Dan moet je nog bitcheriger kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef wenneke1 het volgende:
Mss dat dat helpt als ik dat ga doen. Maar over het algemeen straal ik toch ook iets "bitcherigs"uit want bijna al mijn clienten durven bij mij niets uit te halen.
Ik kan helaas niet meedoen, woon in Drenthe en het afleverpunt daar is alsnog ver weg voor mij..schiet dus niet op helaas..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb me gister ook maar aangemeld bij mvm en ze zouden me terugbellen voor een afspraak, hier ook mensen die daar aan mee hebben gedaan?
Nou, ik heb gemerkt dat dat niet zwangerschapsgerelateerd is hoor....als ik er 338 keer uitgeweest ben om met zijn broedsel in de badkamer te agan zitten stomen of een speentje geven of de stront uit zijn nek te wassen of iets anders dan zegt meneer nog doodleuk dat hij zo vaak wakker werd 's nachts..omdat ik er uit moest en dat hoorde hij danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Jullie hebben het gewoon over MIJN vriendje!!![]()
Ik heb zooooow slecht geslapen....
Ja, jij HEBT iig nog geslapen....
En dan zo'n schaapachtige blik van zijn kant....
Kom op zeg... niet zo snel opgeven... Bitch hem eens een paar dagen af, kijken of het scheelt!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef Vivi het volgende:
Hmz, dan moet ik toch weer uit een ander vaatje tappen......
Dat bewaar ik wel tot hij zijn huis heeft verkocht en we goed en wel samenwonenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kom op zeg... niet zo snel opgeven... Bitch hem eens een paar dagen af, kijken of het scheelt!![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..
Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..
Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
neeeheee.... Maar het is wel hormoongerelateerd.....En dan vooral de reakties van "onze" kant op "zijn" opmerkingen, blikken acties enz......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik heb gemerkt dat dat niet zwangerschapsgerelateerd is hoor....als ik er 338 keer uitgeweest ben om met zijn broedsel in de badkamer te agan zitten stomen of een speentje geven of de stront uit zijn nek te wassen of iets anders dan zegt meneer nog doodleuk dat hij zo vaak wakker werd 's nachts..omdat ik er uit moest en dat hoorde hij dan
En ik zeg er maar niks van want hij moet vroeg op voor zijn werk...ja ik kan uitslapen he![]()
Verder is ie wel lief hoor.
k_i_m, Ook dat rooie hoofd en dat kwaad worden klinken bekend zonder zwanger te zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |