het feit dat het blijkbaar gewoon gevonden wordt dat ze bedreigd wordt en beveiliging nodig heeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het wel van lef getuigen dat een illegale liegende aandachtshoer ongenuanceerd moslims en de Islam steevast mag zwart maken, en als ze het dan dusdanig erg heeft gemaakt dat ze bedreigt wordt,
(..)
Als je de opmerking niet begrijpt dan hoef je dat niet te tonen op Fok! hoor...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:33 schreef Monidique het volgende:
"Nu wordt nog onderscheid gemaakt tussen binnen- en buitenland. "
Het is toch wat, de Nederlandse regering die onderscheid maakt tussen binnen- en buitenland. Inderdaad, waar eindigt dit? Nog even en we hebben niets meer te zeggen over het abortusbeleid in Amerika. Wil Dhimmitude-IV dat soms? Nou?
O, leuk. Verder nog iets inhoudelijks?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je de opmerking niet begrijpt dan hoef je dat niet te tonen op Fok! hoor...
Als ik iedere dag ADO-supporters loop te beledigen en ongenuanceerd loop te beschuldigen voor van alles en nog wat, dan is er toch ook niemand verbaasd als er na verloop van tijd er een paar ADO-hooligans voor me deur staan!?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:49 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
het feit dat het blijkbaar gewoon gevonden wordt dat ze bedreigd wordt en beveiliging nodig heeft
dat is pas raar
voorop gesteld dat ik dat hele mens niet ken en moet afgaan wat ik op internet over haar zie en lees:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik iedere dag ADO-supporters loop te beledigen en ongenuanceerd loop te beschuldigen voor van alles en nog wat, dan is er toch ook niemand verbaasd als er na verloop van tijd er een paar ADO-hooligans voor me deur staan!?
quote:Als je steeds maar weer een hele grote groep mensen aanvalt, dan is het gewoon niet vreemd als er een klein gedeelte van die groep daar geweldadig op wil reageren...
Zou jij dat wel begrijpen vraag ik mij nu af...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:55 schreef Monidique het volgende:
O, leuk. Verder nog iets inhoudelijks?
Huh? Heeft ADO nog steeds supporters?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
Als ik iedere dag ADO-supporters loop te beledigen en ongenuanceerd loop te beschuldigen voor van alles en nog wat, dan is er toch ook niemand verbaasd als er na verloop van tijd er een paar ADO-hooligans voor me deur staan!?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het wel van lef getuigen dat een illegale liegende aandachtshoer ongenuanceerd moslims en de Islam steevast mag zwart maken, en als ze het dan dusdanig erg heeft gemaakt dat ze bedreigd+d-t wordt, dat ze dan gaat klagen dat ze niet bescherm+d-t wordt door de Nederlandse overheid, terwijl die inmiddels al miljoenen euro's aan die snol zijn kwijtgeraakt vanwege haar populistisch eenzijdige geneuzel...
Hirsi Ali stel ik persoonlijk aansprakelijk voor het oplaaiende moslimextremisme. Zij heeft bloed aan haar handen wanneer honderden Nederlandse kindjes worden opgeblazen bij een aanslag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef Super7fighter het volgende:
Ayaan: Nederland kiest kant van de moslims
Dan moet je dus ingrijpen. De AIVD bijvoorbeeld zegt dat er radicale moslims in Nederland zijn. Dat is al fout een geheime dienst hoort te zeggen dat er radicale moslims in Nederland waren. Om maar eens een voorbeeld te noemen. Aan een kant dialoog en anders maatregelen. Men doet nu geen van beide.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gebleken is dat je geen nuttig dialoog aan kan gaan met een stuk gewapend beton.
Welke aanslag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef Ippon het volgende:
[..]
Hirsi Ali stel ik persoonlijk aansprakelijk voor het oplaaiende moslimextremisme. Zij heeft bloed aan haar handen wanneer honderden Nederlandse kindjes worden opgeblazen bij een aanslag.
Nederland is AHA-moe. Ik wil niks meer horen over dat mens.
Ik denk dat Geert Wilders gewoon riep wat het volk wilde horen... Als het volk had gezegd "beschermen" had hij dat betoogd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Zelfs Geert Wilders was tegen prolongatie. Geert Wilders, die het in principe eens is met haar, wil ook duidelijk maken dat 'anderen hun mond moeten houden over de Islam'?
Haar laffe vlucht naar de VS misschien. Nederland was niet goed genoeg meer, ze wilde zo nodig groter gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, waardoor is die negatieve stemming over Hirsi Ali ineens ontstaan bij het volk? Waarom is men haar ineens 'moe'?
Volgens mij was het eerder de vraag of de Nederlandse regering bedreigde burgers, die in het buitenland verbleven, in de lengte der dagen bescherming moesten aanbieden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, vreemde is wel dat de Tweede Kamer (maw de volksvertegenwoordiging) het met de regering eens was wb beëindiging van haar bewaking. Zij zouden de minister hebben kunnen dwingen om die beveiliging te prolongeren, maar hebben dit niet gedaan. Zelfs Geert Wilders was tegen prolongatie. Geert Wilders, die het in principe eens is met haar, wil ook duidelijk maken dat 'anderen hun mond moeten houden over de Islam'?
Ja, daarbij legde ze uit dat het haar ging om de politiek correcte dictatuur door links waardoor ze vluchtte. Niet iedereen was debet aan haar vrijwillige asiel in de VS.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Haar laffe vlucht naar de VS misschien. Nederland was niet goed genoeg meer, ze wilde zo nodig groter gaan.
Ja, maar ze (TK) hadden haar uitzonderingssituatie toch kunnen verlengen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerder de vraag of de Nederlandse regering bedreigde burgers, die in het buitenland verbleven, in de lengte der dagen bescherming moesten aanbieden.
Daarvan zegt de Tweede Kamer naar aanleiding van het besluit, dat de minister van Justitie hierover had genomen, dat hij juist heeft gehandeld.
dan had ze de motie van Groen Links moeten steunen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ze (TK) hadden haar uitzonderingssituatie toch kunnen verlengen?
Ik heb heel hard mijn twijfels of dat wel zo 'ineens' is. Volgens mij was men haar overslaande plaat al aardig moe voordat ze naar de VS vertrok.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, waardoor is die negatieve stemming over Hirsi Ali ineens ontstaan bij het volk? Waarom is men haar ineens 'moe'?
Dat is niks "raaskallen" aan. Het gebeurt. Regering: kwetsende uitlatingen harder aanpakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef Super7fighter het volgende:
Ayaan: Nederland kiest kant van de moslims
vrijdag 19 oktober 2007 16:07
'Ik geloof dat de regering graag een boodschap wil sturen aan anderen in Holland om ze hun mond te laten houden. Tegelijkertijd willen ze de moslims geruststellen door ze voor te spiegelen: kijk wij staan aan jullie kant. Ayaan Hirsi Ali is de slechterik, wij zijn de goeden.'
Ik zie dat laatste toch als een minder belangrijke overweging tov het doel. Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat men haar uitzonderingspositie niet verlengd heeft totdat zij zelf in haar beveiliging kan voorzien. En dan meer uit pragmatische overwegingen. Ik zie het niet zitten mocht Hirsi Ali onverhoopt slachtoffer worden van een aanslag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
dan had ze de motie van Groen Links moeten steunen.
Overigens denk ik, dat de eensgezindheid over de actie van Hirsi Ali’s advocate Britta Böhler ook een rol heeft gespeeld in de uiteindelijke besluitvorming.
Maar er is toch een groot contigent Nederlanders die haar visie deelt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb heel hard mijn twijfels of dat wel zo 'ineens' is. Volgens mij was men haar overslaande plaat al aardig moe voordat ze naar de VS vertrok.
Heel de Kamer was niet te spreken over de actie van Böhler, maar vanzelfsprekend is het een aanname van mijn kant, dat dit een rol zou kunnen hebben gespeeld in de uiteindelijke verwerping van de motie van Groen Links.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie dat laatste toch als een minder belangrijke overweging tov het doel. Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat men haar uitzonderingspositie niet verlengd heeft totdat zij zelf in haar beveiliging kan voorzien. En dan meer uit pragmatische overwegingen. Ik zie het niet zitten mocht Hirsi Ali onverhoopt slachtoffer worden van een aanslag.
Maar geen beslissende, relevante rol. De kritiek op de actie van Bohler was dat ze de veiligheid van Hirsi Ali in gevaar zou hebben gebracht; dan is het beeindigen van de beveiliging het laatste wat je doet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef damian5700 het volgende:
Overigens denk ik, dat de eensgezindheid over de actie van Hirsi Ali’s advocate Britta Böhler ook een rol heeft gespeeld in de uiteindelijke besluitvorming.
Daar begint het er steeds meer op te lijken. Laat haar maar lekker in de USA zittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:16 schreef Labrador1974 het volgende:
Dat mens is gewoon volledig de weg kwijt
"We doen het niet meer"quote:Volgens het voormalige VVD-Kamerlid houdt het kabinet haar werk zelfs verantwoordelijk voor de radicalisering van moslims in Nederland.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar geen beslissende, relevante rol.
'De poging van Böhler was ten faveure van Hirsi Ali en haar beveiliging en dat had een boemerang-effect', was misschien voor jou een betere formulering geweest.quote:De kritiek op de actie van Bohler was dat ze de veiligheid van Hirsi Ali in gevaar zou hebben gebracht; dan is het beeindigen van de beveiliging het laatste wat je doet.
Met deze formulering kan ik nog minder.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:51 schreef damian5700 het volgende:
'De poging van Böhler was ten faveure van Hirsi Ali en haar beveiliging en dat had een boemerang-effect', was misschien voor jou een betere formulering geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |