaal niet strak eruit zien terwijl ik het toch zo wil krijgen.
*kijkt lief. je weet vast wel iets.
Als ik zo je voorbeeld bekijk, vermoed ik dat je de verkeerde cell hebt aangepast...quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:16 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik krijg die layout maar niet beter
Misschien kun je beter een topic openen in DIG voor je probleem, hier is het alleen photoshop en geen dreamweaver.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoezo cell?
Ik heb geen cell aangepast, ik heb gewoon mijn gesliced plaatje erin gezet en als background gezet zodat ik erop kan typen.
Het heet [sarcastisch]heel toepasselijk[/sarcastisch] Troubled Geniusquote:Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef donroyco het volgende:
Welk lettertype is dit? In het centrale topic is niet echt leven te bekennen..
[ afbeelding ]
De gouden tip is misschien.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:49 schreef Crientj het volgende:
Grr... Ik word er gek van..
DarkManta. Geef me een van je geweldige gouden tips om een simpele sierlijke lijn te maken met enkele krullen erin.
Ik dacht het even te fixen met de pentool en dan een brush erover, maar daar krijg ik mijn effect niet mee. Ook wilt het totaal niet strak eruit zien terwijl ik het toch zo wil krijgen.
*kijkt lief. je weet vast wel iets.
Dat effect rechtsboven ziet er wel cool uitquote:
Tekentablet aanschaffen?quote:Op maandag 3 december 2007 11:30 schreef Crientj het volgende:
Don't mind the paintskills.
[ afbeelding ]
Ik heb eerder laten zien in het design topic wat dat middendeel is maar het gaat nu om de rode lijnen. Ik probeer die dus zo sierlijk en krullerig eruit telaten zien wat niet wiltlukken. Daarvoor zoek ik nu dus de gouden tip.
Ik heb verder nog niet goed gekeken bij mn brushes. Wel geprobeert om lekkermet de pentool lijnen te maken, maar het blijft moeilijk.
*Zoekt verder naar die ene gouden tip..
Dat is dus de rood-groen, zoals die ook in de oorspronkelijke tut wordt gebruikt. Het werk van Lara Jade barst er vanquote:Op maandag 3 december 2007 08:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat effect rechtsboven ziet er wel cool uit
Staat thuis, alleen daarmee krijg ik het niet sierlijk en strak genoeg.quote:
Koop Flash of Illustrator en de lijnen worden wel smoothquote:Op maandag 3 december 2007 11:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Staat thuis, alleen daarmee krijg ik het niet sierlijk en strak genoeg.
Mijn trust dingetje werkt daarvoor niet echt al te goed mee.
Verder zit ik nu op school...:/ Maar wilde toch een voorbeeld geven wat ik zelf wil maken//
Gloed is van de letters en niet van de sneeuw...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:18 schreef Kamermans het volgende:
zo ver ik weet heeft sneeuw niet zo;n gloed er om heen, verder ziet het er goed uit
micchien beetje aan de wazige kant.
Natuurlijk ga ik er een interface-je ombouwen, want ik print niet alleen in 10x15 afquote:if (!app.documents.length > 0) {
alert("No Active Document");
}
else {
var docRef = app.activeDocument;
app.preferences.rulerUnits = Units.PIXELS;
//verhoudingen
height=100; //size in mm
width=150; //size in mm
ratio=width/height;
// Get Image size for later
var iw = docRef.width;
var ih = docRef.height;
iw_temp=ih*ratio
ih_temp=iw/ratio
if (iw<iw_temp) {iw_new=iw_temp } else {iw_new=iw};
if (ih<ih_temp) {ih_new=ih_temp } else {ih_new=ih};
docRef.resizeCanvas(iw_new,ih_new,AnchorPosition.MIDDLECENTER);
}
mooi werkquote:Op donderdag 6 december 2007 03:39 schreef tim2308 het volgende:
Natuurlijk ga ik er een interface-je ombouwen, want ik print niet alleen in 10x15 afDaarnaast wil ik een resize doen naar de juiste pixelgrootte en dan natuurlijk bicubic smoother. EXIF data verwijderen zodat de foto niet meer door de machine wordt gecorrigeerd etc etc, achtergrond middelgrijs maken zodat de rand geen invloed heeft op automatisch verlichten/-donkeren, etc etc
Scripts in photoshop haalt zo veel werk uit je handen dat ze het eigenlijk veel eerder hadden moeten doen bij Adobe.quote:Op donderdag 6 december 2007 03:39 schreef tim2308 het volgende:
Natuurlijk ga ik er een interface-je ombouwen, want ik print niet alleen in 10x15 afDaarnaast wil ik een resize doen naar de juiste pixelgrootte en dan natuurlijk bicubic smoother. EXIF data verwijderen zodat de foto niet meer door de machine wordt gecorrigeerd etc etc, achtergrond middelgrijs maken zodat de rand geen invloed heeft op automatisch verlichten/-donkeren, etc etc
er zijn vast wel mensen hier die je er mee willen helpenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:06 schreef Garfunkel het volgende:
Hallo,
kan iemand aan deze foto een leuk kersttintje geven?
http://ferny.elspeet-online.nl/DSC01177.JPG
Bedankt
zoals je ziet is je masker van je adjustment layer (aanpassingslaag) geheel wit. Dit houd in dat hij de hele layer aanpast, dus ook die andere kerst bal. Dit kan je op 2 manieren oplossen. Of maak (m.b.v. selectie of brush) het gedeelte dat NIET hoeft te kleuren zwart, zodat alles wat als wit over blijft wel kleurt....quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef Apotheose het volgende:
vraagje:
heb nu 2 so to speak kerstballen in de maak m.b.v deze tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=yUFYqY1eXcE
Een bal gaat goed en ziet er mooi uit. Wil ik er een 2e bal bij gooien en ook met hue/saturation inkleuren dan gaat die andere bal ook mee . Dus die veranderd ook weer terwijl ze wel allebei op een aparte layer staan![]()
Dus de rooie is net ingekleurd met die hue/nogwat en die donkere moet dus bewerkt worden
[ afbeelding ]
ok, zelfde effect dan op die donkere bal en dit krijg ik dan:
[ afbeelding ]
Zit dus allemaal op zn eigen layer... Wat doe ik dan verkeerd?WHELP!!!
![]()
Als je uit het niets een kersttak wilt maken....quote:Op woensdag 12 december 2007 13:30 schreef Apotheose het volgende:
iemand een idee hoe ik het beste een kersttak kan maken? Heb wel van die brushes maar met bevel and emboss kan ik er niet echt iets echts van maken. Kom dan op zoiets met pattern overlay erbij enzo.
[ afbeelding ]
Snapt u? Alvast bedankt !!
Als ik dat dan gebruik, dan wordt het helemaal zwaai blurry.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je toetst gewoon CTRL + T, vervolgens houd je SHIFT in en verklein of vergroot maar...
Dat ligt met name aan de resolutie en het feit dat Photoshop geen verctor-based programma is.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik dat dan gebruik, dan wordt het helemaal zwaai blurry.
Net als dat je bij image resize hem op Smooth zet zeg maar.
Hoe verander ik dat?
Mag ik jou ook een mail sturen met een vraag?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor gevorderde...
Deze tutorial heb ik in elkaar gezet omdat ik een mail kreeg van iemand, die vroeg of ik misschien wist hoe je een tandwiel kon maken.
Ook hier zijn weer veel manieren voor, maar zelf vind ik deze handig.
Omdat er toch nog veel mensen zijn die Photoshop CS2 of lager gebruiken, heb ik Photoshop CS2 gebruikt.
[
Als het op Photoshop aan komt vind ik niets vervelend, sterker nog, ik zelf leer ook iedere dag weer bij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mag ik jou ook een mail sturen met een vraag?
Het kost je vast minder tijd om die te beantwoorden, maar ik weet niet of je het vervelend vindt om elke hobbyist persoonlijk te hulp te moeten staan...
Hmm, ja, maar als ik gewoon Image Size (ctrl alt + i) doe, dan gaat het wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat ligt met name aan de resolutie en het feit dat Photoshop geen verctor-based programma is.
Omdat je nullen en eenen in elkaar drukt kan het lijken alsof alles blurry lijkt, dit komt omdat op het moment dat je verkleint en vergroot de pixels nog niet zijn vaste waarde hebben.
Vector-bassed programma`s zou je kunnen vergelijken met analoge berekeningen, dus alles wat tussen 0 en 1 zit. Digitaal daarentegen is 0 of 1.
Nee, hij resampled `m niet verkeerd, dit lijkt alleen zo, omdat je realtime zit te resamplen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, ja, maar als ik gewoon Image Size (ctrl alt + i) doe, dan gaat het wel goed.
Maar, het gaat daar alleen goed als ik Nearest Neighbour kies, ipv Bicubic.
Dus, hoe zet je dat bij dat CTRL + T gebeuren de mode op Nearest Neighbour ipv Bicubic.
Hij resampled hem gewoon verkeerd dus.
Het heeft zeker zin om de letterttype (font) te kopen. Het recht dat je nu hebt op de font is alleen voor 1 computer en mag dus niet gedeeld worden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:55 schreef Molluck het volgende:
Het is geen Photoshopvraag, al kan het probleem in PS hetzelfde zijn.
Het zit zo, ik ben bezig met een drukproject voor een studentenvereniging, we gebruiken InDesign uit het CS2 pakket en een lettertype dat daar bij hoort. Onze drukker heeft de instellingen zo gezet dat als wij iets in pdf formaat naar hem opsturen alles daarin opgenomen wordt, ook de niet-standaard lettertypes.
Nou hebben wij een lettertype gebruikt dat bij het Adobe pakket zit, maar om een of andere reden zitten daar niet de rechten bij om het in een PDF te embedden. Wij dachten dat we de volledige rechten hadden door CS2 te bezitten, maar dat schijnt dus toch niet zo te zijn. Wij vroegen ons af het nu uberhaupt wel nut heeft om dat font nu te kopen als de kans bestaat dat we dan betalen voor dezelfde rechten die we al hebben en waar de dus nog steeds niet mee kunnen drukken...
Kent iemand dit probleem? De drukker kende het probleem niet, want volgens hem zou elk font met zijn instellingen in een pdf embed moeten worden. En als het probleem bekend is, wordt het dan opgelost door het font te kopen?
nou zo goed ben ik ook weer niet met t photoshop gebeuren dus als je een ideetje hebt dan graag. Tis namelijk voor een poster van een kerstprogramma voor op de radio (lokale radio) en t liefst wil ik m maandag naar de drukker brengen...quote:Op donderdag 13 december 2007 08:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Als je uit het niets een kersttak wilt maken....
Verzamel zoveel mogelijk voorbeelden van een kersttak.
Probeer anders naar een kersttak te kijken,probeer bijvoorbeeld vormen er in te herkennen zoals bijvoorbeeld een streep met pijltjes.
Grijp niet meteen naar layerstyles, maar probeer met verschillende layers diepte te creëren.
Kom je er niet uit, zal ik wel een keer een tut schrijven, ben nu bezig met een andere tut namelijk.
Succes!
kon die baby niet iets groter?quote:Op maandag 17 december 2007 23:14 schreef Hukkie het volgende:
Ik ben op de valreep nog een kerstkaart voor iemand aan het maken,dit is de voorlopige versie:
[ afbeelding ]
Ik vraag me alleen af of er een snelle manier is om de sneeuwvlokken beter te blenden met de bontkraag van de baby?
bvd,
-edit-
Nm, heb al een manier gevonden.
Nice! Thnx!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef tim2308 het volgende:
Chante.. c'est noël ! http://www.adidap.com/200(...)p-christmas-brushes/
Dat is idd mooier, vind ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:14 schreef tim2308 het volgende:
Ik zou de sterretjes nog een lichte achtergrond geven
[ afbeelding ]
(in dit geval gedaan door een fillayer met 50% grijs toe te voegen, layerblending op overlay en de grijze layer te dodgen met een softbrush)
Ja die fillayer is mooi, had al geprobeerd om de sneeuwvlokken een glow te geven, maar die slibben dan dicht omdat ze te klein zijn. Dank voor de adviezen, zal de kaart nog eens neerzetten als ie klaar is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:14 schreef tim2308 het volgende:
Ik zou de sterretjes nog een lichte achtergrond geven
[ afbeelding ]
(in dit geval gedaan door een fillayer met 50% grijs toe te voegen, layerblending op overlay en de grijze layer te dodgen met een softbrush)
Misschien lukt het op de volgende manier:quote:Op woensdag 19 december 2007 21:34 schreef SarahD. het volgende:
Hallo, ik heb dus een plaatje waaronder ik tekst wil zetten, maar het is nogal wat tekst (23 regels) en ik wil dat mijn plaatje ook goed zichtbaar blijft zoals hier bv.
[ afbeelding ]
Je denkt vast, dit kan toch elke n00b, nou ik niet. Als ik nl. gewoon een blanko pagina open in PS dan is mijn pic te groot en als ik dan de px vergroot wordt mijn pic wel kleiner maar waziger. Ik wil dat het uiteindelijk een A4 met zeg maar de helft tekst en de andere helft een plaatje..wie helpt
Jaaaaaaaaa, gelukt ty!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Misschien lukt het op de volgende manier:
Pic openen in PS, dan canvas vergroten naar beneden (Image --> Canvas size, ext.color kiezen), dan tekst typen en het totaal verkleinen/vergroten met Image --> Image size...
Een hele tut hoeft er niet over, het is vrij simpel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:59 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat is idd mooier, vind ik.![]()
Daarom een verzoek voor DarkManta:
Ik heb moeite met die "Glow" effecten. Als je eens tijd en zin hebt, zou je dan een keer een tutorial daarover kunnen maken? Zoals je hier hebt gedaan -->
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |