En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft Amanda en Brian op de hoogte gebracht van Lieke's plannen om het promoten van Huub's plaatje in het land te blokkeren. Ik vind dat ze gelijk hebben dat het misgunnen van Lieke is. Meisje wordt gedreven door jaloezie en afgunst.
Amanda en Brian hebben weer munitie om te gebruiken. Goed gedaan Lieke.
hier ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Wat een shit gedoe.
Ik kon helemaal geen topic openen. PC liep vast er van.
Volgens mij lopen ze nogal op de zaken vooruit. Ik denk dat het wel mee zal vallen met optredens, zo geweldig kunnen die singles toch niet zijn. Een para brodda en springende Huub, het klinkt leuk maar ik denk dat het geen ruk voorstelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?
Dan voor Brian en Huub blokken en niet alleen voor Huub. Ze is dom bezig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ze een punt heeft. Wat heeft het nog met de kooi te maken als Brian en Huub week na week in discotheken gaan staan optreden? Dat is toch ook gruwelijk oneerlijk tov de andere bewoners?
Dan is het inderdaad toch niet meer te controleren of er informatie van buiten komt e.d.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Word een beetje depri van Fok!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:33 schreef miesy het volgende:
[..]
hier ook.
Fok heeft z'n dieptepuntje bereikt.
Ik ben het helemaal met je eens slaat helemaal nergens op.Geen misgunnen maar je moet wel reeel blijven.Als een gastspeler zoals Luc buiten optredens heeft nou ala maar als er twee spelers de hele tijd weg moeten!Dan gaat het hele idee van gevangen zitten niet meer op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor eerlijkheid moet je niet in de villa zijn. Lieke mocht ook een hele dag met DOB op stap. Het is ook niet week na week, maar een paar keer dat ze hun plaatje mogen promoten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe weet nadia dit ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft Amanda en Brian op de hoogte gebracht van Lieke's plannen om het promoten van Huub's plaatje in het land te blokkeren. Ik vind dat ze gelijk hebben dat het misgunnen van Lieke is. Meisje wordt gedreven door jaloezie en afgunst.
Amanda en Brian hebben weer munitie om te gebruiken. Goed gedaan Lieke.
misschien om de jacpot te spekken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, heeft ze afgeluisterd of heeft ze dit van het hokje? Ze zat er iig niet bij.quote:
Lieke en Huub hebben vannachat nog sex gehad, BS dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda weten ook dat Huub en Lieke de laatste tijd geen sex meer hebben.
Lieke heeft de laatste keer sex gehad op haar verjaardag, met Huub, volgens de kapsaloners.
Ik heb ze anders vanacht nog een mooi tentje zien bouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:41 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda weten ook dat Huub en Lieke de laatste tijd geen sex meer hebben.
Lieke heeft de laatste keer sex gehad op haar verjaardag, met Huub, volgens de kapsaloners.
Vannacht nog, maar toen sliepen die dutsels al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:41 schreef Dark het volgende:
Nadia vertelde net, dat ze bij het gesprek aanwezig was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, heeft ze afgeluisterd of heeft ze dit van het hokje? Ze zat er iig niet bij.
Dennix is een creep van het zuiverste water. Door het niet te zeggen gaat hij weer op zijn bek als dit ter sprake komt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
Brian over de sex van Huub en Lieke.
Afgelopen nacht hadden ze goede sex Dennix was nog even waker en keek hij zit er bij maar zegt het niet tegen de andere 3
Ze liegt dat ze barst, Jaap en Lieke lagen samen in de MBR.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Nadia vertelde net, dat ze bij het gesprek aanwezig was.
Brian vroeg nog verbaasd of ze gewoon doorgingen met het gesprek.
Ach, die kapsaloneys zijn bijzonder goed in het creeeren van hun eigen waarheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb ze anders vanacht nog een mooi tentje zien bouwen.
Dennix de windvaan is blij dat er iemand tegen hem praat wie het ook is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:44 schreef 2live het volgende:
Hoort dennis ineens weer bij het groepje? Of stalkt hij Nadia weer.![]()
Ze vertelde dat ze binnenkwam, omdat ze erg nodig moest plassen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegt dat ze barst, Jaap en Lieke lagen samen in de MBR.
Maar hij heeft zelf ook weer praatjes en dat staat me niet aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix de windvaan is blij dat er iemand tegen hem praat wie het ook is.
Vooral Amanda "ik neem nooit iets van iemand aan totdat ik het zelf heb ervaren' gelooft alles wat Brian haar verteltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, die kapsaloneys zijn bijzonder goed in het creeeren van hun eigen waarheid.
Ach, hij zegt eigenlijk nix maar dat heeft hij niet in de gaten. Hij lult maar een beetje mee, stelt nix voor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar hij heeft zelf ook weer praatjes en dat staat me niet aan.![]()
Voor mij ook, en mata Hoeri is jaloers...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze nu echt niet in de gaten dat Luc Lieke echt leuk vindt?
Voor mij is dat hardstikke duidelijk.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, die kapsaloneys zijn bijzonder goed in het creeeren van hun eigen waarheid.
Vanaf vandaag gaat hij toch laten zien hoe hij werkelijk is? Het lijkt er nou al op dat het dezelfde lul de behanger is die we de afgelopen tjd ook hebben gezien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Dennix kan weer lachen, hij is even vrij van negatieve aandacht.
verteld hun zelf dat ze jaap moeten vragen op wie Jaap zich aftrekt op Huub of op Cora.
Maar zelf durft hij niets te zeggen
Dus zal Luc wel aan dat plannetje mee willen werken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze nu echt niet in de gaten dat Luc Lieke echt leuk vindt?
Voor mij is dat hardstikke duidelijk.
Af en toe als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:49 schreef avonne het volgende:
Is dat plaatje promoten nou af en toe, of is het werkelijk elke week ergens optreden?
Vind dat laatste ook niet eerlijk. Het eerste lijkt me geen probleem.
Febo wil duidelijk een andere verhaallijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:48 schreef Stupidisco het volgende:
Ze verliezen de focus op Dennix....dom dom dom....dit is echt een oneindig spel....
Dat plannetje komt van Amanda, Naad en Brian.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
Ze bedenken nu dat ze allebei dronken moeten zijn want ze hebben beide sex tekort.
Nou, ik denk dat hij dat vanmiddag wel ingehaald heeft, hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef Lobasca het volgende:
n. Luc heeft sex te kort
Amanda is nogal close met Deborah Flens Pannekoek. Dus die zal haar wel instructies hebben gegeven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef wie.. het volgende:
[..]
Febo wil duidelijk een andere verhaallijn
Ik denk dat Lieke leuk met Luc omgaat omdat hij redelijk normaal is.Niet dat het om een sexuele aantrekkingskracht gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Luc waren pas nog aan het dansen Luc die ging met zijn hand naar haar kont en Lieke kapte het gelijk af.
Ja wij willen de verhaallijn dat Amanda en Brian eens aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef wie.. het volgende:
[..]
Is beter dan dat zootje ongeregeld in de kapsalon te bedienen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Clank het volgende:
De twee butlers zijn er.. Melissa en d'r hulpje.. ze zijn al druk.. aan het stroopwafels eten.
Ik vind het irritant dat die Melissa steeds vriendinnen mag meenemen, maakt het niet bepaald interessanter. Een 'nieuw' iemand in de kooi levert nooit rellen op, alleen maar geinteresseerd gekletsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Clank het volgende:
De twee butlers zijn er.. Melissa en d'r hulpje.. ze zijn al druk.. aan het stroopwafels eten.
Dat zal niet meer gebeuren ze zijn bang dat Brian hellemaal door het lint gaat en zichzelf de kooi uitslaat,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wij willen de verhaallijn dat Amanda en Brian eens aan de beurt zijn.
Saskia, zij komt wel vaker met Melisa mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef avonne het volgende:
wie is die blonde bij Melisa?
Dat denk ik dus ook. Het moet toch weer bommen los op H en L zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef wie.. het volgende:
[..]
Ik zou me voor kunnen stellen dat Kim voor de eer bedankt heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:09 schreef lorence1 het volgende:
waarom is kim er niet tis toch vrijdag
preciesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Het moet toch weer bommen los op H en L zoals gewoonlijk.![]()
![]()
Opvallend. Nix wist al dat er vandaag iets zou veranderen. Gisteren allemaal weg (naar het hokje?)
Ja precies een uur toen dacht ik nog, ze moet voor 8 uur klaar zijn, dat is binnen 50 minutenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Hoe lang zit Naad nu al te tangen, een uur?![]()
Zat ik net te bedenken. Ik was om zeven uur thuis en toen was ze er al mee bezig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Hoe lang zit Naad nu al te tangen, een uur?![]()
Ik had woensdag 90 minuten aan 1 streamverslag getikt,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Wat een shit gedoe.
Ik kon helemaal geen topic openen.
PC liep vast er van.
Oh wat zonde zeg! Volgende keer voor de zekerheid eerst maar kopieren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik had woensdag 90 minuten aan 1 streamverslag getikt,
wilde het posten en mocht van Fok "wat te drinken inschenken,"
Weg was het streamverslagn niet meer te vinden...............
Toen ben ik als Troost maar 1 poll gestart: Wie is de grootste Rat?![]()
Dat is balen zeg. Het is de laatste week echt een drama op FOK.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weg was het streamverslag en niet meer te vinden...............
Zoiets is mij ook al gebeurd met het voorbereiden van een cos. Heel verhaal getypt en foetsie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weg was het streamverslag en niet meer te vinden...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |