Pfft ja sommige mensen...ik heb dat hier ook. werk dus in een sieradenwinkel waar we momenteel een opruiming hebben. Alle sieraden 1 euro. Ramen voor de winkel volledig dichtgeplakt met posters "alles 1 euro". Binnen meerdere posters "ja echt alles is 1 euro..zelfs bij de kassa nog een poster". En dan komen er dus mensen bij de kassa met de vraag "is echt alles een euro?" of: "wat kost deze ketting?". Nou echt, ik moet zo m'n best doen om niet in woede uit te barsten of die mensen aan hun jas over de toonbank heen te sleuren....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook, maar ik moet ook wel bij mensen langslopen. Dat gaat nu wel weer okee, maar in het begin wilde ik echt alleen maar op mijn plek blijven zitten omdat ik wist dat ik anders óf zou gaan janken, óf ze de nek om zou draaien (wegens overmatige domheid. )
Wat een leuke datum: de 11de van de 11de!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:00 schreef piglet het volgende:
Pruk ik sta inderdaad niet in het lijstje. Vond ik een beetje overbodig omdat ik niet zo vaak meepost
Maar voor de statistieken: ik ben 11 november uitgerekend, nu dus zo'n 37,5 week onderweg. Ben heel benieuwd hoe lang de baby het nog vol gaat houden.
Schrikken, tja hoemoet je het zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:26 schreef Droeke het volgende:
Proficiat met Lucas [ afbeelding ]
Weer een mooie blauwe jippie erbij!!!
was het niet schrikken voor jullie om hem zo vroeg te halen? Of waren jullie daar al op voorbereid?
Ik ben zelf namelijk ook 34 weken en 4 dagen, dus ik kan me goed inleven. Hoewel ik me toch nog niet echt heb voorbereid dat ie zo snel zou komen....
Rustig zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |