Dan moet je nog bitcheriger kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef wenneke1 het volgende:
Mss dat dat helpt als ik dat ga doen. Maar over het algemeen straal ik toch ook iets "bitcherigs"uit want bijna al mijn clienten durven bij mij niets uit te halen.
Ik kan helaas niet meedoen, woon in Drenthe en het afleverpunt daar is alsnog ver weg voor mij..schiet dus niet op helaas..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb me gister ook maar aangemeld bij mvm en ze zouden me terugbellen voor een afspraak, hier ook mensen die daar aan mee hebben gedaan?
Nou, ik heb gemerkt dat dat niet zwangerschapsgerelateerd is hoor....als ik er 338 keer uitgeweest ben om met zijn broedsel in de badkamer te agan zitten stomen of een speentje geven of de stront uit zijn nek te wassen of iets anders dan zegt meneer nog doodleuk dat hij zo vaak wakker werd 's nachts..omdat ik er uit moest en dat hoorde hij danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Jullie hebben het gewoon over MIJN vriendje!!![]()
Ik heb zooooow slecht geslapen....
Ja, jij HEBT iig nog geslapen....
En dan zo'n schaapachtige blik van zijn kant....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |