quote:
Zou me ook niks verbazen als die moeder haar ontzettend verwend heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:47 schreef Geqxon het volgende:
Gewoon op je 15e 300 keer onbeschermde seks gehad om een baby te krijgen. Damn, ik was op mijn 15e al blij als ik bij haar wat mocht frummelen.
OMFG!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DE9llClgTqY
BWHEHEHEHEHHEHEHEHEWHEHEHEHHE.
Sweet mother of god.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
Tsja of het echt is of niet, als ik hier een beetje op straat rond kijken (in de stad dan) dan zie ik toch nog best wat 15 - 17 jarige met een kinderwagen rond lopen. Dus het zou me niks verbazen als sommige perse een baby willen hebben. Als ik dat kind zo hoor komt ze heel erg verwend overr en heeft ze tot nu toe alles gekregen wat ze wou dus dit moet en zal ze ook krijgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sweet mother of god.
Dat is toch niet serieus, dat kan toch niet?!
Nieuwe gekocht? Of 2de hands?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
En moge, straks wasmachine in ontvangst nemen [afbeelding] !
Sick dudequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
Heb wel eens een 17 jarge doos achter me aan gehad, die ook zonodig van mij een kind wildequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja of het echt is of niet, als ik hier een beetje op straat rond kijken (in de stad dan) dan zie ik toch nog best wat 15 - 17 jarige met een kinderwagen rond lopen. Dus het zou me niks verbazen als sommige perse een baby willen hebben. Als ik dat kind zo hoor komt ze heel erg verwend overr en heeft ze tot nu toe alles gekregen wat ze wou dus dit moet en zal ze ook krijgen.
Hehehequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb wel eens een 17 jarge doos achter me aan gehad, die ook zonodig van mij een kind wilde![]()
Toen heb ik haar vader toch maar eens verzocht om eens een hartig woordje met dochterlief te spreken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Geqxon het volgende:
Als je iets doorklikt heb je ook de 4 minuten lange versie. Wat een dramakind...... 'cause I got it like that!
quote:Not one
Not two
But thareeee different guys!
Nieuw, kadootje van me schoonoudersquote:
Zulke kinderen zijn serieus ziek in hun hoofdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb wel eens een 17 jarge doos achter me aan gehad, die ook zonodig van mij een kind wilde![]()
Toen heb ik haar vader toch maar eens verzocht om eens een hartig woordje met dochterlief te spreken.
Tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nieuw, kadootje van me schoonouders [afbeelding].
quote:<evilAdmin> ...
<evilAdmin> Never seen that one before.
<evilAdmin> Got back from meeting with a friend, who wanted to show me some $35K Server systems in a datacenter basically underground downtown that he is a part of.
<evilAdmin> During the tour, I'm like "Dude- is that a pizzabox inbetween those 4U servers?", and he's like "Yup. Want some lunch?". Pulls the box out, grabs a slice. I already ate, so I passed.
<evilAdmin> He says that the $20K 8x Opteron boxes generate lots of heat, and thus keep the Pizza warm.
<evilAdmin> I'm like "Don't Oppies have PowerNow or some AMD cooler shit?", and he's like "Yeah, but we run SETI/Prime95 to keep the pizza hot".
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:22 schreef JortK het volgende:
Ach Wyri die meisjes denken toch als ze het niet meer redden geef ik het op voor adoptie
Echt wel en zojuist afgeleverdquote:
Haha dat zijn nou echte nerdsquote:
QFT!quote:<infinitySPZ> Pong is probably the best designed shooter game in the world.
<infinitySPZ> It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Je komt er niet zomaar vanafquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Zulke kinderen zijn serieus ziek in hun hoofd. Heb je er trouwens nog wat van der gehoord later? Kan me ook niet voorstellen dat ze dan al door hebben dat een baby meer is dan een leuk iets om te hebben en dat er een heleboel verantwoordelijkheden bij komen kijken. Kan me herrineren dat ze in het gulden tijdperk hadden uitgerekend dat een kind op voeden ongeveer 1.000.000 Fl kost waar wil dat wijf dat vandaan halen. KAn me niet voorstellen dat die gasten bij der blijven als ze eenmaal zwanger is
.
Het type meisje dat je alles keurig laat slikkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je komt er niet zomaar vanaf
Zelfs toen ik al lang en breed een vriendin had bleef ze doorgaan![]()
Maar goed, nu heeft ze al een paar maanden niks van zich laten horen, dus denk dat ze een ander slachtoffer heeft gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |