Hoe kun je alle vragen met 'nee' naar eer en geweten beantwoorden als je autisme hebt?quote:Probleem is namelijk dat ik ondanks dat ik alle vragen met NEE heb beantwoord toch een eigen verklaring heb moeten opsturen, heeft het voor mij als (ex) ADHD en autisme patient dit gevolgen voor het halen van mijn toekomstig rijbewijs?
Omdat er in geen van de 10 vragen iets gevraagt wordt dat betrekking heeft op ADHD of autisme!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:49 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Hoe kun je alle vragen met 'nee' naar eer en geweten beantwoorden als je autisme hebt?
Oh, wacht...
Wel is er een vraag met betrekking tot het onder behandeling geweest zijn voor een psychiatrische stoornis. Dus ook al ben je niet meer onder behandeling; je moet die vraag bevestigend beantwoorden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:03 schreef Fusionfreak het volgende:
Omdat er in geen van de 10 vragen iets gevraagt wordt dat betrekking heeft op ADHD of autisme!
Dit heb ik dan niet gedaan, had ik eigenlijk mooeten doen. Maar wat had ik dan in de toelichting moeten schijven dat ik aan rijlessen wil beginnen terwijl ik niet onder behandeling sta, dat betekend dat vrijwel niemand een rijbewijs zou kunnen halen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:12 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Wel is er een vraag met betrekking tot het onder behandeling geweest zijn voor een psychiatrische stoornis. Dus ook al ben je niet meer onder behandeling; je moet die vraag bevestigend beantwoorden.
Bovendien is er het almachtige vangnet 'aandoeningen of ziekten die het besturen van motorvoertuigen bemoeilijken'.
Er staat bij dat je contact op moet nemen met het CBR als je een vraag met 'ja' beantwoord hebt. Dat sluit dus niets uit.quote:Maar wat had ik dan in de toelichting moeten schijven dat ik aan rijlessen wil beginnen terwijl ik niet onder behandeling sta, dat betekend dat vrijwel niemand een rijbewijs zou kunnen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |